zondag 30 december 2018

Gezellige jaarwisseling en Nostalgische vondsten




Zijn jullie ook al een beetje zat van al dat geknal om je heen, alle dieren in ieder geval wel, zo zielig altijd hoe ze zitten te bibberen. Uitlaten is bijna onmogelijk, ach gossie Bono gedraagt zich echt paniekerig. Oké zal verder niet zeuren want nog even en dan hebben we dat gelukkig ook weer gehad, haha. Over Nostalgische vondsten gesproken, van de week kreeg ik van één van mijn nichten een grote envelop toegestuurd met een inhoud waarvan mijn mond werkelijk openviel. Er zaten allemaal mooie dubbele vellen rijk gedecoreerd papier in met daarin allerlei versjes voor verjaardagen van Paatje en Moe, en dan wel mijn MOEDERS Paatje en Moe, mijn moeder is geboren in 1922 en de versjes dateren dan ook uit verschillende jaren van 1924 t/m 1932, ook schreven de dochters elk jaar met nieuwjaar een wens uit op papier naar hun ouders, zal er een keer een aparte post van maken, echt heel bijzonder. Voor nu wil ik iedereen een fijne harmonieuze jaarwisseling toewensen, en smikkel maar heerlijk van de oliebollen en flapjes ***

6 opmerkingen:

  1. Tja, dan denk ik gelijk aan de poëzie albums waar mijn nichtjes versjes en plaatjes in verzamelden...Jongens deden dat natuurlijk niet, hihihi...zelfs ik niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Josephine,
    Mooi dat die oude vellen papier zo bewaard zijn gebleven. Is inderdaad erg leuk om iets mee te doen.
    Ik wens je een hele fijn jaarwisseling en alle geluk en gezondheid voor 2019!!
    Ennuh...niet te veel oliebollen eten...hihi...!!

    Groetjes en een dikke kus,
    Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ...het aftellen is begonnen....pffff...dit is niet mijn avond zeg maar 🤔....ben blij dat jan weer begint....liefs allerbeste voor het nieuwe jaar met vooral gezondheid en liefde.....liefs Ria 🥂💕🥂💕

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben aan het bij-lezen...
    Van harte al het goede voor 2019 gewenst!
    Wat een moois kreeg je van je nicht, ik begrijp dat je daar heel blij mee bent. Iets om te koesteren...
    Groetjes, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een fijne verrassing kreeg je daar toegestuurd, Josephine !
    Ik hoop dat Bono niet al te veel schrik had van het vuurwerk ...
    Wens jullie een wondermooi 2019 !
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je een gelukkig en vooral gezond nieuw jaar Josephine !!
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥