woensdag 2 mei 2018

Bloemengroet van April ***











***** Een bloemengroet voor jullie allemaal  *****
Sinds een dag of twee is de bloesem van het Malis appeltje als een explosie tevoorschijn gekomen. In februari hebben we het boompje flink onder handen genomen en gekort en dachten dat de bloesem dit jaar niet veel zou voorstellen, ben zo blij dat nu, JIPPIE!!! Ook de stamroos doet het zo mooi, de narcissen en de tulpen zijn inmiddels al uitgebloeid. Deze Spaanse margriet  had ik nog nooit gezien met zo'n dubbel hart, vind hem zo mooi. Het is echt weer om in de tuin te werken en dat doen we dan al dagen, heerlijk dat we allemaal weer volop kunnen GENIETEN van het buitenleven ***


11 opmerkingen:

  1. Wat een bloemen pracht de spaanse margiet is prachtig echt mijn kleur.
    Het is mischien een beetje saai maar heb veel paars in de tuin ga vanmiddag met mijn moeder om plantje hoop dat ik hem tegen kom.
    Daarna heerlijk aan de slag het wordt de komende dagen weer om heerlijk van de natuur te genieten.
    Groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je toch een prachtige bloemen in je tuin en ze staan ook weer zo mooi op de foto. Het is hier altijd weer genieten.
    Veel liefs van Rieje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik geniet van je prachtige foto's.....schitterend!
    Maar ook van de natuur om me heen, heerlijk de geur van fluitenkruid wat bloeit ...of hebben jullie daar een andere naam voor?
    groetjes en geniet van al het mooie...Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik geniet weer van deze bloemenpracht, Josephine !
    Bloesems kunnen zo mooi zijn, spijtig dat ze zo snel verdwijnen ...
    ik wou nog foto's nemen van het krentenboompje bij ons in de buurt maar te laat ... de bloesems waren al uitgebloeid :-(
    Het worden weer zomerse temperaturen in het weekend, hoop bij jullie ook, geniet ervan !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is je bloesem prachtig! Soms kan tè grondig snoeien er inderdaad voor zorgen dat er geen bloesem komt, dat hebben wij dit jaar een beetje..
    Het is super om nu buiten bezig te zijn; goede temperatuur om wat te kunnen doen en je kunt ook van het zonnetje genieten!
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik geniet met je mee. Prachtig die bloesem. We zouden hier weken lang van moeten genieten. Maar helaas.
    Ik ben ook lekker bezig geweest in de tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk, al die bloemetjes! Gelukkig is hier de sneeuw nu weg en kunnen volop beginnen met het aanleggen van onze tuin. De krokussen staan nu in volle bloei.

    Veel liefs en een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Josephine,
    Dat ziet er lekker fleurig uit!!
    Prachtige foto's van al deze mooie bloemen. Fijn dat je gesnoeide bloesem het toch ook dit jaar nog heeft gedaan. Want wat zijn die mooi.
    Het is echt heel snel gegaan dit keer met al dat groen.
    Bij mij in de tuin staan de pioenrozen ook al weer een meter hoog met knoppen van de bloemen erin.
    Je hebt ze ook super gefotografeerd. Die bloem op foto 7 vind ook heel erg mooi. Geniet maar lekker van het mooie weer komend weekend.

    Zonnige groetjes,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  9. We genieten hoor....zit lekker buiten ..vanochtend gewerkt vanmiddag crematie...blij dat het weekend er is nu ...hadden twee crematies afgelopen week zo heftig.....mooie bloemen fijn weekend liefs Ria x 💜

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lieve Josephine,

    Wat weer een prachtige foto's heb je gemaakt! Ja, de tuin wil wel nu. Zelfs een beetje te hard. Door die felle zon zijn de meeste bloemen snel weer weg.
    Ik kan niet meer op mijn oude blogs. Na 10 jaar gaat dat dus stoppen.
    Ik heb nu een nieuwe aangemaakt via Google. Maar dat is nog lang niet naar mijn zin!!
    Ik krijg het niet goed.Ieder nieuw logje zit nu in een apart kader. Dat is zo lelijk. Maar het lukt me niet om het te verwijderen. Heb jij misschien een tip voor me?

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Josephine, prachtige foto's , heb ervan genoten !
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥