zondag 3 februari 2013

BONO mijn lieve pluisje ***









Een paar dagen geleden was er weer eens zo momentje dat ik een paar leuke foto's van BONO kon nemen. Meestal ben ik te laat met mijn fototoestel.  Deze keer lag hij bij mijn lief op schoot, heerlijk te genieten en te doezelen. Ja ja, meneertje laat zich graag verwennen, de schat. Zie hem nu toch liggen op schoot, alsof hij wil zeggen, ja baasje nog even dit plekje kriebelen. Toen ik in de buurt kwam met mijn camera keek hij me aan alsof hij zou willen zeggen, je gaat dit genot toch niet verstoren hé. Nou nee hoor lieverd, maar ik heb je wel even mooi op de foto kunnen zetten ***


18 opmerkingen:

  1. Mooie foto's wat een lieverd........kan alleen de tekst niet goed lezen...weet niet of dat aan de iPad ligt of de achtergrond......fijne week liefs ia....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh,,josephine wat zijn het toch een heerlijke dieren he,,ze kunnen zo genieten van een klein beetje aandacht.geen dag kunnen we ze missen,en wat denk je wie hier nu naast me staat, Mabel met haar touw in d,r bekje,gewoon jaloers dat ik achter de computer zit.en moet ik met haar spelen,je foto's zijn heel goed geworden hoor het is een schatje. Ik moet bij Mabel ook altijd onder haar buikje kriebelen,,en ligt ze te genieten

    oh, wat zijn we toch gelukkig met onze dieren,

    lieve groetjes GREET

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een prachtig beestje is het toch!!!
      Zie ze weleens lopen...pfff...maar Bono is echt een beauty!!!!
      Heerlijk koppie...zo knuffelbaar!!!
      Fijne dag meis...liefs
      Carla

      Verwijderen
  3. Dag lieverdje♥♥♥
    wat zijn de foto's leuk geworden,en hoe of hij je aan kijkt
    inderdaad zo van kom mijn kriebelgenot nu even niet verstoren.
    En hij is ook weer mooi gemaakt bij de honden kapper zo te zien.
    En wat een mooië omlijsting ook weer veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi josephine.
    ik ben verliefd op Bono geworden.
    wat een scheetje is het.
    hij lijkt veel op ons hondje Denzel die een mini yorkshire is.
    en wat een plaatje van foto,s want het zijn net schilderijtjes.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een klein en lief modelletje is Bono. Zo lief als hij in de camera kijkt.
    En wat laat hij zich heerlijk verwennen door het baasje.
    Je heb er weer mooie foto's van gemaakt Josephine.
    Fijne week en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Echt een dotje Josephine,je foto`s zijn schitterend,je hebt echt een lief pluisje,fijne week,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bono heeft er schijnbaar plezier in om als model te staan in je shoot.
    Echt een snoesje en heel fotogeniek.

    Fijne week,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hello, you beautiful photos! The truth is a beautiful specimen! Beings who give us love and teach us that is unconditional! Beautiful pictures! Greetings! Rose m

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je er weer iets moois van gemaakt en wat een heerlijk schat van een hond heb je het zijn net kinderen ik heb zelf ook een lief klein poedeltje wil ook zoveel aandacht maar ik heb weer genoten van je prachtige fotos
    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bono is zo schattig, Josephine !
    Fijn dat je zulke mooie foto's kon maken, met mijn Moesj lukt dat niet zo goed, ik ben dan ook heel tevreden als ze eens stil blijft zitten ... :-)
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige foto's van een heerlijk ventje!
    Wat moesten we toch zonder onze dieren.
    Jakk, onze grote Eland hond kruip met zijn 25 kilo ook nog zo graag op schoot!
    Jij ook een hele fijne week en een knuffel voor jou en Bono!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Josephine. Wat een prachtige hond is het. Heerlijk ao'n lief diertje in huis, wat zal je ervan genieten.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heey liefie,

    Wat een heerlijke schat is jullie Bono!
    Een heerlijk diertje met een schattig koppie..
    en wat grote ronde glanzende oogjes..

    De liefde tussen mens en dier is onvoorwaardelijk,
    en dit is toch prachtig lieve Josephine?

    Ik heb een week-end met Bono door mogen brengen,
    en ik was en ben tot over mijn oren verliefd op deze heerlijke kerel hahaha....
    Ik dacht onderweg in de trein naar huis...ik wil ook weer een beesie...hahaha..

    Dag lieverd...je foto's en bewerkingen zijn super!

    Liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey lieverd,wat is het toch een heerlijk donsig hoopje, vind het zo een schattig hondje :)
    Zit hier bedolven onder de lavendel maar weet er gelukkig wel raad mee ;)
    Om de één of andere reden krijg ik van sommige favoriete blogs geen meldingen meer,geen idee hoe het komt maar het is wel heel vervelend.
    Lijkt op mijn blogrol of er niets gebeurd maar als ik dan ga kijken bij diegene die bij mij berichtjes nalaten zie ik dat er weer wel veel leuke dingen staan, hopelijk ligt dit weeral aan blogger en is het van voorbijgaande aard want ik wil je mooie posten eigenlijk helemaal niet missen.
    Fijne avond, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een lieverd Josephine
    enne helemaal niks niet verwend zie ik :-)
    Wij hebben twee maltezers (dames)
    Heerlijke schoothondjes en zo'n zacht karakter.
    Prachtig vastgelegd !!!
    Een hele fijne dag. Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥