woensdag 29 februari 2012

Paaseitje NR: 3







Van de week heb ik weer een nieuw paaseitje gemaakt, heb een uitgeblazen eitje gebruikt en beplakt met allemaal boomblaadjes, geponst uit een velletje bedrukt papier. Kan er wel een raadseltje van maken en vragen "Hoeveel blaadjes zijn er op dit eitje gelakt? Het zijn er 93, helemaal niet belangrijk natuurlijk maar dat is een soort afwijking van mij, dat wil  ik dan gewoon weten. Voor de rest ben ik redelijk normaal hoor,hihi. Uit zo'n zelfde velletje papier heb ik ook drie bloemetjes gemaakt om er een gezellig geheel van te maken. En een paar chocolade eitjes met zo'n mooi mat glazuurlaagje en van die poederpastel tintjes erbij gelegd, en die zijn me toch lekker, op naar het volgende eitje ***




25 opmerkingen:

  1. Dat ziet er prachtig uit!
    Al helemaal bezig voor het paasgebeuren, gezellig weer he....

    Je papieren rozen zijn ook geweldig mooi geworden.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een zachte pastelkleurtjes, Josephine !
    Heel mooi zo alles tesamen, de bloemetjes vind ik prachtig !
    Fijne avond,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Whaha dit vind ik wel een hele ernstige afwijking lieve Josephine ;-) Dat ze zo ontzettend móói zijn maakt alles weer goed hihi Ik sta telkens versteld van zoveel creativiteit. Ik stond erbij en keek erna :-)
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Dit zijn nog eens chique paaseitjes! En die chocolade eitjes zijn eigenlijk ook te mooi om op te eten! Foei! haha

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Josephine.
    Wat een beeldschoon eitje weer . Je bent onvermoeibaar . Je rozen, je eitjes, geweldig.
    Ben begonnen met crepepapier , heb de slag al wel een beetje weer te pakken maar het afmaken moet ik nog even bekijken, Heb niet veel tijd gehad de laatste dagen, visite en ik heb gisteren gehoord dat ik een rugoperatie moet ondergaan over een paar weken. Kan erg moeilijk lopen en dat komt uit mijn rug. Ben een beetje van slag.
    NOu ja, we zien wel. Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi !!!...welterusten...liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve schat♥♥♥
    olala, dat is toch weer eens vak werk van jou wat is je EITJE MOOI geworden!!!
    Gelegd door een BLOEMENKIP heb je wel goed geteld zijn het niet 92
    blommenkes??? ha,ha,ha.
    Het is weer een mooie paaspost
    veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat weer een leuke creaties en de kleurtjes zijn zo mooi!

    Groetjes en een fijne dag,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dag lieverd,haha, ik moet zo lachen om je afwijking, als het dat maar is :)))))))
    Je eitje is prachtig, heel erg mooi gemaakt met dat vleugje roze erin, het ziet er op deze manier een beetje gekrakkeld en heel teer uit!
    Heerlijk om zo al in de voorjaarssfeer te zitten,
    fijne dag vandaag, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat mooi gemaakt zeg!! zoo lief!
    Super mooi motiefje ook!
    Heerlijk om die in de schaal te leggen!
    fijne dag
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 93 maar :-) haha, vind dit echt geweldig mooi gemaakt Josephine, hoe kom je erop
    in combinatie met de andere eitjes, maakt het wel een lief geheel!
    vind je papieren rozen ook erg mooi, en wat een leuke post over het kruideniersmuseumpje, gezellige nostalgie
    Fijne dag
    Lieve groetjes Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hay zonnestraaltje,

    Ja dit zijn nog eens PRACHTIGE eitjes...Wat een prachtige tere tintjes, en wat een superleuk idee!!

    Enne wat een leuke afwijking heb je hahahaha..!!!

    Je maske heeft ook zo'n tof berichtje bij je achter gelaten...
    over bloemenkip...die bloemeneitjes legt hihih....wat een heerlijke mamske heb je toch.

    Meiske wat ben je fantastisch
    creatief...

    Nou zonnestraaltje...ik wens jou en mamske een mooie dag..en een dikke knuffel!

    Liefs,
    Marijke






    Liefs,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw, wat een leuk idee! Ik zat al te kijken, hoe je dat nou weer gefabriceert hebt!
    Leuk weer om alle voorjaarsideeën weer te zien langs komen, ik word er altijd zo vrolijk van!

    Lieve groet,

    Ryanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat gaaf en leuk bedacht om te ponsen en te plakken en wat gaan er dan veel op zo`n ei zeg en de bloemetjes ook al zo lief,ik heb een paar eitjes gemist geloof ik,fijne avond,liefs Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooi ei zie ik, prachtig!!

    succes met knutselen.

    liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wow josephine, je bent behalve een fotogenie, ook nog eens heel creatief.
    heel mooi en leuk jou eitjes en het staat zo gezellig bij elkaar.
    fijn weekend meisje en liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nou Josephine,
    Dat is nog eens apart wat je gemaakt hebt.
    Ik vind echt verschrikkelijk mooi, en sta steeds weer verbaasd hoe je het voor elkaar krijgt.

    Groetjes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. lieve Josephine wat is dit een leuk idee,ziet er erg mooi uit. wat zal het met de Pasen gezellig zijn bij je,al die mooie eieren.
    vandaag ga ik proberen even in de tuin te werken,mag wel niet maar ik ga niet op de stoel blijven zitten,mijn vingers jeuken om te beginnen heerlijk

    prettig weeekeinde en liefs van mij greet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ZE ZIJN ONWIJS LEUK GEWORDEN!!

    FIJNE DAG,
    MIRANDA

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Josephine,
    Wat raar hé als je mij aanklikt dat er dan een kruisje staat.
    Ik ben mij van geen kwaad bewust, wat mij wel opvalt dat ik zo weinig reacties krijg.
    Maar Joop heeft mij al geadviseerd om het woordje vertificatie weg te halen en dat heb ik nu veranderd in het woordje nee, eerst had ik ja aan gevinkt. Ik heb ook ruim een half jaar geen volgers kunnen zien, bij mij niet en ook bij anderen niet, maar dat is verholpen door een ander programma te installeren. Maar nu heb ik dus weer een probleem begrijp ik! Bij mij sta jij gewoon bij mijn volgelingen, misschien kun je mij opnieuw invoeren, ik roep maar wat hoor. Ik weet het ook niet. Als iemand mij raad kan geven graag.
    Nou Josepnine dat is een heel verhaal hé?

    Lieve groejes, Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hoi liev an je dat je even bij me langs kwam ik had de krans dec gemaakt maar hij is gezellig als hij savonds brand .een wat een mooie eieren maak je super een als laast het gaat wel maar moet me een beetje rustig houden maar het komt wel weer goed liefs rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Josephine....ik ben je niet vergeten hoor......de post hiervoor heb ik nog een berichtje achter gelaten......deze post heb ik mis gelopen ivm dat al mijn favorieten blogs ineens weg waren......maar je staat er weer gelukkig bij.....ik wil natuurlijk geen postje missen van jou.....zo en nu je post....wat een schattige eitjes heb je gemaakt....met bij passende ruikertjes op een teder steeltje....zo mooi weer in beeld gebracht....ik hoop dat ik het weer goed gemaakt hebt bij je.....want ik vind het heerlijk om bij je langs te wippen.....slaap lekker voor straks.....met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Lieve Josephine,

    Wat ben ik blij met die ''afwijking'' van jou zeg....
    kan ik hier ook nog mee genieten van die prachtige creaties van ei en bloem, zó teer en lieflijk in die zachte pasteltint.

    Fijne (blog)week en liefs!!
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Que maravillosos adornos, un abrazo desde Chile,

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥