vrijdag 21 december 2018

Nora de MUIS ***












De donkere dagen voor Kerstmis, tsja het zijn zeker donkere dagen en al helemaal om een beetje fatsoenlijke foto's te nemen, met mijn camera lukte dat echt niet goed. Dus NORA, mijn nieuwe kleine muisje heeft wel geduldig geposeerd maar de foto's waren veel te donker geworden. Heb met wat filters en andere instellingen in mijn grafische programma zitten spelen om Nora weer wat zichtbaar te maken zodat jullie kunnen zien hoe zij geworden is. Sommige bewerkte foto's lijken nu wel een beetje op foto's van vroeger en dat vind ik eigenlijk ook wel heel leuk geworden. Het is een klein lief muisje met een roze neusje, 29 kleine stukjes in model geknipte stof zijn gebruikt om Nora tot leven te roepen, in haar staartje heb ik ijzerdraad verwerkt en haar oogjes zijn van glas. Op haar buikje heb ik wat Franse knotjes geborduurd. Het is echt vertederend om met zo'n klein krummeltje bezig te zijn. Als laatste heb ik nog een Kerst animatie gemaakt,
Wil jullie allemaal alvast sfeervolle Kerstdagen toewensen ***



9 opmerkingen:

  1. Wat een dot, en wat kijkt ze parmantig, neus in de lucht, schitterend!
    Fijne kerstdagen hoor, gr. Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nora is leuk !!!...hele fijne dagen lieve Josephine ...liefs Ria 💚❤️🎄💚❤️🎄💚❤️

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Josephine,
    Wat een prachtig beestje heb je gemaakt. Fantastisch dit muisje. Zo in je handen zie je ook goed hoe klein hij in werkelijkheid is. "Piep" klein dus..hihi...!! Daar hem je weer flink wat priechel werk aan gehad. Knap hoor!! Ook je foto's zijn weer erg leuk.

    Ik wens je hele fijne kerstdagen.

    Lieve groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattig muisje is Nora, Ze is klaar om te feesten....
    Ik wens je aangename feestdagen Josephine !
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, Josephine, wat een allerliefste muis is Nora !
    Ze ziet er inderdaad parmantig uit, zo schattig :-)
    En wat een prachtige details, altijd weer verrassend !
    Ik ga even langs bij mijn favoriete blogs ... wens jullie hele fijne kerstdagen !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, wat een lief en lekker eigenwijs muisje is Nora... Ze staat zo fier rechtop en mooi te wezen!
    Zoals altijd is het weer genieten van je prachtige foto's al of niet bewerkt... je bent een genie op dat terrein!
    Goede dagen toegewenst...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer een schatje gemaakt,Nora is haar naam. Leuk.

    Fijne feestdagen!! Liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje is het weer!
    Uitstekend idee, de hand erbij, dat geeft meteen een beeld van hoe klein ze is!!! @

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥