maandag 5 oktober 2015

Bloemengroet Oktober 2015 ***










Vandaag ben ik heerlijk in de tuin bezig geweest, weet natuurlijk niet hoe het weer elders in het land is maar hier in het noorden nog steeds heel zonnig, een strak blauwe hemel en zeer aangenaam qua temperatuur. Ondanks dat de herfst al goed zijn sporen laat zien verbaast het me toch dat er nog steeds zoveel in bloei staat. Vooral  de rozen en de Spaanse magrieten doen enorm hun best en laten nog steeds veel bloemen zien. Ook de knolbegonia's een kleinere soorten begonia's lijken bijna onuitputtelijk, dat is echt genieten. Vandaag heb ik een aantal foto's genomen die ik jullie hier laat zien. Zo mooi ook al de kleuren van de herfst asters en nog veel meer planten, alhoewel ik daar geen foto's van heb gemaakt. Lieve mensen, geniet van een mooie nieuwe week ***


17 opmerkingen:

  1. Zeker nog een mooie dag voor in de tuin geweest en mooie bloemen gekiekt...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier is het ook nog zo zalig weer al uit zich dat bij mij met rusten op mijn balkon met een kopje koffie. Helemaal niet slecht maar mijn bloemetjes van bij het oude huis mis ik wel soms.
    Het is dan ook genieten van deze prachtige post, hopelijk krijgen we nog enkele mooie nazomerse dagen.
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Spending time in the garden is the greatest delight I think!
    Have a flowering day Josephine!
    Olympia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grazie per le bellissime fotografie che riesco a vedere....anche se siamo così lontane!
    Buon Autunno a te!
    baci
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello Josephine
    Wat mooie foto's om naar te kijken. ze zijn zeer inspirerend. Geniet van uw tuin!
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterende foto,s van al die mooie bloemen heb je weer gemaakt en ook zo mooi ingelijst en versierd. Hier was het gisteren ook lekker zonnig en de temperatuur was ook prima.

    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige foto's en wat een verscheidenheid aan kleur echt zo mooi. Het weekend hebben we prachtig weer gehad he? Wij hebben hier ook zo genoten, en hebben onze voortuin winterklaar gemaakt. Helaas hebben we een grote bolbuxus eruit gehaald. Want die was op sterven na dood. Dus wel even een kaalslag hoor. Ik wens je een fijne week lieve groet Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat bloeit er nog veel bij jou in de tuin zeg! heerlijke plaatjes!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Josephine,
    Prachtige foto's van deze mooie bloemen.
    Het is inderdaad nog prima weer om in de tuin bezig tuin. Mooi toch dat alles zo lekker lang in bloei staat, kun je er extra lang van genieten. En wij zo ook van je mooie foto's..hihi..!!

    Lieve groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie foto's weer...plaatjes.....fijne week...voor ons een spannende...donderdag weer.....liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja mooi, het valt mij ook op dat er nog zoveel bloeit. Vandaag dan een grijze dag maar er komen als het goed is nog mooie dagen aan. Heerlijk zo'n maand oktober.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het was weer even genieten Josephine! Prachtig hoor!

    Liefs van Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Josephine, het was zeker weer genieten van die mooie dagen buiten....
    De bloemen zullen zeker nog enkele weken doorgaan, maar dan trekken ze hun herfstkleedje weer aan....de nachten worden stilaan frisser.
    Jij maakt echt prachtige foto's hoor !!
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige bloemen nog in je tuin, Josephine !
    Mooie bewerkingen van je foto's en de spreuk vind ik zo mooi ... en waar !
    Ook hier nog zacht weer, voor volgende week voorspellen ze al veel kouder ...
    Ik wens je een fijn weekend !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je weer prachtige composities gemaakt van de bloemen. Hier in het midden van het land was het ook prachtig weer vandaag en er wordt nog steeds veel gevaren op de Vecht. Ik geniet ervan, net als de bloemen in mijn Franse tuin die ook nog prachtig bloeiden toen we vertrokken.
    Gelukkig laat jij mij nu genieten van jouw tuin, dank je wel.
    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Josephine♡lief dat je op visite ♡was..en prachtig jou bloemetjes♡..ja de herfst heeft veel mooie kleuren..nu is het koud vanmorgen nog natte sneeuw hier..brr
    en ja mijn pc is nog in zelfde toestand ..traag en traag...daar wil je niet uren bij zitten. .poehhh..
    gelukkig dat ik nog posten kan plaatsen..ik mis wel het lezen dat kan alleen via mijn phone..mja..ook dat kost veel tijd...
    ben al blij dat ik creatief ♡kan zijn ..binnenkort komt het sprookje ♡ eraan spannend!!
    ik geniet ook van jou mooie posten♡..en kijk al uit naar de volgende post♡..
    Lieverd♡ fijne week nog liefssss en lieve knuffel Gaby xxxxxxxx
    ..

    BeantwoordenVerwijderen
  17. buongiorno mia carissima...volevo augurarti una bella giornata....qui a roma oggi il tempo sembra migliorato...un poco di sole...abbiamo avuto giornate bruttissime!
    da oggi, andrò al mio mare per qualche giorno, sento il bisogno ,non posso farne a meno!
    baci
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥