zaterdag 14 december 2013

Het begin - en lief kadootje ***





Overal zie ik de kerstbomen en versieringen al staan maar zelf begin ik er net pas aan. Vandaag haalde ik het eerste doosje van zolder en als je daar dan wat spulletjes uit haalt dan krijg je de kriebels. Even voor ik echt los ga  heb ik een paar fotootjes gemaakt van wat er zoal uit dat doosje kwam. Morgen ga ik de boom opzetten en dan alle dozen van zolder halen en weer genieten wat daar weer allemaal uit komt. Vinden jullie dat ook zo'n heerlijk bezigheid? Van de week kreeg ik ook een lief kadootje opgestuurd van Brie, van het mooie blog "Brocante Brie" http://brocantebrie.blogspot.nl/ Klik maar eens op de link. Een tijdje geleden heb ik Brie eens geholpen met een probleempje oplossen bij Blogger, en als dank kreeg ik dit lieve kadootje. Allemaal mooie nostalgische afbeeldingen,  een eentje zo lief gemaakt als kerstbal die je op kan hangen met mooie kantjes er omheen en met pareltjes versierd. Nogmaals bedankt lieve Brie. Geniet allemaal van een heerlijke zondag *** 


15 opmerkingen:

  1. Veel plezier met het opzetten van je kerstboom, altijd een hele klus vind ik, maar dan wordt het gezellig ...
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstversieringen, Josephine, het beertje is zo schattig !
    En wat een prachtige nostalgische afbeeldingen heb je gekregen, zo lief van Brie !
    Fijne zondag,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je er weer leuke foto,s van gemaakt Josephine. En ik heb het graag gedaan hoor meis. Vond het zo lief van je dat je voor mij toen had uitgezocht hoe ik weer me volgers er op kon krijgen. Voor morgen een gezellige dag. En veel plezier met de kerstboom optuigen.
    Lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief van Brie, heerlijk dat er nog mensen zijn die zoiets voor elkaar doen. Zij is weer geholpen door jou bereidwilligheid en jij een mooi bedankje :)
    Geniet van het opzetten van je boom , die word vast prachtig want ik zie heel veel moois in de boom.
    Fijne zondag, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, in de doos bedoel ik hè, ipv in de boom, het is nog vroeg ;)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen meisje,

    Wat een prachtige foto's van je Kerstspulletjes...
    Die Kerstbal van dat beertje is zo schattig...
    Ik heb gisteren ook pas mijn Kerstboom opgezet...wat een werk om mijn huisje te versieren...maar ohhh...wat gezellig nu het allemaal versierd is.

    Geweldig zeg, dat je zo verwend bent door lieve Brie..wat een schattige Kerstbal heb je gekregen...en die leuke nostalgische afbeeldingen..heerlijk!

    Meis heel veel succes en plezier met het optuigen van de Kersboom...

    Liefs, Marijke XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Josephine.
    Ja wat gezellig altijd he, je kerstspulletjes weer tevoorschijn halen. Je hebt prachtige oude ornamenten zie ik. Bij mij staat de boom nou een paar dagen en het geeft warmte in die donkere dagen.
    Wat leuk zo'n lief kado'tje.
    Sterkte met het optuigen, altijd een hele klus maar zooo leuk.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Altijd leuk om zomaar iets te krijgen toch ???...ziet er echt leuk uit hoor......liefs fijne zondag !!...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag lieverd ♥♥♥
    je hebt gezellige foto's gemaakt
    van de kerstboom versieringen.
    Ieder jaar is het weer een
    verassing wat of er uit de dozen komt.
    Heb ook even bij Brie gekeken dat ziet er ook leuk uit,veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterend je kerst spulletjes,ben benieuwd naar je boom,wat een lief cadeautje heb je gekregen,fijne week,liefs Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Josephine,
    Ja heerlijke deze tijd van versieren en mooie creaties maken.
    Ik hoop dat je het me niet kwalijk neemt dat ik niet zoveel op blogland te vinden ben, het is niet persoonlijk voor jou lieverd,maar ik heb het in mijn gezinnetje vaak te druk.
    Ik ben wel weer lekker aan het frutselen nu, maakt mijn koppie lekker leeg.
    Een super fijn kerstfeest voor jou en je gezinnetje, knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit jaar niet zoveel zin in het kerst gebeuren, en de reden weet je.
    Maar ach...nu hij staat toch wel weer leuk ook.
    Prachtig wat er allemaal uit die doosjes komt toch.
    Ik wens jullie hele fijne, warme dagen toe.

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oi Josephine!Lindas imagens de Natal ,que está chegando.Eu adoro.Que seu Natal seja muito lindo e abençoado ,junto de sua familia.Beijo

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi Josephine.
    ik heb weer zitten kwijlen van je prachtige foto,s en post.
    wat een mooie kerstspulletjes heb je en je beertjes zijn super om te zien.
    fijne week en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  15. mi piace l'orso di Natale!!!!
    ma che carino!!!;)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥