dinsdag 13 juni 2017

Weekje Limburg ***








.


Wij zijn afgelopen week heerlijk een weekje naar Limburg geweest, wat is het daar toch prachtig wij komen daar ook graag. Het heuvelachtige landschap is zo mooi, je waant je gewoon een beetje in het buitenland.  We hebben mooie kastelen bekeken en natuurlijk heerlijk in Maastricht lopen struinen en genoten van terrasjes. Alle weertype's hebben we gehad van heel koud en stormachtig tot snikheet en boven de 30 graden, nauwelijks regen dus alle dagen van alles kunnen ondernemen, heerlijk. Deze keer heb ik niet veel foto's gemaakt omdat ik zo dom was om een paar keer mijn camera te vergeten.
Wij zaten  zo 's 10 km. van Maastricht vandaan, je komt in de omgeving van Gulpen en Slenaken ook heel veel beelden tegen op straat, zo ook de blote dame op de foto.  De oude motoren op de laatste foto staan ook gewoon permanent buiten als kunstobjecten, mooi om te zien en ook geweldig dat het gewoon mogelijk is zonder dat ze gepikt worden of vernield, fijne week allemaal, wij zijn al weer druk bezig in de tuin o.a alle rozen vastbinden die door de storm alle kanten op hingen ***


7 opmerkingen:

  1. Lieve Josephine,

    Wat leuk dat je in Limburg was. Idd is het in het heuvellandschap erg mooi! Dat is puur genieten. We komen er ook regelmatig! Voor ons is het niet ver.Voor jullie een wereldreis? Ik bedenk me ineens dat ik helemaal niet weet waar jij woont!!
    Hier bij ons is het gewoon vlak overal maar ook mooi!
    Mooi groen, maar dat is het voor zover ik weet overal in Nederland.
    Ja, die wind was heftig vorige week. Hier is de pergola omgewaaid!!
    Maar het ligt ook wel een beetje aan slijtage!!

    Komt goed!

    Fijne week verder!

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Josephine,
    Prachtige foto's heb je gemaakt daar in het mooie Limburg.
    Je hebt het goed getroffen met het weer, in iedere geval nauwelijks regen. Want dat is toch wel fijn wanneer je ergens loopt vind ik.
    Die foto van dat beeld van die vrouw vind ik erg grappig...haha...!! Zoiets zou ik ook meteen op de foto hebben gezet..hihi...fantastisch!! Prachtige kastelen ook en leuk om zelfs die koeien daar zo te zien drinken..
    Maastricht is ook altijd gezellig en erg leuk om op een terrasje te zitten met een lekker speciaal biertje en lekker mensen kijken.
    Zelf ben ik pas een dag naar Roermond en ook een dag naar Gaia Zoo geweest, was ook zeer geslaagd.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Josephine,
    Limburg ziet er absoluut geweldig uit. Welke mooie architectuur en mooi kunstwerk. Het lijkt echt op een geweldige plek.
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt hou van Limburg....wij komen er graag.....liefs fijne week verder ...mooie foto's hoor x❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is jaren geleden dat we daar geweest zijn. Maar ik vond het landschap prachtig. Maastricht heb ik nog nooit gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat jullie zo genoten hebben, Josephine, wij van Belgisch Limburg komen al wat meer in jouw Limburg :-) ... en vinden het daar ook prachtig !
    Ik geniet van je foto's,
    oh, die met de koeien vind ik super mooi !
    Het wordt hier weer zeer warm ... zo'n 30°
    Geniet van een zomers weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Inderdaad een stukje buitenland in eigen land. Er is daar zoveel moois te zien, en je foto's laten dat ook wel zien!
    Heerlijk dat jullie zo genoten hebben..

    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥