maandag 25 april 2011

Een Onbewaakt ogenblik ***






KIJK die kleine schat toch eens genieten, tsja.....vrouwtje gaat Cupcakes maken en de telefoon gaat *** een mooi moment om eens even polshoogte te gaan nemen. Hahaha, zie het al helemaal voor me, even proeven, ja hoor dat smaakt wel lekker, mmmmm als ik nu eens mijn  pootje erin stop. Weet je wat, dit is zo lekker *** ik kruip er gewoon helemaal in, kan ik makkelijker allles opeten. Dit is zomaar een eigenwijze pup, deze foto's kreeg ik van de week door iemand toegestuurd en vind ze werkelijk ENIG!!!


Fijne week allemaal ***


24 opmerkingen:

  1. Geweldiggggggggg......je zou zo'n hond hebben !! whahahahhaah!! pffffff...welterusten fijne week liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige foto's Josephine !
    Vroeger hadden wij een bruine Dobermann thuis (nee geen gevaarlijke, gewoon een schoothond haha)
    die heeft eens, terwijl ma de visite uit stond te zwaaien een hele cake opgeschrokt, die mijn moeder net gebakken had.
    ze had hem in de broodkast neer gezet, en dat vond meneer te lekker ruiken, maar hij snapte wel dat het in een paar minuten moest hihi
    Toen mam terug kwam lopen, stond hij er nog zowat in te stikken (een hele cake is toch wel wat droog zonder waterbak erbij)
    we hebben later wel ontzettend gelachen hoor, maar op dat moment.....
    Groetjes & een fijne dag !
    Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Enig, ik vind ze geweldig.......
    Fijne dag, liefs Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi wat leuk die kleine hond in de beslaag kom lief hoor groetjes rommy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo vind ik doorstuurmailtjes wel weer leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh,,,wat een snoepie,,die oogjes ,ben ik nou niet lief willen ze zeggen, en ja hoor, heel vertederend. mabel heeft ook heel wat streken uitgehaald als pup,,mar zo nog niet,,(gelukkig)

    lieve groetjes GREET .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En als je dan zoiets aantreft in je keukentje...dan zou je toch niet eens boos kunnen worden!
    Kijk dat bekkie nou !!
    Geweldige foto's!!

    fijne dag meis...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit zijn zo'n prachtige foto's, Josephine, echt mooi om te zien !
    En zó schattig !!
    Wens je een fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha,ha,ha,................schitterend,een dier naar me hart,xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. woehahhah wat een ondeugd!! super leuk!!
    fijne week
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jaha.....dit zijn zo van die plaatjes waar iedereen een grote glimlach van op zijn of haar gezicht krijgt......
    zolang het tafereel zich maar niet in hun keuken afspeelt;-)hi,hi....

    Doet me weer denken aan een gebeurtenis lang geleden: op oudjaarsavond/nacht bij ons thuis was het gebruikelijk dat er in de nacht nog wat lekkers gegeten werd,zomaar met het bordje op schoot,huis vol volk,gezellig, de bel...tingelingeling....ons pap zet in de haast om de deur te openen voor iemand uit de straat die op dit nachtelijke uur ''even'' nieuwjaar komt wensen(iedereen wist in die tijd wel dat het bij ons this de zoete inval was en altijd gezelligheid in overvloed)zijn bord met hazepeper op de grond naast de makkelijke stoel waar hij zat.....
    en op dat ogenblik nam onze hond van de gelegenheid gebruik en toen ons vader zijn bord weer op wilde pakken was het zó schoon dat het weer de kast in kon;-)

    Bedankt, voor je altijd aardige en lieve reacties opmijn blog!!!

    Fijne dag!!
    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  12. inderdaad heel mooi om te zien, grappig.

    fijne week
    groet stina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende foto's zijn dit toch. Wat een opdondertje zeg, maarja, geef hem eens ongelijk! De enige manier om eens te 'mogen' proeven :)Zo grappig!
    Lieve groet, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig!!!!
    De ondeugd straalt uit z'n ogen.
    Prachtig hondje en prachtige foto's.
    Groetjes, Trudie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh wat ontzettend schattig!

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha herkenbaar.
    Alleen is onze hond wat te groot om in zo'n kopje te klimmen.

    Hij pikt liever iets van de tafel af.
    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een snoeperd! lieve groet, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hahaha, ik lig dubbel van het lachen, ja je bent idd wel eens een zeurtje maar dit keer...geef ik je gierend van de lach helemaal gelijk!
    Ik zal eerst eens bij andere blogs gaan kijken of het daar ook zo is.
    Gierende groetjes ( net een huilbui achter de rug, dus dit kwam me even goed uit1)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ben ik alweer en het blijkt dat er op andere weblogs een heel bescheiden titel "Spijkerbed" staat! Dan weet ik het ook niet meer.
    Je treft het wel weer! Hihihi...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. haha:)) en wat een lieverdje.. daar kun je niet boos op worden:))

    nog steeds genieten van het mooie weer in het noorden he!! de zon schijnt hier en het is ook wat warmer dan vanmorgen:)

    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik zie dat het probleem is opgelost?
    Volgens mij ben ik van je lijst verdwenen nu.
    (hihihi)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ohhh the photos are really really cute!
    Lovely work! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ese perrito es muy malo pero es adorable, un saludo de Pascua, desde Chile,

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Josephine,

    Dankjewel voor je leuke, lieve berichtje op mijn blog!
    Jou blog is schitterend met mooie foto's, je wordt er helemaal vrolijk van!! ik kom zeker heel vaak kijken hier!;-)

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥