vrijdag 27 november 2015

Little Elephant Ginger ***









Dag lieve mensen, eindelijk weer eens tijd gevonden om een post te maken. Tussen alle werkzaamheden door, [ en inmiddels is er weer een kamer voltooid, JIPPIE, volgend jaar in het voorjaar gaan we weer verder ] heb ik van de week een klein olifantje gemaakt en deze lieverd het GINGER. Ze is erg verlegen dat zie je wel aan haar oogjes, ze kijkt wat onzeker de wereld in. Met geen mogelijkheid kon ik vanavond mijn foto's uploaden en kreeg steeds een foutcode 80004005 te lezen, om razend van te worden toch. Uiteindelijk, en vraag me niet wat ik heb gedaan, maar het is me via een omweg toch gelukt. Dan ben ik echt een schorpioen hoor en geef niet op voordat ik het voor elkaar heb gekregen. Ginger is gemaakt van een mooie viscose soort uit de Steiff Schulte fabriek, heerlijk om mee te werken. Deze stof heeft een mooie matte uitstraling. Ze kan het goed vinden met LISSY, het witte olifantje. Ginger heeft een hoedje gekregen van een klein eikeldopje, hihi grappig hé. Mijn lief is zondag jarig dus morgen ga ik allemaal lekkere hartige taarten bakken en soesjes met slagroom maken, en nog veel meer lekkernijen., genoeg te doen dus. Geniet allemaal van een heel fijn weekend ***


17 opmerkingen:

  1. Oh my ... they are the cutest little critters ~ so sweet! Love them
    Hugs,
    Karen B. ~ Todolwen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dolcissimo,perfetto!
    così incredibilmente piccolo e creato con il tuo solito gusto delicato...brava!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Josephine,
    Wat is dit leuk.
    Echt prachtig hoe je deze mooie olifantjes in elkaar hebt gefreubeld.
    Hele grappige koppies ook en geweldig zo met dat eikeldopje er op.
    Heel bijzonder en erg leuk. Ook de namen Lissy en Ginger zijn leuk verzonnen.
    Ik denk dat jij onderhand al een klein eigen dierentuintje in je huis hebt.
    Fijn dat je ook al weer een kamer klaar hebt met behangen. Krijg je weer wat tijd voor je mooie hobby.

    Lieve groetjes,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatjes zeg !!...heel fijn weekend liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk vooral de laatste foto .Fijn weekend,Joan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve lieve Josephine. Ik ben je echt helemaal kwijt. Ik heb mijn lijst nagekeken en je staat er gewoon helemaal niet op. Ik moet nu even nadenken hoe ik dat nou ga oplossen maar ik moet zo naar de kapper en daarna ga ik er weer mee door. Ik heb nog lang niet alles terug gekeken hier , dat komt ook nog. Alleen die o-prachtige foto van je met je prachtige herfstboeket komt zo mijn scherm af, zo mooi
    Ik kom terug.liefs van Rietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Olifantjes ik hou van ze. Het zijn echt mijn lievelingsdieren. Ze vertederen met hun logge lichamen dat trage en hier met zo'n grappig dopje op hoe krijg je dat toch weer voor elkaar. Echt een gezellig stel zo.
    Een fijn weekend, liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze leuk je olifantjes, zo grappig met het eikeldopje op zijn koppie!
    Grappig mijn lief was vandaag, zaterdag, jarig!
    Gefeliciteerd en geniet van die dag.
    Groetjes,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Josephine, je LIEF is vandaag jarig!!!! Hartelijk gefeliciteerd en een heel fijne dag!!!

    Ook van harte gefeliciteerd met dit prachtige olifantje!!! Wat is ze vreselijk grappig! Kijk die ondeugende oogjes nou (ja, jij zegt verlegen maar ik zie toch ook wat ondeugd hoor!).
    Helemaal gaaf en geweldig en wil je haar alsjeblieft niet knijpen??!!!!!!!

    Hoedje : )))))))))))))))))))))))) zul je nu binnenkort wel vaker zien op internet denk ik..

    enne.................. ik heb toch echt heel sterk de indruk dat je, net als ik, speelt met je creaties!!! LEUK he!!!!

    Nogmaals fijne dag en geniet van je week!

    Liefs van Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd met je man zijn verjaardag.
    Ginger is weer prachtig, Josephine. Als eerste viel mij het schattige dopje op haar hoofd op, zo lief...

    Wens je een hele fijne week en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooh wat een schatjes en zooo klein.
    Die oogjes, wat een lieve uitdrukkingen hebben ze....
    Ik vind het weer super knap gemaakt ...zeker omdat ze zo klein zijn.

    Liefs, Ciska

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, twee lieverds samen, Josephine, en die kleine Ginger heeft zo'n leuk hoedje, wat een mooi idee om een eikeldopje te nemen ... je moet er maar opkomen !
    Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je lief gisteren, ik hoop dat jullie een fijne dag hadden met allemaal lekkere dingen ... :-)
    Zo vervelend als iets niet lukt en je altijd een foutcode krijgt, hoop dat het niet te dikwijls voorvalt, ik probeer ook altijd een oplossing te vinden ...
    Wens je een fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dag Josephine, wat zijn je olifantjes weer lieve wezentjes geworden, die heb je weer fantastisch gemaakt !
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super lief, wat een schatjes,
    Groetjes hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo klein ,maar zo groot succes ...

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥