woensdag 5 december 2018

Bloemengroet en beginnend letterlapje ***









Wat vliegt de tijd toch voorbij en hoe ouder we worden lijkt het wel tweemaal zo snel te gaan, onzin natuurlijk maar zo voelt het wel een beetje. We hadden veel verjaardagen te vieren en zo ook van onszelf, mijn lief was vorige week jarig en ik zelf begin november. Het huis stond en staat nog steeds vol bloemen, altijd heerlijk en vooral in deze wat sombere periode van het jaar. Heb er wat close ups foto's van gemaakt als bloemengroet voor jullie allemaal. Er borrelen een hoop ideetjes door mijn hoofd om te gaan maken maar eerst ben ik begonnen met een nieuw letterlapje, een art nouveau  patroontje  dat ik eens online tegenkwam. Inmiddels heb ik zo ongeveer 17 letters geborduurd maar de bladmotieven en de bloemen daar omheen nemen nogal wat tijd in beslag, wel erg leuk om mee bezig te zijn ***


10 opmerkingen:

  1. Prachtig die bloemen en die letterlap wordt ook mooi. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Josephine,

    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een mooie bloemen heb je gekregen.Goed dat je er foto's van maakte. Zo kun je er nog lang van genieten!!
    Ze staan idd prachtig, vooral in deze donkere dagen...

    Ja, de tijd vliegt! En in deze tijd al helemaal! Het nieuwe jaar staat al weer voor de deur.

    Ik wens je alvast een heel mooi weekend.

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Josephine,
    Allereerst nog van harte gefeliciterrd met jullie verjaardagen.
    Je hebt wel hele mooie bloemen gekregen zeg. Prachtig zijn ze. Ook hele mooie foto's. Staan er keurig op.
    Je bent ook al weer aan het borduren geslagen zie ik. Jij beny altijd wel bezig.

    Lieve groetjes,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van zulke boeketten wordt je blij met deze donkere dagen wat ben je weer een mooi werkje gestart. Fijn weekend alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Met je prachtige bloemengroet houd je ons weer mooi voor het 'lapje' ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige gesorteerde boeketten, wat een feestelijke uitstraling!
    En nog van harte met jullie verjaardagen...
    Oh, en wat een mooi letterlapje zie ik daar! Ik heb al lang niet meer geborduurd, maar nu ik dit zie begint het gewoon een beetje te kriebelen... Je gebruikt prachtige tinten!
    Fijn weekend, groetjes v. Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk toch bloemen 🌸🌺🌸🌺

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Te snel...alsnog van harte hoor....fijn weekend liefs Ria 💕💕💕

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een kleurenpracht. Hier knap je van op met dit somberen weer.
    En ook een prachtig begin van een nieuw werk.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie foto's zeg, en prachtige kleuren combi, Nog van harte hoor!!!! mooi borduurwerk, wel een gepriegel...:-)
    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥