maandag 9 januari 2017

Computer perikelen ***





Lieve mensen, het is alweer een tijdje geleden dat ik een post heb geplaatst, we hadden de nodige problemen met de Computer[s] zelf werkte ik nog steeds met het verouderde besturingssysteem vista en daar er al geruime tijd voor het systeem zelf en ook chrome op vista geen update's meer zijn is het best link om het nog te gebruiken, niet veilig meer is wel gebleken. Op dit moment gebruik ik de laptop die van mijn moeder is geweest maar die  is vrij simpel en daar kan ik bijna niets mee. Slechts 1 foto laden van mijn camera duurt wel 10 minuten en dat is niet iets om vrolijk van te worden, haha. Inmiddels heb ik een nieuwe snelle laptop gekocht en die krijg ik waarschijnlijk aankomende week. Al mijn bestanden van mijn oude laptop heb ik op een externe harde schijf  gezet, dus binnenkort kan ik daar weer  mee werken. Voor nu zomaar wat plaatjes en nog een  Origami freubeltje die ik heb gemaakt, een kerstbal dit keer. Iedereen wens ik een mooie nieuwe week toe ***

9 opmerkingen:

  1. Goedemorgen lieve Josephine,

    Ik moet je eerlijk bekennen, dat ik je al
    even miste, maar gelukkig ben je er nu weer meis..
    Het is nu wel een beetje laat, maar ik wil je zo graag
    een heel fijn en super tof 2017 wensen!

    Ja dat is dus echt heel irritant, als het laden van 1 foto
    dus 10 minuten duurt..gatsie..dat werkt niet!
    Hopelijk krijg je snel je super mooie snelle nieuwe laptop,
    heerlijk kun je weer van alles mee doen...

    Ik vind je kerstbal, waanzinnig!
    Hoe krijg je dit toch voor elkaar, dat vind ik zo knap!

    Lieve meis, wens je een heerlijke nieuwe week!
    Liefs,
    MarijkeXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Josephine,
    Prachtige beelden. Vooral die vogel staat er heel mooi op.
    Fijn dat je binnenkort een nieuwe laptop hebt. Vaak verouderen de oudere systemen best snel, terwijl je er zelf juist nog uitstekend mee uit de voeten kunt en er ook nog goed bekend mee bent. Maar je zult straks merken dat je met een veel sneller systeem weer zo gewend bent.
    Wel goed dat je een externe schijf hebt, want het zou balen zijn als al je bestanden verloren zouden zijn.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owww gelukkig je bent erweer....lastig is dat als je computer het niet doet ik heb een half jaar geleden een nieuwe tweedehands laptop gekocht...en die doet het superrr en snel....daar maak ik mijn oosten op.....ik wou dat het op de iPad kon....die gebruik ik altijd ...maar dat is me helaas niet gelukt...krijg er geen foto's bij.....fijne week liefs Ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja, we zijn zo gewend aan snelheid en gemak hè...
    Wat zou het tegenvallen als we een jaar zonder computer zouden moeten leven. Daar zijn we helemaal niet meer op ingesteld.
    Je maakte een prachtige foto van een schitterende vogel, dat koppie kijkt zo lekker eigenwijs de wereld in!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zouden we toch moeten zonder computer? En voor dat je het weet, is ook de nieuwe computer alweer verouderd.
    Je hebt het vogeltje er mooi op staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als het zo lang duurt om 1 foto te laden, ja, dat is wel vervelend ... fijn dat je een nieuwe snelle laptop gaat hebben !
    Prachtig je foto's, de vogel staat er zo leuk op en ook die bloemetjes ... zo mooi !
    Wens je een fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja wat zijn we toch onthand zonder onze computers he.Gelukkig dat je een nieuwe krijgt, daar kan je dan weer lekker mee vooruit.
    Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Josephine, fijn dat je je nieuwe laptop al hebt ...
    spijtig dat je wat teleurgesteld bent over de kleuren.
    Toen mijn harde schijf stuk was, hebben ze in de computerzaak alles opnieuw moeten installeren en het eerste wat me opviel, was dat de kleuren anders waren ... via mijn beeldscherm hebben ze toen de helderheid en contrast wat aangepast, maar de kleuren waren anders en ik werd daar heel nerveus van :-(

    Op iedere pc en laptop is het weer anders denk ik ...
    als ik op de laptop van mijn schoonzus kijk, zijn mijn foto's heel donker, ik schrok er wat van ... en ook in de school waar ik les volgde, zag het er ook anders uit.

    Bedankt voor je goede raad betreft het opruimen :-)
    Tot nu toe valt het mee, natuurlijk ga ik de spulletjes die ik heel mooi vind niet wegdoen ... en dat zijn er heel wat :-)
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Josephine,

    Ja, zoiets is vervelend. Alleen het idee dat je niks kunt is ergerlijk.Maar dat brengt toch weer veel werk mee...alles opnieuw installeren. Ik heb er geen kaas van gegeten. Gelukkig heeft mijn man er wel verstand van.Als je zoiets uit handen moet geven,is het helemaal een probleem.
    Kun jij dat allemaal zelf? Knap hoor!

    We zien het wel als alles klaar is.

    Voor nu een heel mooi weekend.

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥