zondag 25 juni 2017

Wandelen jullie even mee langs mijn ROZEN











Mijn hemel, wat een genietmomenten als ik zo langs mijn rozenstruiken loop, ze bloeien zo uitbundig en de geuren die ze verspreiden zijn zo heerlijk. Eigenlijk hou ik nu een beetje mijn hart vast want vandaag hebben we heel veel regen en hoop ik maar dat er morgen geen grote schade is aangericht maar de natuur kan het water wel heel goed gebruiken. Het is maar goed dat ik deze foto's een paar dagen geleden heb genomen. Ook zien jullie nog wat andere bloemen, elk jaar heb ik veel klaprozen staan, vind het altijd zo mooi dat ruige, ook altijd is het weer een verrassing waar de wind de zaadjes naar toe geblazen heeft dus overal tussendoor staan ze te pronken met hun iele lange stengels. De Hangbegonia Waterfall in de rieten puntmanden beginnen al aardig vol te worden maar straks volop in de zomer weet je werkelijk niet wat je ziet hoe groot deze planten worden en ze blijven bloeien tot de eerste vorst.  De Bonte hulst staat er nu ook zo mooi bij met al die trossen gele bessen. Iedereen wens ik een fijne nieuwe week toe ***


11 opmerkingen:

  1. Lieve Josepfine,

    Natuurlijk loop ik even mee, graag zelfs!! Ik hou wel van rozen. En zeker als ze ook nog eens lekker ruiken! Je hebt er wel een boel zie ik. Heel leuk!
    Klaprozen zie ik ook erg graag, en al is dat ook wat wild hoe ze groeien. Dat geeft niet, de schoonheid maakt veel goed. En als ze uitgebloeid zijn haal je ze toch gewoon weg! Geen probleem! De bijen en hommels zijn er ook zo dol op.
    Puur genieten.

    Ik hoop dat de schade door de regen mee zal vallen. Nodig is het wel.

    Fijne week.

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige rozen lieverd, hopelijk gaan ze inderdaad de komende regen doorstaan. Juni zijn ze toch altijd op hun mooist.
    Dit mis ik nu wel van ons oude huis, de rozen en stokrozen. Ook om zo even de tuin in te kunnen lopen en een bloemetje af te knippen voor in huis :)
    Fijne nieuwe week,liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Josephine,
    Je tuin staat er weer keurig bij dit jaar met al deze fleurige bloemen.
    Prachtig al die verschillende gekleurde rozen.
    Het zal er prima ruiken denk ik zo. Kan begrijpen dat je hier van kunt genieten.
    En met deze foto's genieten wij zo ook een beetje mee...hihi...!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig al die verschillende kleuren. Helaas voor ons geen geuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En ik geniet natuurlijk mee van jouw mooie rozen, maar ook ander moois dat er op je blog te zien.
    Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi mooi mooi....en vandaag hebben we toch een heerlijke dag....liefs ria x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje wat een bloemen weelde mijn tuintje lijkt meer op een woestijn zelfs het onkruid wil niet groeien wij snakken naar regen maar helaas geen druppel.
    Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Josephine, ik geniet van al je prachtige rozen ... en alle andere bloemenpracht ... wat een mooie tinten hebben de klaprozen !
    Het drieluik is zo'n mooie creatie ... alsof je door een raam naar de bloemen buiten kijkt !
    In het weekend krijgen we grijs weer en regenbuien, daarna wordt het weer warmer, een beetje afkoeling na de hitte mag wel ...
    Wens je alvast een heel fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Josephine, de boterboontjes zijn de gele variant van de groene sperziebonen, de smaak is wat zachter ...
    en uit eigen tuin, op het doosje met zaden (van Somers) staat struikprinses 'Boterkoning'
    Geniet nog van de zondag,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, maar wat heeft de wind al veel kapot gemaakt.
    Ik heb vorige week de rozen er af geknipt, ze zagen bruin van de wind en het zout wat met de wind mee komt uit zee, is funest voor de bloemen.
    Maar ze lopen vanzelf weer uit gelukkig, groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt echt prachtige rozen Josephine, zal zeker genieten zijn als je door je tuin wandelt !!
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥