maandag 11 juli 2022

Nieuwe Trekpopjes * * *


KIEKEBOE, ik kijk even om het hoekje, deze foto's stonden al dagen op mijn camera te wachten maar kreeg ze maar niet op mijn computer, Grrrrr. Hebben jullie daar de laatste tijd nu ook last van? Natuurlijk is het fijn dat je regelmatig update's krijgt van je  besturingssysteem, maar als dat systeem dan  regelmatig je camera niet meer herkent dan baal je toch behoorlijk. Zeer regelmatig gebeurt dat na een update, en heb al op internet gelezen dat Microsoft daar steeds weer oplossingen voor moeten bedenken. Ook de printer vertoond vaak vreemde kuren na een update. Eigenlijk erger ik me  de laatste tijd aan Microsoft die er steeds meer een rommeltje van maakt en je het liefst van alles door je strot wil duwen waarvan zij vinden  dat je dat moet gaan gebruiken. Nu ben ik misschien eigenwijs maar dat wil ik dus beslist NIET. Maar gelukkig is het me geukt om ze na dagen op mijn computer te krijgen.


Eerst maar allerlei spulletjes bij elkaar gepakt, heb accenten aangebracht met markers en alle onderdelen uitgeknipt. Mini splitpennetjes van dun ijzerdraad maken is echt een priegelwerkje.
 


Volgens mij schrikt Roodkapje ze probeert te vluchten, zou ze bang zijn voor de de boze wolf?


Een dromerig meisje.


Dit is een echt oldtimer lijkt mij, het doet mij denken aan mijn jeugd zo rond de jaren 1950 / 1960


10 opmerkingen:

  1. Ze zijn fantastisch, allemaal. Maar Roodkapje natuurlijk wel een beetje meer fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend dat je zo'n last hebt met/van Microsoft. Ik herken het helemaal niet. Zo zie je maar...
    Roodkapje heeft mijn hart gestolen, wat is ze leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De Trommellaar deed mij denken aan chocolade, volgens mij door een figuurtje op de verpakking. Roodkapje is leuk, alleen kijkt ze niet verschrikt op de 3e foto, dus volgens mij is het de wolf niet, haha. Problemen met Microsoft herken ik ook niet zo. Blogger vind ik erger met reageren op blogs. Het beste gaat het op de laptop.
    Groet, Dientje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Roodkapje is een schatje. Wat een leuke pop. De trommelaar vind ik ook weer enig. Ik herken je problemen ( gelukkig) niet. Blijf wel problemen met reageren houden. Maar daar wind ik me maar niet meer over op.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn weer fantastisch, een mooie aanvulling voor in je, ook weer fantastische boekje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer drie hele leuke trekpoppetjes voor je verzameling :)
    Ze zien er weer heel mooi uit!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke poppetjes heb je weer gemaakt! Roodkapje is deze keer mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo leuk weer deze nieuwe poppetjes, Josephine !
    Spijtig dat je problemen hebt na de updates ...
    met camera en printer, is me nog niet overkomen. Goed dat het je telkens toch lukt, maar het lijkt me heel vervelend :-(
    Ook ik hou er niet van als me dingen opgedrongen worden !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Owww ze zijn weer schattig….liefs van mij ….geniet van de zomer! 🍀🍀🍀

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥