donderdag 9 februari 2017

Winter Wonderland ***











Lieve mensen, kunnen jullie ook zo genieten als je s'morgens opstaat en de wereld je met zo'n mooi wit dekentje toelacht? Mijn hart maakt dan altijd een sprongetje, het ziet er dan allemaal zo betoverend uit en dat is echt puur genieten. Dus snel met mijn camera ben ik even een rondje door de tuin gaan maken want ondanks de winter nog tot 21 Maart duurt kan het misschien toch de laatste keer zijn dit jaar dat we sneeuw te zien krijgen. Vooral nu dat het bijna volle maan is geeft dat s'avond als het donker is een speciale gloed, net stond ik nog even buiten om daar van te genieten. Misschien hebben een aantal van jullie helemaal geen sneeuw gezien, geniet hier dan maar even van deze winterbeelden.  Prachtig trouwens te zien dat ondanks de kou de rozen alweer ontzettend hun best doen om uit te lopen, wat is de natuur toch wonderbaarlijk mooi hé ***



13 opmerkingen:

  1. Lieve Josephine,

    Wat mooi!Ik kan er ook zo van genieten.
    Dan ga ik ook altijd eerst een rondje tuin maken
    Helaas hebben we nu ook weer niks van die beloofde sneeuw gekregen. Ook laatst met die mist, kregen wij alleen maar regen.
    Maar wie weet, de winter is nog niet voorbij.
    Gewoon wachten en intussen bij jou genieten van de mooie plaatjes!

    Fijn weekend alvast.

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige winterse sfeerbeelden, Josephine, heel mooi ook zijn je zwart-wit foto's !
    Je tuin ziet er inderdaad betoverend uit !
    Geen sneeuw hier, wel koud ... vanaf volgende week wordt het weer warmer ...
    Wens je alvast een fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En wij hebben helemaal geen sneeuw.:(( Maar ik rouw er niet echt om hoor.:)) Hier in het westen met al die drukke wegen vind ik het eng.

    Maar wat heb je weer prachtige foto's gemaakt van al dat mooie witte spul. Je tuin lijkt me een sprookje.
    Veel liefs van Rietje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Huh, ik dacht dat je dit in een droom gezien had. Maar blijkbaar was je echt wakker. Hier niets van dat al. Nog niet gehad ook. Gelukkig kon ik bij jou meegenieten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Huh, ik dacht dat je dit in een droom gezien had. Maar blijkbaar was je echt wakker. Hier niets van dat al. Nog niet gehad ook. Gelukkig kon ik bij jou meegenieten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben het helemaal met je eens hier in het zeeuwseland nog geen vlokje gezien dan maar genieten van jou mooie plaatjes. Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje wat een geweldig prachtige foto's heb je gemaakt! Hier was maar een inieminie beetje sneeuw gevallen, maar een paar weken geleden een behoorlijk pak. Ik vind het net als jij genieten!
    Fijn weekend Josephine en lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Josephine,
    Wat een mooi gezicht zo met al die sneeuw.
    Prachtige winter foto's. Dat is toch genieten om dit zo vanuit je warme huis te kunnen zien.
    Hopelijk zitten je uiltjes ook nog lekker warm..hihi...!!

    Warme groetjes en een fijn weekend,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hier ook een laagje sneeuw als ik naar buiten kijk.....liefs fijne dag Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hay lieve meis,

    Wij hebben hier geen sneeuw gezien...het is hier zo
    ontzettend koud..gatsie ik ben het hartstikke zat!
    Ik verlang naar warmte en zon..kleuren en geuren, op
    mijn blote voeten mijn tuintje inlopen..
    Nog even..nog even wachten..

    Ik moet wel zeggen dat ik jouw foto's prachtig vind,
    alles onder een maagdelijk wit tapijtje..een SPROOKJE
    lijkt het wel..dus ik zit hier zo te genieten van al het moois
    je ons weer laat zien..

    Wens je een mooi weekend,
    liefs
    MarijkeXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Josephine, wat een mooie foto's toon je hier weer !
    wij hebben gelukkig nog geen sneeuw gezien, ik vind sneeuw enkel mooi op foto's maar verder hou ik er helemaal niet van.
    groetjes vann Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zooo, dat is daar mooi bij jullie! Ik woon geloof ik in het verkeerde deel van het land...
    Wat kun jij toch goed foto's maken en presenteren op je blog, je hebt het helemaal in de vingers!
    En vandaag hebben wij dus ook een dun wit laagje, hoera!

    Fijn weekend en groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie foto's!
    Hier heeft het maar 1 dag gesneeuwd en nog niet eens zo veel, maar ik vind het altijd zo mooi, vooral als je binnen zit :-)
    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥