zaterdag 30 april 2016

Kleine Susette ***









Af en toe ga ik heerlijk struinen in mijn favorieten stoffen winkeltje, en onlangs kwam ik weer een mooi bordeaux kleurig stofje tegen. Het lijkt net een kort geschoren fluweel stof en een prettige bijkomstigheid is dat het bijna niet rafelt, jippie. Heb er een klein beertje van gemaakt die de mooie naam SUSETTE heeft gekregen. Ook had ik nog wat bordeaux kleurige Gerbera's staan [ al drie weken, niet te geloven hé ] en die kleuren mooi bij het stofje. Het is me niet goed gelukt om de foto's scherp te nemen maar dat komt waarschijnlijk door het sombere weer, maar ondanks dat het is toch wel goed te zien hoe kleine Susette geworden is. De twee andere beertjes die je op de foto's ziet heb ik al eens eerder gemaakt. Nog even geduld moeten we hebben maar de LENTE komt er echt aan, geniet er allemaal maar heerlijk van***

12 opmerkingen:

  1. Wat een lief beertje heb je weer gemaakt!
    Elke keer als ik foto's zie van beertjes en popppen dan wil ik dat ook wel weer gaan doen, maar ik heb al zoveel...........dus nu maar even niet!
    Gelukkig word het beter weer, we kunnen al weer bijna buiten zitten, nog even geduld.
    Fijn weekend.
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Josephine,
    Wat mooi!! Super wat je weer laat zien.
    Echt ontzettend knap gemaakt. Ook bijzonder leuk gefotografeerd zo bij dat bruine beertje. In je hand zie je pas de werkelijke grootte. Petje af voor je hoor mevrouw...hihi...!!

    Lieve groetjes,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk beertje heb je weer gemaakt. Weer zo leuk gemaakt zo wordt het een gezellige familie beer he? Ik vind je foto's mooi gemaakt hoor. Ook de bruine beer vind ik zo enig. Heerlijk om weer zo iets moois gecreëerd te hebben.
    Ik wens je een heel fijn weekend. Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo mooi dit beertje en de stof ook. Nu doe ik de andere beertjes te kort en dat is niet de bedoeling want die zijn ook zo mooi!
    Ik houd van dat patroontje Josephine. Gewoon mooi dus!

    Viel me niet op dat er iets met de foto's zou zijn hoor.

    De lente, ja, vandaag voelde het ook al zo. Gelukkig!
    Geniet van het mooie weer en intussen geniet ik van je beertjes!

    Liefs! Pink

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze is mooi....prachtig kleurtje....fijne zondag liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n snoezig beertje heb je weer gemaakt, Josephine !
    Een heel aparte kleur, maar het is prachtig geworden ...
    ik hou ook van die mooie details die je aan ieder beertje geeft !
    Ondertussen alweer mei, de tijd vliegt !
    Fijne zondag,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello!
    Dat detail, hou van me!
    Ziet er prachtig uit en delilcados! en de kleur is geweldig!
    Ze zien er zo nieuwsgierig in die maten. Het is altijd een genot om te bewonderen en te genieten van uw geweldige werk!
    Hartelijke groeten uit het Caribisch gebied! Rose M.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Josephine,
    De stof is gewoon geweldig en zo heerlijk! De beren zijn echt kunstwerken en de steek detail is prachtig.
    Grote knuffel

    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje, ik zat te denken....ga er iets mee doen, tentoonstelling of beurs of verkopen. Ze zijn zo schattig en knap gemaakt, maar ik ken het wel....heb je iets met liefde en geduld gemaakt, super trots op het eind resultaat en dan op een leuke plaats zetten en er steeds naar kijken en van genieten en helemaal niet verkopen, haha,
    Maar ze zijn super mooi,

    Geniet van het mooie weer, hartelijke groet Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een snoepie van een beer heb je gemaakt, het stofje is heel erg mooi en zo warm van kleur, al je beertjes hebben zo'n aandoenlijk lief uiterlijk echt om te knuffelen.
    Geniet van de komende mooie dagen !
    Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Josephine, wat zijn je beertjes weer lief, zo samen op de foto !
    Ik wens je een zonnig weekend,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kleur en je voelt de zachtheid ..

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥