maandag 18 maart 2019

Twee Broches, 1 x Satijn en 1 x Ritssluiting ***








Mijn eerste BROCHE van satijnband, de maat is ongeveer 7 x 4 centimeter, er zijn twee soorten band gebruikt met daar tussenin kleine zilverkleurige ronde kraaltjes en daarboven een rij zwarte glaskraaltjes, bovenop de broche heb ik een verzilverd knoopje verwerkt uit het mooie kastje van mijn moeder. De onderkant heb ik af gewerkt met grijs vilt en een speldje. Het staat echt prachtig op een zwart jasje, blouse of op een trui. Ook laat ik nog een armband zien die ik een tijd geleden eens heb gemaakt van een ritssluiting. Het was erg leuk om dit eens uit te proberen en wie weet ga ik nog eens proberen om een leuk sieraad te maken. We krijgen LENTE, heerlijk geniet er maar van met volle teugen ***


10 opmerkingen:

  1. Wat mooi! Twee heel bijzondere sieraden, volstrekt uniek...
    Wow, je hebt creatief talent!
    Fijn hè dat het weer nu wat rustiger en aangenamer is geworden...
    De lente vind ik een heerlijke tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk Josephine en dat van dingen die nutteloos in een kastje liggen. Heerlijk het wordt lente deze week al heel voorzichtig in mijn tuintje bezig geweest al is het alleen maar om lekker buiten te zijn geniet er van groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Josephine,
    Wat een mooie sieraden. Het zijn prachtige stukken en mooi gemaakt. Ik ben vooral dol op de aanzet. Het is zo elegant en verfijnd. Je hebt echt ongelooflijk talent.
    Grote knuffel
    Giac

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er mooi uit Josephine!!
    Erg chique ook wel. Staat je vast goed voor een gezellig feestje.

    Lieve groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn werkelijk juweeltjes. Je hebt echt gevoel voor stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je weer knap gemaakt Josephine !
    groetjes van Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowwww ze zijn prachtig ...wat kun je toch veel en je bent echt super creatief ...fijn weekend geniet ...liefs Ria 💛💙💜💗❤️🧡💚

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Josephine,

    Wat zijn ze apart geworden!! Je broche maar ook de armband.Is hij ook draagbaar? Zulke broches zag ik nooit eerder! Echt super mooi!
    Met ritssluitingen,daar zag ik al meer broches van. Dat wil ik ook nog steeds eens doen. Maar ik wil nog zoveel!!

    Eerst maar eens afmaken waar ik nu mee bezig ben.

    Fijne week.

    Liefs Thea♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij hebt overal talent voor....schitterend vind ik ze, heel apart, en nu heerlijk genieten van de tuin, ik ben al volop bezig, leuk, nieuwe planten kopen enzo,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥