dinsdag 21 maart 2017

Kleine borduurtje ***








JIPPIE het is LENTE lieve mensen alhoewel vandaag was dat niet zo merkbaar, toch voel je het aan alles, en je ziet het vooral aan de natuur om je heen. Gisteren heb ik ik een klein lente borduurtje gemaakt en ben ik bezig met wat eieren te versieren met een watervaste pen. Nog even en dan is het alweer Pasen. Met de vakjes borduren heb ik nu 6 vakjes gemaakt, dat ga ik twee keer doen en dan ga ik ze inlijsten, kijken of dat leuk staat. twee weken geleden met het mooie weer ben ik veel te enthousiast geweest in de tuin en heb ik mijn rug verdraaid, auw.....het leek wel of ik een mes tussen mijn ribben kreeg jakkes, gelukkig is de scherpe pijn inmiddels verdwenen en zeurt het nog even na .  Iedereen wens ik een fijne week toe ***




13 opmerkingen:

  1. Lieve Josephine,

    Wat vervelend zeg! Je rug, ik weet hoe het voelt.Heel vervelend, om van de pijn nog maar niet te spreken. Toch maar proberen om in beweging te blijven. Stil zitten zal ook niet goed zijn.
    Lijkt mij...maar ik ben geen dokter!

    Leuk je borduurwerkjes. Zo fijntjes!Ik ben benieuwd naar het eindresultaat. Maar dat komt vast goed. Jou kennende!

    Heel veel sterkte met je rug.

    Dikke knuffel van mij.

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Josephine,
    De eieren ziet er prachtig uit en ik hou echt van je borduurwerk. Ik denk dat het gevoel dat de lente komt is altijd een van de beste gevoel ooit!
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh jee je rug, ellendig hoor.En schattige borduurtjes , inderdaad leuk om in een lijstje te doen.En prachtig wat jij toch altijd met je paaseieren doet, zo mooi.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie lentepost met de borduurwerkjes en de schattige haasjes, Josephine !
    De eieren, zo creatief, het zijn echte kunstwerkjes !
    Zo spijtig van je rug ... met het mooie weer willen we dan van alles doen ... hoop dat de pijn snel weer weg is !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps, dat is niet best van je rug... Even maar heel rustig aan doen; meestal herstelt het dan wel weer.
    Wat een lief kussentje maakte je, of ... zijn het er twee?
    De vakjes worden ook zo mooi. Ik loop achter, maar eigenlijk geeft dat niets; dan kun je ook beter kiezen wat je mooi vindt.

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Josephine,
    Wat leuk!! Prachtig dit haasje.
    Je zit al goed in de paas sferen met die eitjes en dat mooie lente borduurwerk.
    Voorlopig maar effe wat rust en genieten van je hobby. Die tuin komt later wel. Beterschap!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk borduurseltje ...hihihihihi raar woord !...geniet van de lente....vandaag hadden we zon..heerlijk....liefs Ria opa ze komt zaterdag al!....weekje eerder ❤️❤️❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Josephine,

    Wat akelig van je rug..gelukkig dat de ergste
    pijn achter de rug is...wil je heel veel beterschap wensen meis..

    En ja de Lente is volop aanwezig, de wereld krijgt meer kleur,
    en ik vind het zalig!
    Wat een schattig borduurwerk heb je gemaakt zeg, zo fijntjes
    en snoezig van kleur...

    En ook jouw konijntjes zijn super hoor...
    vooral die laatste met zijn snuitje zo omhoog hahaha,
    en zijn grote voeten...

    Fijne weel meis..dikke kus en beterschap..
    liefs,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gossie Josephine, je rug maar fijn om te horen dat het wat beter gaat. xxx

    Zo leuk je borduurtjes en de konijntjes, zo koddig en ook zo typisch Josephine! Ik kan daar echt enorm van genieten!

    Mooie eieren!!! Ook daar ben je heel goed in, wist ik! Altijd weer leuk om te zien!

    Het is hier volop lente! Genieten! Bij jullie ook hoop ik!

    Veel liefs van Pink xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve lieve Josephine..♥
      Oei oei je rug verdraait..ik hoop dat je geen pijn meer hebt en dat je er niks aan over houd heel vervelend ook..soms doe ik ook te veel in de tuin♥ je kan gewoon niet meer stoppen als je eenmaal bezig bent..beterschap♥

      Je Lente♥ borduurwerkje♥ en konijntjes♥ zijn echt schattig♥ gemaakt ..ze kijkt verdrietig misschien voelt ze dat je pijn hebt..de andere heel stoer en haar snuit♥ haar grote stampers♥..hihi..vind ze echt bijzonder gemaakt een eigen uitstraling♥ zo lief♥..

      Ja het is nu volop Lente♥..toch was het vandaag nog fris toen ik met Dionne♥ ging wandelen..morgen zou het beter worden..met het warme zonnetje♥..dat grijze moet echt weg nu!!..;))

      Mooi eieren ook.. ik verf ze altijd in een kleurtje♥..haha van jou zijn dus echt Prachtig♥..;))

      Dit was weer genieten♥ van je prachtige Post♥..
      wens je een fijne warme Lente♥ week en weekend..ennn doe rustig aan ..Liefsss en lieve♥ knuffel Gaby..xx♥xx♥xx

      Verwijderen
  10. Wat een heerlijke lentepost, je borduurtjes zijn prachtig!
    Wat mooie, ook je konijntje vind ik zo een schatje.
    Zo fijn dat de lente eindelijk in de lucht hangt!
    Hopelijk gaat het heel snel weer beter met je rug hoor lieverd, de ervaring leert mij ook om op zo een moment stilletjes in beweging te blijven.
    Heel fijne donderdag x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie borduurwerkjes.... zonde van je rug, te fanatiek geweest ,,, voordeel, als je veel zit kun je ook weer meer borduren.....
    Beterschap verder hoor!
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your work is beautiful, I particularly lie the rabbits, and your eggs are exquisite. Hope your back is better.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥