vrijdag 4 februari 2011

Eieren en balletjes ***







Ach ja *** je kan nooit te vroeg beginnen toch, kwam nog een paar piepschuim eitjes en balletjes tegen toen ik op zoek was naar iets heel anders.  Toen begon het te kriebelen bij me, en staand aan het aanrecht heb ik allerlei spulletjes gepakt en ben aan de gang gegaan. De bovenste twee eieren heb ik van de week gemaakt en op de andere foto's staan er nog een paar die ik vorig jaar heb gemaakt.  De zwarte is met kleine zwarte kraaltjes en pailletjes bewerkt op een zwarte stof, en afgewerkt met organzaband en een lief klein hartje. Bij de balletjes heb ik een soort van  patchwork gemaakt. Eerst heb ik bij de piepschuim balletjes met een scherp mesje inkepingen gemaakt en daar steeds kleine stukjes stof ingedrukt, als laatste heb ik het afgewerkt met satijnband. En terwijl buiten een zware zuidwesterstorm brult liggen hier alweer de eerste eitjes te pronken ***

EEN HEEL FIJN WEEKEND ***

27 opmerkingen:

  1. wat een super mooie eieren en wat een prachtige serie foto,s weer die alles zo goed weer geven.
    fijn weekend meisje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij kan ook alles he??? hahahah!! mooi hoor je eieren....gaaf !! mooi gedaan !! liefs fijn weekend...van mij...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze mooi...en zo minitieus afgewerkt! Top hoor en je kunt nu lekker lang genieten van je eieren...mooie weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze fantastisch mooi! En ook mooi op de foto gezet!
    Ik vind dat edelsteentje ook zo leuk aan de zijkant van je blog!

    Fijn weekend, het wordt morgen hier een heerlijke dag, maar ik moet wel werken 's middags. Ook leuk,

    groetjes Jnany.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi Josephine!

    Heerlijk om spontaan aan de slag te gaan.
    En ook nog eens een leuke bezigheid!
    Ze zijn prachtig geworden en zo mooi afgewerkt met pailletjes, kraaltjes en satijn. 20 Jaar geleden maakte ik op deze manier mijn eerste en vorig jaar heb ik dit maar weer eens weer opgepakt. Je kan er vele variaties op los laten..laat de fantasie maar de vrije loop. Jij bent de storm in ieder geval mooi ontlopen;-) Wat een weer hé?!

    Gaat het met je gezondheid ook goed?

    Nog een heel fijn weekend!
    Liefs Helena

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leukerdjes zijn het geworden !!
    Fijn weekend gewenst!
    Lieve groet Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je leuk gefreubeld zeg.
    wat een wind hé, ga zo nog een bodschap doen en wel met de fiets, hihi...

    Fijn weekend
    groet Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn ze prachtig meid! Wat ben jij ijverig geweest, het is een helem mooie serie.
    En dan weer de foto's ervan, super!
    Maar, het is ook eigenlijk geen weer om iets anders te doen hè, vanmij mag dit weer vlug voorbij waaien ;)
    Fijn weekend van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn die mooi geworden Josephine!
    Fijn weekend,
    best binnen blijven, brrr,
    hier waait het ook vreselijk!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ¡¡¡QUE BONITO !!!, ES PRECIOSO ,ELEGANTE ,CREATIVO.
    ¡¡ME ENCANTA!!.
    UN BESITO Y BUEN FIN DE SEMANA

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ze zijn prachtig geworden, Josephine, mooi gemaakt !
    En zo sfeervol op foto gezet !
    Hier waait er ook zo'n felle wind.
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Liebe Josephine,
    dein Blog ist so wunderbar! Die Eier sind so schön, supermooi!
    Ich freue mich, bei Dir zu lesen
    liebe Grüße und ich wünsche ein schönes Wochenende
    Astrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat prachtig!! echt chique vind ik ze! mooi gedaan hoor! Juist de donkere kleuren maken het heel bijzonder.
    Fijn windjewaai weekend
    Yolanda
    En nog bedankt hoor voor je lieve reactie.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind ze schitterend,ik heb ook piepschuim eieren maar weet niet waar ik ze gelaten heb haha,ik wens je een fijn weekend,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik herinner me ze inderdaad van verleden jaar maar vind de bovenste 2 die je hebt gemaakt ook prachtig/chique.
    Fijn weekend, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kijk een vrouw naar mijn hart......ben er dol op hoor......Nooit genoeg van en nooit te vroeg.
    Ze zien er prachtig uit. Knap gedaan hoor.
    Fijn weekend
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een prachtige eieren.Prachtig heb je dat gemaakt.

    groet, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Josephine,
    gezellig om weer bij je langs te komen, en ja je kan niet vroeg genoeg beginnen hoor. Ga morgen ook lekker aan de paasfröbel. Vind ze allemaal erg mooi.
    Fijne avond,liefs Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dag lieve schat♥♥♥
    wat heb je weer beeld schone eiëren gemaakt daar kan de kip niet tegen op ha,ha,ha.
    Daar ben je zo te zien wel vele uren mee bezig geweest, en je heb er ook weer mooië foto's van gemaakt,liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hay lieve Josephine,

    Meiske wat ben je creatief bezig geweest..
    En wat zijn je eieren en balletjes gaaf geworden..vooral je zwarte eieren met glimmertjes is supermooi!

    Ik zou wel een kippetje willen hebben die zulke spectaculaire eitjes zou leggen hahahaha..

    Fijne zondag meis,

    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi lieve Josephine, fijn dat je zo lekker aan de knutsel bent want dat betekent dat jij je weer KIP lekker voelt:-)
    Ze zijn erg mooi en helemaal jouw sjieke stijl. liefs Jannet

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lieve Josephine,

    Meis wat ben jij vroeg met je paaseitjes,hahahhaha...Maar wat zijn ze FANTASTISCH,wat een precies werkje toch ook nog.
    De foto`s zijn schitterend,en die foto met die omlijsting in de vorm in een ei, vind ik helemaal pachtig!

    Ja, wat een wind hè? Hier gaat het nu eindelijk een beetje afnemen.

    lieve groetjes,


    Loesje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. jij bent druk geweest,daar aan het aanrecht.maar het was de moeite waard,mooi zijn ze ,wat zijn we toch creatief bezig allemaal.overal zie ik leuke dingen tevoorschijn komen.hoe is het met je( kouwetje)zit bij mij nog steeds helemaal vast,bah..lieve JOSEPHINE een fijne ZONDAG nog,,

    GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ohhh...lieve Josephine deze prachtige eitjes liggen met recht te pronken. Wat heb je dit prachtig gemaakt en ook je foto's zijn weer zo mooi bewerkt.
    Heerlijk om hier al mee bezig te zijn, ik had van de week met de kast opruimen ook de doos in handen met de eitjes die ik vorig jaar gemaakt had, misschien dat ik er dit jaar nog wel een paar bijmaak. Ik heb hier in ieder geval genoeg inspiratie opgedaan.
    Fijne avond en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ooooh Josephine die zijn prachtig. Wat een kunstwerkjes . Zo smaakvol en fijntjes. Heerlijk.Wat heb je ze ook weer fantastisch gefotografeerd.
    IK kom weer bij je kijken na onze vakantie.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. O wat leuk gedaan!

    ja bijna weer Pasen wat gaat het hard....
    Sinds vandaag ben ik weer thuis, renovatie is voorbij.
    Maar zit nog in een gigantische troep!!!!.!!.
    Kan nu dus niet actief zijn met crea. bezigheden. Eerst het zware werk doen.

    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥