donderdag 19 december 2019

Oude fotoalbum schatten ***


Vamiddag zat ik ik een oud fotoalbum van mijn moeder te bladeren en kwam allemaal leuke foto's tegen. Hier zien jullie mijn moeder met mijn broertje Leo op schoot, boekjes lezen.


Toen ik deze foto zag maakte mijn hart een sprongetje, van mijzelf als klein meisje heb ik maar een paar fotootjes dus dit is wel heel leuk om te zien. Kan me dit ook nog heel goed herinneren, gezellige naar  de kinderboerderij met z'n allen en dat deden we regelmatig.


 Dit is ook een foto van mijn broer Leo, genomen in 1961 toen was hij 16 jaar, leuk hé.


Hier nogmaals mijn broer, lekker eigenwijs met zijn koptelefoon


Deze foto is genomen in 1952, mijn broer zijn eerste stap naar de lagere school, hij was toen 7 jaar.
Zelf ben ik hier 5 jaar oud. Ben echt blij nu toch een paar foto's van mijzelf als klein meisje tegen te komen. Er staan er nog een paar in dat fotoalbum maar het zijn allemaal zeer slechte foto's dus ga ik proberen ze iets duidelijker te maken ***


8 opmerkingen:

  1. Hoi Josephine,
    Wat leuk dat je deze oude foto's nog hebt. Zo grappig om ze terug te zien. Je hebt ze ook mooi gekaderd en op je blog gezet.
    Dat is toch fantastisch om terug te zien. Ik heb ook mijn oude fotoalbums van vroeger nog.

    Groetjes, Marco

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie foto's. Ze zijn heel duidelijk. Wat werden er vroeger weinig foto's gemaakt. Deze moet je koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het zijn prachtige foto's! En ook nog best scherp, of misschien heb je er wel van alles aan gedaan om ze zo te krijgen...
    Dierbare herinneringen, en ook al heb je niet zoveel foto's (wie wel in die tijd?), om te koesteren!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gezellig hé Josephine, zo die dozen met oude foto's bovenhalen en nog eens bekijken.......ik wens je prettige feestdagen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk om jezelf zo terug te zien. Ik bof, want ik heb heel wat foto’s van vroeger. En daar kijk ik altijd graag naar. Lekker herinneringen ophalen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ontzettend leuk zeg....koester de herinnering ....liefs Ria 🎄❤️🎄❤️🎄

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk Josephine dat er toch nog een paar foto's bovenwater gekomen zijn van jou en je broer.
    Succes met het scherp maken van de andere foto's.
    Fijn weekend en hele fijne feestdagen gewenst groetjes Leintje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, ik hou van oude foto's !
    Zo fijn dat je deze nog hebt, Josephine, ze zijn prachtig ...
    en zo schattig jij als klein meisje !

    Wens je alvast fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥