dinsdag 17 december 2013

Mijn laatste Kerstkaart is voor jullie ***







Vandaag heb ik de laatste KERSTKAARTEN op de bus gedaan, ik vind het altijd een leuk werkje om te doen, zijn jullie ook al allemaal klaar? En ook dagelijks kaartjes ontvangen is een feestje, daar kijk ik echt naar uit. Deze kerstwens voor jullie allemaal is voor mij dus de laatste van mijn lijstje. Van mijn boompje heb ik nog geen geschikte foto kunnen nemen, hij staat in het midden van de kamer bij een grote spiegel en dat geeft een heel leuk effect de reflectie, maar de plek is te donker voor een aanvaardbare foto. Wie weet gaat het me toch nog lukken. In ieder geval wens ik iedereen  veel warme gezelligheid met de Kerstdagen.

 

21 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kerstkaarten en wensen, Josephine !
    Ook voor jou en je familie hele fijne Kerstdagen !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. grazie Josephine !
    sono bellissime, le vorrei usare per gli auguri di Natale di tutti i miei
    amici!
    grazie grazie
    un bacio forte forte>
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie dagen gewenst voor jou en de jouwen!
    Warme groet
    Walter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel Josephine, voor de prachtige kerst kaart en alle mooie wensen.

    Ook ik wens jou & familie hele fijne feestdagen!

    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je mooie kerstkaarten gemaakt Josephine. Dank je wel meis.
    Ik hoop dat je toch nog een mooie foto van je kerstboom kan maken. Want ik vind je foto,s altijd weer erg mooi. Voor jullie ook hele fijne kerstdagen. Liefs en groetjes Brie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat maak je toch prachtige kaarten.
    Het blijft altijd een moeilijke opgave die kerstboom! hahahaha hier staat hij voor het raam dus tegen het licht in is ook niet alles!
    Fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag lieverdje ♥♥♥
    wat zijn dit mooie kerstkaarten
    en ook weer zo mooi ingelijst.
    En wat zijn onder aan de varkentjes leuk met die vleugels.
    Ze doen vast nog een poging om de barbecue te ontlopen HA,HA,HA.
    veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Josephine,
    Ik heb een hekel aan kerstkaarten schrijven en ( sorry) heb ik dat 2 jaar geleden afgeschaft.
    Maar via je blog wens ik je alle liefs en gezondheid toe en een creatief 2014.
    Ik wou dat ik maar 1 100ste van jou fotograveren had, dan was ik al blij.

    Dikke knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve vriendin,

    Wat geniet ik toch keer op keer weer van jouw prachtige posten!
    Ze zijn zo bijzonder...zo oprecht en recht uit jouw hart..!

    Ja en dat wij de laatste kaart van jou krijgen, en dan zo mooi ingelijst en en gefotografeerd is een FEESTom te mogen ontvangen van jou lieverd..

    Ik wens jou en je lieve familie een zalige en knusse Kerstdagen en een gezond en super 2014! Opdat we maar weer oneindig creatief zijn en mooie dingen maken...

    Liefs en een hele dikke knuffel van Marijke XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dank je voor deze mookaart.
    Ik heb toeeen blogje gewijd aan het feit dat ik djaar geen kaarten verstuur.
    Totaal geen energie en inspiratie....volgend jaar beter.

    Maar wel iets mooi's voor jullie hoor op blog...dus ben echt niemand vergeten.
    Meisje...ik wens je hele fijne , warme dagen toe.

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kerstkaarten Lieve Josephine.
    Ik wens jou en je familie heel fijne dagen en een fantastisch en gezond 2014.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig! Ik wens jou en je familie ook hele fijne kerstdagen,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog 1 week....en dan heerlijk rust !!!.....geniet van een heerlijke tijd !!...liefs Ria...x !

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wow, ik zit te kwijlen van deze schitterende kaarten, en degene die er een ontvangen, zullen dit zeker super mooi vinden.
    ik wens jou en je gezin, hele fijne feestdagen en de beste wensen voor een creatief, maar vooral een gezond 2014.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh ! I love those sparkling and glittering bubbles ! Yes, we have to make ourselves our own perfect moment !
    xoxo

    Joëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi lieve Josephine, wat mooi zijn je kerstkaarten: prachtig! Ik heb dit jaar geen kerstkaarten geschreven. Het zitten gaat nog maar eventjes en erg moeizaam en liggend schrijven wordt niet erg fraai. Ik heb dus maar een kerstblog geschreven. Alles in één maar toch blijft zo'n echte handgeschreven kaart het mooist!

    Ik wens jou en iedereen die je lief is een hele sfeervolle kerst en alle goeds voor 2014

    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooie kerstkaarten !!
    Het is inderdaad moeilijk om mooie foto's te maken van een versierde kerstboom vind ik....
    Josephine, ik wens je ook heel fijne feestdagen toe !!
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wonderful photos! It was such a pleasure to discover your lovely blog! I thank you for your kind words and I wish you too a Merry Christmas and a Happy New Year!
    Kind regards, Olympia

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Very nice Christmas cards, pure deliciousness!
    Thank you very much! I wish you a happy holiday!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. un milione di sinceri auguri.....
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jakkes, Joshepine, wat een misselijke reactie op mijn weblog.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥