woensdag 31 mei 2017

BONO 11 Jaar ***




De tijd vliegt gewoon, inmiddels al weer een jaar voorbij gevlogen, morgen 1 Juni wordt ons kleine dappere mannetje 11 jaar. Eerder schreef ik het al eens maar dit ras "West Highland White Terrier"
hebben heel veel energie en blijven allert tot op hoge leeftijd. Uiteraard merk je wel dat hij tegenwoordig wat meer slaapt tussendoor maar bij ieder afwijkend geluidje staat hij er meteen weer. Ze gaan ook niets uit de weg al staat er een wild paard voor hem. Het zijn kleine honden met hun schofthoogte van 38 cm. maar zelf denken ze dat ze heel GROOT zijn, en ze hebben veel karakter. Een lieve pluizenbol die we voor geen goud willen missen ***


11 opmerkingen:

  1. Oh, Bono is zo'n lieverd, Josephine !
    En hij staat zo schattig op de foto's ...
    11 jaar en nog zoveel energie, verwen hem morgen maar extra en geef hem een dikke knuffel van mij :-)
    Fijne week verder,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Josephine,

    Gefeliciteerd! Wat een leeftijd.
    Hij staat altijd zo mooi op de foto. Super lief om te zien!
    Geef hem maar een extra knuffel morgen.

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd lieve Bono en natuurlijk ook het vrouwtje en baasje. Een fijne dag allemaal. 🍰🍺🎁

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Josephine,
    Van harte gefeliciteerd met Bono!!
    Hij ziet er grappig uit, want een snoepie!!
    Leuke foto's ook, je hebt maar een mooi fotomodel zo..hihi...!!

    Zonnige groetjes,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ach, wat een lieverd. En ook nog eens fotogeniek.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Josephine,
    Gelukkige verjaardag voor hem. Hij is zo'n mooie kleine man. Ik hoop dat hij veel meer heeft.
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello! What a beautiful dog, surely a very dear pet, that this birthday. We loved it so much! These little members of the family give us their unconditional love, an affectionate greeting! , Rose M

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja ze zijn klein van stuk, maar heel dapper! Mijn zus heeft een Cairn Terrier, is inmiddels ook een dagje ouder en slaapt ook wat meer. Ik ga over 2 weken mijn Schnauzer halen. Heerlijk weer een hondje in huis!

    Liefs,
    Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Josephine, prachtige foto's van je lief hondje..
    Geef Bono een dikke knuffel voor zijn verjaardag, ik vier de mijne morgen ook en dat met mooi weer dit jaar !
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Josephine. .♡
    Ohhh van Harte♡Gefeliciteerd met Bono♡..dikke poot van mijn Dionne♡...ja zij word ook in sept 11 jaar..het gaat zo snel allemaal..Bono♡ ziet er echt mooi uit en ik weet het zijn sterke honden met jou liefde word ze heel oud hoor!!..zo het was genieten op al je posten...ik hoop dat ik ook snel weer een post kan plaatsen maar ff wachten.....liefs en nog zonnig tweede pinkstermaandag ..hier is nu pinkpop..fijne avond lieverd en dikke kus..xxx♡xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥