woensdag 25 januari 2017

Hondje Boef ***










Woef Woefffff,  ik ben BOEF, ik kan nog nauwelijks lopen, ben net pas uit mijn ei gekropen. Het klinkt wat gek maar door mijn grote bek pas ik daar niet meer in. Maar nu eindelijk heb ik het echt naar mijn zin. Met zoveel vriendjes om mij heen voel ik me nu niet langer meer alleen. Jippie nu kan ik dansen en ook springen en wie weet als ik wat groter ben ook nog weleens iemand beminnen.
Iedereen hier houd van mij en ik voel me nu helemaal BLIJ - BLIJ - BLIJ ***


13 opmerkingen:

  1. Hallo Boef, wat een mooie naam heb jij,
    natuurlijk ben je blij met al die lieve vriendjes erbij ... :-)
    Josephine, wat een schattig hondje is dat !
    En zo mooi op foto gezet !
    Fijne avond,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Josephine,

    Volgens mij ben je in een goede bui!! Hihihi...zo lekker vrolijk!
    Boef is een schatje geworden. Ook weer een eigen ontwerp? Niet erg groot volgens mij.
    Mooi gemaakt weer! En je foto's zijn prachtig.

    Lukt het intussen een beetje met je nieuwe pc?

    Fijne dag.

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Josephine,
    Dat is weer een grappig beestje dat je hebt gemaakt. Ziet er erg leuk uit.
    Zo knap hoe je dit soort dieren als poppetje in elkaar weet te knutselen. Bijzonder knap. Want zo aan de grote van je hand te zien, zijn ze ook niet heel groot. Dus dat is best een gepriegel lijkt me...hihi..!!
    Nou Josephine, dit heb je weer mooi gedaan. Veel plezier met dit "Boefie".

    Lieve groetjes,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerd !.....fijne avond liefs van mij...x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dat is serieus een boefje! Hij mag dan wel klein zijn, maar straalt één en al dapperheid uit. Wat een heerlijk beestje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is boef blij met zijn nieuwe vriendjes en een knappert is het ook. Leuk en weer een kunstwerk van jou hoor .
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhh...wat een heerlijk en vrolijk beesie is die
    kleine Boef...En ik vind het gedichtje wat je bij Boef
    hebt gemaakt ook zo grappig! Vind Boef zo grappig
    als hij op z'n kleine kontje zit...

    Wens je een mooi weekend lieve meis...
    MarijkeXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ah wat een schattig gedichtje en een heel schattig hondje. Knap gemaakt Josephine.
    Een fijn weekend en lieve groetjes,
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Josephine, je nieuwe hondje is echt een schatje hoor !
    ik bewonder je om zulke kleine diertjes te maken in deze stof
    Nog een fijn weekend en groetjes van Simonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk gedicht en wat een schattig ieniemini hondje, heel lief
    groetjes en fijn weekend, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Josephine! Een blije post! Blij hondje, blije Josephine! Grappig!
    Ik vind je hondje prachtig; je foto's ook en de "mannen-pop" heel bijzonder!

    Je vroeg iets op mijn blog: het donkere beertje op de quilt; het is de achterkant van een magneetje! Op deze manier ben ik niet steeds mijn naald kwijt!

    Fijne week en liefs van Pink! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Pink,

      Wat leuk het antwoord te lezen van het beertje,
      een HEEL handig instrumentje dussss hahaha
      Slim ook en nog heel leuk om te zien.

      Liefsssssssssssss
      XXX

      Verwijderen
  12. Hi Josephine hier ben ik nog een keertje, ik heb wat posten gemist zie ik! Wat is Boef een schatje, wat ik ook mooi vind is het mannen popje, wat een leukerd!Nou Boef komt gelukkig bij jou geen vriendjes tekort!

    Liefs, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥