woensdag 11 november 2015

Special Effects ***






Mijn hemel lieve mensen, het is alweer even geleden dat ik een post heb geplaatst, de tijd gaat ook zo vlug voorbij. Wij zijn op dit moment weer druk bezig met ons huis opknappen. Het trappenhuis, de slaapkamer en de badkamer zijn klaar, nu zijn we aan een andere kamer bezig, totaal nog twee kamers boven en volgend jaar dan eindelijk beneden de huiskamer en de keuken. Best een behoorlijke klus, wel mooi een gelegenheid om alles eens door je handen te laten gaan en vervolgens eens goed alles op te ruimen. Een mens vergaard wat zo door de loop der jaren heen, hahaha. Heel herkenbaar denk ik voor iedereen. Deze post gaat over twee Amerikaanse kunstenaars, "JAMIE BECK" hij is fotograaf en "KEVIN BURG" is ontwerper. Al eerder schreef ik twee posten over deze creatieve kunstenaars. Het is ongelooflijk knap hoe zij het voor elkaar krijgen om foto's [ dus stilstaande beelden ] met een bepaalde methode van bewerken een klein gedeelte van zo'n foto beweegbaar weten te maken. Als je nu bijvoorbeeld de foto van het insect neemt, daarvoor zijn 132 frames nodig, 132 keer het insect maar dan één duizendste anders om uiteindelijk dit beeld te krijgen. Daar heb ik echt grote bewondering voor, en natuurlijk ben ik al  gaan googlen of er lessen bestaan om dit ook te maken. En ja die zijn er maar mijn grafische programma is daar niet geschikt voor en ook mijn ietwat veroudere Windows Vista eveneens niet, maar in de toekomst ga ik dit zeker uitproberen. Lieve mensen, ik wens jullie alvast een HEEL FIJNE week en weekend toe, en wij gaan weer in de weer met kwasten, verf en behang perikelen ***


9 opmerkingen:

  1. Wow, looks fantastic! I'd like to learn how to make such an effect. Thanks for sharing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ongelooflijk knap om dat te kunnen. Eerst had ik het niet in de gaten maar na goed te kijken zie je de beweging GEWELDIG. Ik had deze techniek nog nooit gezien. Wat zou dat mooi zijn om dat ook te kunnen.
    Ik wens je een fijne däg, liefs ánneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig! Fijn om weer even van je te horen :)
    Veel succes met de werken en met opruimen, dit is inderdaad heel herkenbaar ;)
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo "klusser" Josephine,
    Mooi die bewegende beelden. Ik dacht eerst Josephine is zo aan het werk dat het is gaan tochten met al die deuren open in het huis..hihi...!! Heel bijzonder om dit zo bewegend te zien. Afbeelding 3 vind ik erg mooi.
    Veel succes nog met de opknapbeurt. Je zit er straks in ieder geval weer netjes bij en kun je weer fijn gaan genieten van je leuke hobby.

    Lieve groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker om zo je huis op te knappen en gelijk opruimen is natuurlijk heerlijk.
    Wat knap gedaan en wat een geduld hebben die mensen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wel een werk maar heerlijk alles weer netjes....liefs fijne week verder Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. LE TUE DELIZIOSE E MERAVIGLIOSE FOTO FANNO SOGNARE....BUON WEEK END, NOI 23 GRADI.....PRIMAVERA INASPETTATA...SE PENSO CHE TRA POCO E' NATALE.....ASSURDO!
    BACI GRANDI
    ANNALISA

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie creaties ... heel subtiel en een heel werkje, denk ik !
    Ook een heel werk om je huis helemaal op te knappen ...
    maar zo fijn achteraf ... succes met de verdere werkzaamheden ! :-)
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥