vrijdag 3 februari 2017

Zomaar wat foto's en Vakje per week ***







Deze keer laat ik zomaar wat foto's zien die ik van de week heb genomen, en ook een  beginnetje van een borduurwerkje. Op het mooie blog van  Elizabeth, KLIK kreeg ik inspiratie toen ik haar borduurwerkje in wording zag. Al eerder had ik zo hier en daar weleens blogs gezien waar ze elke week een nieuw randje met borduursteken lieten zien en als je die allemaal ging maken had je aan het einde van het jaar een prachtig borduurwerk voltooid. Het was een idee van twee dames op het blog Randje per week KLIK, kijk daar maar eens, nu voor 2017 hebben deze dames weer iets leuks bedacht een jaar lang wekelijks kleine patroontjes voor de uitdaging "Vakje per week" totaal zijn dat 48 patroontjes. Nu ben ik helemaal niet van plan om ze alle 48 te gaan maken maar wel een aantal. En daar ben ik nu net aan begonnen. Ik borduur met 1 draadje op fijn borduurlinnen. Wel pas ik het een beetje naar mijn eigen idee aan. Geniet allemaal van een heel fijn weekend ***

7 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je ook bent begonnen met Vakje per week! Goed idee om de hondjes 'helemaal' te borduren, want ze zijn wel leuk...
    Soms ben ik een beetje 'jaloers' op je mooie foto's; je bent er echt goed in!

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je foto's passen heel mooi bij de kleuren van je borduurwerk. Daar is volgens mij over nagedacht.
    Het bovenste plantje hadden wij vroeger thuis ook altijd. Ik denk dat mijn moeder die stekte.
    Mooie kleuren heb je trouwens gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's ...liefs fijn weekend van mij....❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je foto's zijn weer prachtig met de gedroogde rozen en andere plantjes !
    Wat een mooi patroontje, Josephine, het lijkt me een heel leuk project om zo 48 vakjes te bekomen !
    Ook al ben ik van plan om niet altijd mee te doen, ik wil het toch altijd graag, daarom denk ik altijd goed na alvorens met een project te beginnen :-)
    Heel fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen lieve meis,

    Wat ontzettend leuk dat vakje per week!
    Dat is toch super om van die mooie vakjes
    te boduren, en vooral als je met die mooie
    tere lila tinten borduurt...paars tinten zijn
    volgens mij ook echt jouw kleur...

    Wat een leuke foto, ze passen qua kleur bij
    je borduurwerkje..en ja dan die mooie gedroogde
    rozen..werkelijk beeldschoon!

    Ik wens je een fijn weekend...
    liefs Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is de foto van de calicarpa prachtig Josephine! Het is een van mijn favoriete struiken.
    De andere foto's vind ik ook prachtig.
    Goh, vakje per week; leuk dat je zelf wat veranderingen aanbrengt! Wat dapper dat je met 1 draadje werkt. Het ziet er zo fijn uit (ik bedoel klein / fijn).
    Sorry voor de late reactie!

    Ik wens je een heeeeel fijne week!

    Liefs van Pink xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Josephine,

    Mooie foto's heb je weer gemaakt!
    Met een beetje zoeken,is er altijd wel iets moois te vinden, wat een foto waard is. Je moet het alleen even zien!!!
    Die borduurwerkjes zijn mooi.Maar je hebt er goede ogen voor nodig. Of een loep! Maar kruisjes zijn niet echt mijn ding.

    Je vroeg laatst of ik mijn beren met de machine in elkaar zet. Ja, dat doe ik. Ik vind dat het dan allemaal veel netter en ook steviger in elkaar zit. Sommige kleine dingen, zoals de voetzooltjes doe ik wel met de hand.
    Ik dacht dat ik dit keer overal netjes op tijd een reactie geplaatst had. Maar jou logje heb ik helemaal niet gezien. Maar het is nog niet te laat......

    Hier regent het al weer, benieuwd of ik vandaag mijn wandeling nog kan maken.

    Ik wens je een fijne creatieve dag.

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥