donderdag 6 september 2018

Dagje Dokkum en Joure ***









Vandaag zijn we een dagje op stap geweest en hebben Dokkum en Joure bezocht. Gelukkig hebben we het getroffen met het weer want van alle regen die ik in het nieuws voorbij zag komen was in het noorden geen sprake van. Wij hadden zonnig weer en 25 graden dus heerlijk om dan rond te struinen. Wat zijn er toch veel mooie plekjes in Nederland waar je eigenlijk nog nooit geweest bent. Vooral de oude binnenstad van steden daar zijn we dol op. Joure daar zijn we wel vaker geweest maar ook dat is een heerlijk plekje om wat rond te kijken en ergens een terrasje te pikken. Hier wat fotootjes van deze gezellige dag ***


8 opmerkingen:

  1. Hallo Josephine,
    Ik ben blij dat je goed weer had. je foto's zijn gewoon mooi.
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Josephine,
    Altijd leuk zo'n daggie op stap naar een stadje waar je nog niet eerder bent geweest. Want Nederland heeft genoeg te bekijken
    Je had gelukkig ook een prima weertje, want in andere plekken van Nederland heeft het aardig geregend.
    Je foto's zijn erg mooi. Prachtig die beelden tegen de gevels.

    Lieve groetjes,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk toch?...lekker genieten.....liefs van mij x fijn weekend 💋

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk om van die oude plaatsjes te bezoeken. Ik kijk er altijd mijn ogen uit. Wat bofte je met het weer zeg. Hier viel vooral vanochtend veel regen. De zon kwam vanmiddag laat pas tevoorschijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Josephine, het ziet er naar uit dat je erg genoten hebt van je uitstap ! Mooie foto's die je toont ook .
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige foto's. Ben er nog nooit geweest, is nog al een eind weg :-)
    Maar als ik een keer in de buurt ben ga ik daar naar toe.
    Fijn weekend!
    gr. Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Aan alles is te zien dat je oog voor detail hebt.. En je weet het ook zo mooi vast te leggen!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥