zondag 29 december 2019

Een sprankelende jaarwisseling gewenst ***





Pak maar alvast een lekkere oliebol hoor, ze staan er voor, nog even en dan is het 12 uur,
Iedereen wens ik een sprankelende jaarwisseling toe, ook wil ik al mijn vaste volgers bedanken voor alle  lieve reactie's die  ik heb mogen ontvangen, en hoop dat we in het nieuwe jaar weer volop van elkaars blogs kunnen genieten. Dat het een vreedzaam en creatief jaar mag worden, een jaar waar muziek in zit. Wens jullie ook 365 gouden dagen met iedere dag een briljant moment, al is het nog zo klein laat het een schitterend lichtpuntje zijn ***


9 opmerkingen:

  1. Ik wens je een hele fijne, veilige jaarwisseling en een mooi, gezond, gelukkig en creatief 2020!
    Graag tot ziens bij Crea2020😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Josephine,
    Dat ziet er goed uit. Lekker hoor!!
    Mooie spreuk ook.

    Ik wens jou en je familie een hele fijne jaarwisseling en alle geluk en gezondheid voor 2020!!

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, aan je sprankelende foto's zal het niet liggen! Je hebt er zin in... Ik wens jou ook alle goeds voor 2020!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik wens jou een sprankelende jaarwisseling toe, Josephine,
    en mijn allerbeste wensen voor het nieuwe jaar !
    Oh, vergeet ik bijna een oliebol te pakken :-) ... ze zien er zo heerlijk uit !
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij ook gezellig jaarwisseling gewenst.
    En ik heb ook dit jaar weer genoten van je berichtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Josephine ik wil jou bedanken voor alle lieve reacties van het afgelopen jaar en hoop dat we zo door blijven gaan! Creatief en belangstellend voor elkaar.
    Ik wens je een goede jaarwisseling en een mooi en gezond 2020.
    Lieve groetjes, Evelyne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Happy New Year Josephine. Your oliebols look delicious :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Op een geweldig nieuwjaar lieve Josephine met vooral veel gezondheid lieve groetjes Ria 💕💕

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het nieuwe jaar is alweer een paar dagen oud een gelukkig gezond en veel creatieve momenten toegewenst.
    Lieve groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥