maandag 11 februari 2013

Beertje Rosetta ***








Dag lieve allemaal, van de week heb ik weer eens een beertje gemaakt, het blijft een heerlijkheid om daar mee bezig te zijn. Dit kleine krummeltje heet ROSETTA.  Zoals jullie kunnen zien heb ik haar gemaakt van een stofje dat ik al vaker heb gebruikt voor allerlei creatie's.  Het is van oude gordijnstof, die door invloed van de zon zo mooi verschoten van kleur is geworden. Ook ben ik weer bezig geweest, [en nog steeds] met allerlei spulletjes te maken van papier. Hier in deze post laat ik een klein plat Doosje zien van ongeveer 6 X 6 cm gemaakt van een stukje bedrukt papier. Ook de roosjes, takjes en blaadjes bovenop het dekseltje van het doosje heb ik uit papier geknipt. Het is grappig als decoratie maar ook erg leuk om het te gebruiken als een verpakking voor een klein kadootje, een paar  kleine oorbellen bijvoorbeeld, of om er wat geld in te doen voor iemand die liever zelf iets uitzoekt. De andere papieren knutsels waar ik mee bezig ben laat ik in een andere post zien, want er is nog wel het nodige werk voor nodig. Niet moeilijk hoor maar vooral tijdrovend ***

19 opmerkingen:

  1. Dag lieve shatje♥♥♥
    wat is Rozetta ook weer een klein lieverdje.
    Ze ziet er zo parmantig uit, en je papier bewerkingen er bij zijn ook zo mooi.
    En die omlijsting,ik ben trots op je met wat je allemaal doet.
    En je ondertekening wat is die leuk bedacht heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve Josephine,

    ......Allemaal beertjes.....maar allemaal weer anders door hun eigen karaktertjes en uitstralingen.
    Leuk en zeer creatief gemaakt!!!

    Lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je dit weer schitterend gemaakt en de fotos zijn weer zo mooi het is echt genieten als ik bij jou op je blog ben

    Liefs van Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een klein schatje!
    De stof is echt heel mooi!
    En je hebt er weer prachtige foto's van gemaakt!
    Ik ben benieuwd naar je volgende blog!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Josephine, wat moois heb je weer geknutseld, het doosje ziet er prachtig uit !
    En Rosetta is zo'n lief beertje,
    mooi met dit gebloemd stofje !
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zoo wat ben je creatief Josephine,je beertje is echt een schatje en het doosje,echt mooi gemaakt en dat allemaal van papier,geweldig,ik wens je een fijne avond,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Rosetta is een eigenwijsje dat zie je zo. Maar dat mag ook als je zo mooie bent.
    Het doosje is ook heel mooi en een mooie verpakking van iets anders.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind het een romantisch beertje met de bloempjes op het buikje.
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is dat een schattig lief beertje. En wat een prachtige foto's
    Je hebt een hele mooie blog.
    Ik ben je dan ook gaan volgen.
    Om heerlijk te genieten van je blog
    Kom je ook even op mijn blog kijken en... misschien volgen?
    Groetjes Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen lieverdje,

    Wat een snoezepoesie is jouw kleine Rosetta toch weer geworden...
    En die stof is superleuk om te verwerken..het wordt gelijk lekker romantisch..

    Wat een grappig klein doosje heb je gemaakt, erg smaakvol om hier een schattig kadootje in te krijgen..

    Heerlijk jouw creatieve papieruitspattingkjes....verras ons maar met jouw volgende post...ik ben benieuwd!

    Dag snoezepoes....ik wens je een heerlijke dag!
    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. bellissima Rosetta!
    e bella l'idea di utilizzare una vecchia tenda scolorita dal sole e dal tempo!
    complimenti, sei sempre bravissima.
    buon tutto!
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. LIeve Josephine.
    Rozetta, wat een lieve naam voor zo'n schattig klein beertje. Weer zo'n lieverdje en zie ik het nou goed dat haar benen kunnen bewegen en dat ze kan staan? Geweldig!!
    Dat papierwerk is ook prachtig. Was dat van een site over knippen dat ik je eens gestuurd heb? Ik ben erg benieuwd hoe het allemaal word.
    Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. DIE LEUK,LIEF EN GEWELDIG MOOI WEER!

    FIJNE DAG,

    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Josephine..♥
    Ja eindelijk kan ik even wat posten♥ lezen ..;))
    Ik♥ merk dat ik al héééél wat gemist bij jou snif snif ..:((
    oooo wat erg is dat maar ik heb ze allemaal gelezen nu en heb er HEERLIJK♥ van kunnen genieten♥..!!!
    ;)
    eerlijk gezegd heb ik beetje last van winter depressie en pc is traag ivm de drukte van carnaval erbij poehh maar ik hoop dat ik ook morgen een post♥ hebt staan op mijn blog lieve♥ Josephine♥...SORRY hoor..;)
    Wat is Bono een lieverdje en zo MOOI wit ooohh..;))
    En je lieve nieuwe Beerke Rosetta♥ zo Mooi ♥ en weer zo klein♥ een mooie verslaving♥ van jou geworden hihi..;))
    Lieve♥ ik wens jou morgen♥ een liefdes♥ volle dag Knuffel en veel Liefs♥ Gaby..♥x♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig is Rosetta geworden!
    Zo mooi met haar lijfje van verschoten gordijnstof.
    Ik sta telkens versteld van zoveel creativiteit. Dat doosje van papier is ook een schoonheid. Gezellig verder freubelen ;-)
    Fijne Valentijn! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Hoi, ik heb even de tijd genomen en vertoefd op jou mooie Blog. Ik vind het een prachtig stukje kunstwerk dat beertje.
    Fijne valentijns dag
    Ik ga je volgen hoor, lieve groet
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een schatje is het weer geworden,
    groetjes hoor,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dag Josephine,

    Het is al een paar jaar geleden dat ik mijn blog parelsinhetparadijs beheerde. Toen was ik ook al helemaal weg van jouw kunsten. Ik ga je graag weer volgen via mijn nieuwe blog, wat weer over Frankrijk gaat.
    Als je zin hebt ben je welkom.
    Groeten van Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Quel merveilleux trésor que ce petit ours. Une miniature de rêve, dans un décor qui lui va à ravir.
    On a envie de le tenir dans la main juste comme un secret.
    xoxo
    Joëlle

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥