vrijdag 3 juli 2015

Een bloemengroet ***







Lieve mensen, zijn jullie inmiddels ook al gesmolten met deze tropische omstandigheden. Eindelijk warmte zou je zeggen, ohhhh en wat voor warmte, hier kan ik persoonlijk niet zo goed tegen en ik denk eigenlijk wel velen met mij. Ik heb maar wat kiekjes genomen van de fris ogende blommekes, die er overigens zo midden op de dag zeer zielig uit zien. Wij hebben hier in het dorp vanaf vandaag tot en met zondag dorpsfeesten, een jaarlijkse traditie. Er staat een gigantische tent en er zijn allerlei activiteiten. Ook zijn er regelmatig live muziek optredens, maar eigenlijk is het een beetje te warm om te feesten nu. Geniet allemaal van een fijn weekend, en sterkte met de hitte ***


7 opmerkingen:

  1. Mooi -en je maakt er altijd zulke leuke collages van .. zit ook met een ventilator op bureau anders is het niet te doen om ook maar iets te doen hier achter de p.c. ... Fijn weekend,Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zit nu lekker buiten kan er redelijk goed tegen hoor....lekker in de schaduw...pak zo mijn boek en ga lekker lezen.....alleen morgen werken en daar us het zo warmmmm we zitten in een kas....maar als het rustig is gaan we wat eerder dicht...fijn weekend liefs Ria...x!....mooie bloemen !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hello Josephine,
    Bedankt voor de prachtige foto's. hoe prachtig. Ik hoop dat u geniet van de hitte!
    Grote knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja wat is het warm he. Hier boven is het nu 30 graden dus veel doen we niet. Hebben ventilatoren voor de broodnodige verkoeling. Ben vanmorgen de hele morgen bezig geweest met reispapieren . Op de computer alles invullen . Dat moet je tegenwoordig Allemaal zelf doen en dan uitprinten . En je moet steeds meer vragen beantwoorden, hihi. Maar het is gelukt dus we kunnen volgende week Zaterdag weer gaan cruisen. We gaan weer naar de Oostzee tot aan St Petersburg
    Alleen gaan we nu met de "Rotterdam" uit Rotterdam . Lekker dichtbij dus en geen reizen van te voren. Ik heb er zin in. Voor de blommekes is het inderdaad een beetje erg warm.
    Wij krijgen ZOndag de Tour de France hier pal langs. Ik hoop dat het niet te warm is want anders zal ik er weinig van zien denk ik. Die hitte is leuk voor het strand .
    Ik wens je een heerlijk weekend.
    Veel liefs van Rietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja, na al die regen krijgen we nu weer te veel van het goede ... tropisch warm hier, voor morgen voorspellen ze 39° ... pfff !!
    Gisterenavond zijn we in de buurt ook naar een muziek optreden geweest, en toen was het perfect, een licht afkoelend briesje, we zijn tot na middernacht gebleven.
    Hoop dat jullie ook nog van de dorpsfeesten kunnen genieten ...
    Ik geniet van deze prachtige bloemengroet, Josephine, wat een wondermooie kleuren !
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Josephine, hopelijk kan je genieten van de dorpsfeesten en het mooi zonnige weer !Je hebt weer prachtige fotocollages gemaakt hoor, heerlijk die bloemen in de tuin hé ? Nog een fijne zondag,
    groetjes uit het nu zonnige Mechelen,van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. warm??????????? zeg maar heet! Mooie foto's Josephine! Sorry voor de late reactie, we zaten een weekje in de heuvels in Duitsland. Heet?????? Zeg maar heel heet!

    xxxxxxxxx liefs, Pink

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥