vrijdag 26 juni 2009

Spelen met Grafisch programma.









Ben weer even driftig bezig geweest. Van een aquarel heb ik een foto gemaakt, hij hangt een beetje achter een kast en de lijst die er omheen zit is eigenlijk ook niet zo mooi meer, dus dan maar even wat bewerken in mijn grafisch programma. Heb eerst een uitsnede gemaakt, weg randje kast en lelijk lijstje, en toen sloeg mijn fantasie wat op hol [heb ik vaker last van hoor]
Nou ja, wat ik precies allemaal gedaan heb weet ik niet meer maar heb er totaal iets nieuws van gemaakt. De kleine foto eronder ben ik nog even verder gaan fantaseren en heb met wat details uit de aquarel en allerlei handigheidjes een reuze bromvlieg gemaakt. [Is het te herkennen?]
Nou ja.....of iemand dit nu interresant vindt weet ik niet, maar heb er zelf in ieder geval veel plezier aan beleefd om het te maken.

3 opmerkingen:

  1. leuk dat je op mijn blog was en een reactie achterliet! mijn fantasie slaat ook vaak op hol, soms heb ik teveel in m'n hoofd, en dat vind ik leuke om aan bloggen, daar kan ik een groot gedeelte weer aan kwijt...
    en je vlieg is trouwens goed gelukt, zoiets heb ik nog nooit gedaan...lijkt me wel leuk?
    gr. Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Crea ***
    wat heb je weer iets moois gemaakt zag meteen dat is een bizonderen vlieg zijn naam is vast Cremelia of Fantacia ha,ha,ha.
    Je kan er wat van ik ben trots op je.
    Naast de ventilator zit ik nog weg te smelten
    het is hier binnen 25.6 graden boe!!!
    Heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan. idd een dikke vette vlieg !!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥