zondag 8 december 2013

Zomaar wat kiekjes ***







Gisteren liep ik met mijn fototoestel een beetje rond en nam een paar kiekjes in huis. De zon scheen heerlijk een beetje naar binnen en gaf een speciaal effect op de oude kast waar deze spulletjes staan. Mijn grappige kitsch hondjes die ik eigenlijk mooi vind van lelijkheid. De vaas met fleurige ranonkeltjes, en een aantal van mijn kleine freubel beestjes op een rijtje. En ondanks het eerst nog zondag moet worden wens ik jullie alvast een ***************


17 opmerkingen:

  1. Hele fijne zondag ...liefs van mij...!!...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Everything is just adorable here!
    Happy 2 Advent!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezelligheid bij jou in huis. Heerlijk al die vrolijke kiekjes tijdens deze donkere dagen voor de kerst.

    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kiekjes zo op de zondagmiddag.
    Fijne dag meis....dank je voor je lieve woorden op de mail....komt goed allemaal hoor!

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige kiekjes,ik wens je nog een fijne zondag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je al een leuke verzameling freubelbeestjes Josephine. Mooi om ze zo eens allemaal samen op een rijtje te zien. Zo zie je nog beter wat een finesse werkjes het allemaal zijn, zo klein maar fijn.
    En zoveel frisheid en kleur van de ranonkeltjes in de vaas. Mooi!
    Heerlijk om met de camera in huis rond te lopen als de zon naar binnen schijnt, dat brengt altijd zo'n mooi licht en mooie effecten.
    Lieve groet en fijne week,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hay Josje,

    Wat leuk dat je ons mee neemt...leuk een rondje huiskamer...

    Een super leuk kitsch hondje...en een serie kleine en hele schattige beertjes en lieve diertjes..

    En ja het bosje kleurrijke liefelijke ranonkeltjes, daar wordt ieder mens toch heel vrolijk van..

    Het zonlicht gaf het juiste effect...heel mooi en natuurlijk...het juiste moment..

    Liefs van je vriendinnetje..XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En het zijn zulke schattige kiekjes. Zo leuk als je je huis rond kijkt en steeds weer iets anders kan fotograferen om ons te tonen. Als altijd weer beeldschoon ingelijst.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie foto,s weer Josephine.
    jij kan ze ook zo mooi bewerken. al je freubelbeestjes vind ik ook zo lief bij elkaar. Jij ook een fijne week toegewenst.
    lieve groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. buona settimana cara!
    un abbraccio
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie foto's van al je diertjes samen, Josephine !
    De ranonkels zijn prachtig en wondermooi gefotografeerd !
    Ik ben al een paar keer komen kijken maar ik zie telkens alleen je foto's en geen tekst ... hoop dat dat snel weer in orde komt ...
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hey Josephine, ik zie inderdaad geen teksten staan.....maar toch mooie foto's die je toont .
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Josephine...♥
    Wat vliegt de tijd merk ik ...ik moest toch even reageren op je mooie♥ posten allemaal die ik heb gemist ..snif snif..;(
    Het lukt me bijna niet zo weinig tijd heb ik♥ nu en in de avond word ik snel moe..;)
    Ik wil je toch even zeggen dat ik weer heb genoten van al je mooie lieve♥ mini beestjes♥ wat je weer hebt gemaakt Prachtig!!..;))
    Lieverd♥ nog een fijne warme♥ week heel veel liefs Gaby..X♥X♥X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Tes photos sont vraiment ravissantes, j'aime beaucoup! je te remercie de tes nombreux passages sur mes pages, cela fait très plaisir!
    Je te souhaite une bonne semaine, te prépares-tu aux cadeaux de Noël ? Ou est-ce déjà fait ?
    bises- Cath.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow. I love your post, is very beautiful. You are very creative and wonderful. Kisses and hugs. happy holidays.
    This is my blog, see you:
    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. che bello sarebbe se potessero venire le mie care amiche di blog al mio mercatino!
    vi abbraccerei tutte, e sarebbe un sogno incontrarvi tutte, care amiche virtuali!!!
    un bacio
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  17. J'ai l'impression de les entendre raconter de jolies histoires de Noël, d'amour et de partage !
    Je t'embrasse

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥