dinsdag 9 juni 2009

Mijn oude beer.



Ongeveer dertig jaar geleden heb ik deze bordeaux kleurige beer gekocht in een curiosa winkeltje. Door zijn mooie eenvoud had ik niet veel tijd nodig om te beslissen en heb hem dan ook meteen gekocht. Je kent dat gevoel misschien wel, zo van......dit moois heeft op mij gewacht. Ben er erg blij mee. Hoe oud de beer in werkelijkheid is weet ik niet maar volgens mij behoorlijk oud. Eigenlijk heb ik iets met beren en heb er dan ook een aantal, maar ben ze niet fanatiek aan het verzamelen want er zijn zoveel dingen die ik leuk vind, en tja... dan zou het huis te klein worden.

3 opmerkingen:

  1. Dat beertje komt mij heel bekent voor,van de week heb ik een uitzending gezien met Mr.Bean.
    dat beertje van hem is vast familie van jou beertje.
    Het is ook zo leuk juist door de eenvoud wat hij uitstraald.
    En ik ga weer naar mijn webje lekker verder spinnen doei spinneke.*

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Josephine,

    Deze beer ziet er wel heel aandoenlijk uit. Geen mondje, neusje en oogjes. Zouden die er lang geleden al vanaf geknuffeld zijn?
    Door het zusje van Mr. Bean misschien?

    Liefs, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He hallo
    Hoe is het verder met jullie? Het heeft even geduurd voordat ik iets mailde naar je,maar je weet het ik heb het zo druk en voordat ik achter de pc ga dan ben ik zo moe dat ik alleen wil rusten. Ik vind je weblog heel erg leuk en de dingen die je er allemaal op hebt staan, dat ze ook echt van jou zijn, sommige dan. De hond en de tuin en allemaal leuke dingen die je bewerkt hebt. Ik vind dat je een leuke hobby hebt je verveeld je nooit. Nou
    ik ga weer iets klaar maken voor het eten want je weet het is ramadan en dan willen we wel goed eten. Het drinken is moeilijk vooral met dit weer. Nou Jos veel succes nog al heb je die niet nodig voor je weblog. En misschien kun je iets over de ramadan zetten op je weblog. Groetjes Soumicha

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥