vrijdag 6 april 2018

Ranonkels en Solar verlichting ***











Ranonkels zijn echt bloemen waar ik dol op ben, een week of twee geleden kocht ik een bosje witte, na twee dagen kwamen ze prachtig open te staan en nam meteen een heleboel foto's. Achteraf gelukkig maar want twee dagen later was het genieten voorbij, zo jammer, het bosje zag er toch heel fris uit bij aankoop maar deze keer had ik pech, gelukkig kan ik nagenieten van de foto's.Voor de schutting die we een tijdje geleden hebben geplaatst heb ik vijf Solar lampen met warmwit licht besteld, een SUPER aankoop, iedere lamp heeft 36 ledjes en brand heel erg mooi met zacht licht. Als je vlakbij komt gaan de lampen  even feller branden. Ze doen het geweldig zelfs met somber weer laden ze zo goed op dat ze vanaf de schemer tot wel 6 uur s'morgens door blijven branden. De takkenbol op de vierde foto daar heb ik er drie van en die hangen al jaren in de seringenboom, zo leuk om te zien hoe insecten zich daarin thuis voelen. We krijgen LENTE als we de weergoden mogen geloven, heerlijk heb er zin in, GENIET allemaal van de warmte van de ZON ***


12 opmerkingen:

  1. Prachtige bloemen, ze lijken wel van papier. Jammer dat ze zo snel weg waren. En de tuin goed verlicht is wel fijn en het staat ook zo gezellig 's avonds.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Josephine,
    Prachtig de ranonkels, jammer dat de schoonheid zo snel voorbij was. Zo'n insektenbol ben ik nog niet tegengekomen, wel voor aan een muur.
    Wens je een heel fijn weekend,
    Lieve groet,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Josephine,
    Wat een mooie foto's van deze prachtige bloemen.
    Die ranonkels vind ik echt heel erg mooi. Mooie grote bollen. Knap ook hoe je deze witte bloemen zo hebt weten te fotograferen.
    Voorlopig komt er een mooie zonnige periode aan, dus geniet er maar lekker van. Ga ik ook zeker doen..hihi..!!

    Lieve groetjes,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig zijn ze deze witte ranonkels, Josephine, spijtig dat je er niet lang van kon genieten ... ik laat me altijd verleiden om ze te kopen ... :-)
    Mooi ook de tulpen, hier bloeien ze ook volop !
    Fijn dat de Solar lampen zo goed meevallen !
    Ja, eindelijk lente ... we genieten hier van zo'n 21°C en het blijft nog een paar dagen zo :-)
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Josephine,
    Je bent een geweldige fotograaf. Je foto's zijn altijd fantastisch. Het zijn zulke prachtige bloemen ... zo jammer dat ze niet lang duren nadat ze hebben gebloeid. De zonnelampen zijn zeer stijlvol.
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie ranonkels echt prachtig !.....geniet van een heerlijke week en ja...twas een heerlijk weekend.....cabrio weer!!....liefs Ria x ❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lindas imagens. Adoráveis flores. Feliz semana.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zijn er toch een boel prachtige dingen! Warme groet, Walter

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja, ik houd ook van ranonkels... maar ze waren wel erg snel verlept; dat is jammer! Volgens mij hoeft dat niet en kun je er veel langer mee doen maar je hebt misschien een oud bosje getroffen...?
    Je lampen zijn prachtig en ik denk van hele goede kwaliteit dat ze zo lang blijven branden!
    Geniet van het heerlijke lenteweer...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, het is genieten van je mooie foto's, vandaag heerlijk van de zon genoten en wat knap je daar van op he, groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige foto's van de ranonkels, jammer dat ze zo kort bloeiden. Ik heb ze dit jaar nog niet gekocht omdat het hier nog vol staat met hortensia's. Vind je solarlampen ook erg mooi en fijn dat ze het zo goed doen ook met wat minder weer. Wens je alvast een fijn weekend, het belooft weer heerlijk weer te worden.
    Liefs, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥