woensdag 22 juli 2015

Een bloemenpost ***








Door alle drukte in huis met het schilderen, we zijn nog steeds bezig met het trappenhuis een gigantische klus is het. Al mijn freubelspulletjes liggen op zolder waar ik een heerlijk plek heb om bezig te zijn maar kan er nu door omstandigheden dus niet bij komen want alles ligt overhoop. Tussendoor laat ik jullie nu een aantal foto's zien van verschillende ROZEN die nu volop bloeien, heb nog meer soorten maar die zijn nu even zonder bloemen wel al volop in knop. Dat kleine bloempje is een Petunia soort maar dan veel kleiner van bloem. Heb een paar takjes in de keuken op de vensterbank staan en daar nam ik deze foto, ze zijn echt prachtig en ook heel sterk. In de tuin heb ik daar grote volle bossen in baskets en de antiek ijzeren tuinvaas staan of liever gezegd hangen, echt een lust voor het oog. De eerste foto is een Oud Engelse Roos, de bloemen zijn heel erg groot, en deze soort heeft een zalige geur, hij is PRACHTIG hé? Geniet allemaal van het heerlijke weer waar we de laatste dagen mee verwend worden ***


13 opmerkingen:

  1. buongiorno mia cara!
    bello iniziare la giornata con il profumo delle tue splendide rose....qui si muore dal caldo, ma le giornate sono bellissime.
    ho venduto tanto al mio mercatino....ad agosto ne avrò altri e la cosa mi diverte tanto!si conoscono molte persone, si sta all'aria aperta, si vedono tramonti spettacolari sul mare!
    un bacio grande
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze prachtig hou van deze kleuren en sterkte verder met het schilderen. Groetjes, Joan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook mooi om zo'n post te zien. Echt genieten. Wat heb je ze mooi bewerkt met dat kant eromheen. Je zou er zou ansichtkaarten van kunnen maken.
    De petunia is inderdaad heel apart. Wat zal dat schitterend zijn in de manden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Josephine,
    Ik hoop dat alles gedaan te krijgen en binnenkort weer op orde. De foto's zijn gewoon geweldig!
    Grote knuffel,
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie bloemen....geniet van een heerlijke zomer liefs Ria...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo mooi Josephine! Fijn om naar te kijken!

    Nog steeds hard aan het werk; het is echt een hele klus hè? Wat zul je blij zijn als het achter de rug is en genieten van al het moois dat jullie hebben gemaakt!
    Sterkte!!!

    Zijn er al meer uilen gekomen???

    Liefs!!!!!!!!!!!!! Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Josephine, wat heb jij prachtige rozen in de tuin !!
    Ik hoop dat je er veel kan van genieten tussen de werkzaamheden door....
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige rozen, Josephine, en oh, wat een lieflijke bloemetjes die Petunia soort, nog niet eerder gezien !
    Hoop dat je tussen de werkzaamheden door kan genieten van het mooie zomerweer ...
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je rozen staan er echt prachtig bij....dat is genieten.
    En dat kleine Petunia roosje vind ik super zeg, ik ken ze helemaal niet.
    Daar moet ik zeker eens naar uit kijken...

    Liefs Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fantastic. I would like to be a bee in your rose garden :)!
    Happy weekend
    Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig, wat maak je toch mooie foto's, die met de uilen vond ik ook zo mooi,
    fijn weekend, groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo,lieverd. Ik was even een paar weekjes met vakantie . Internetten op zo,n schip kost een vermogen dus kan ik niet op visite gaan. Prachtig je rozen en nou zie ik dat mijn ipad zo goed als leeg is. Ik kom hauw weer terug. Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥