zondag 21 juni 2009

Aquarel [ eigen werk ]










Dit tweeluik heb ik geschilderd in 1998 en ze hangen nog steeds bij mij aan de wand, zoals nog een aantal. Jammer genoeg is mijn digitale camera niet van erg hoge klasse zodat alles wat ik plaats niet echt heel scherp overkomt. Maar ach.....jullie krijgen toch een beetje een idee waar ik me zoal mee bezig hou. Schilderen en tekenen vind ik heerlijk om te doen, maar het zijn echt zo af en toe momenten dat ik me daar intensief mee bezig hou. Er zijn zoveel dingen die ik graag wil doen.
Fijn weekend,

1 opmerking:

  1. Lieve Joske ***
    ze blijven inderdaad nog steeds fijn om naar te kijken.
    Plus al je anderen eigen werken,de een nog mooier dan de ander.
    Het is toch niet te geloven dat er nog mensen zijn die zig vervelen.
    Wij komen juist altijd tijd te kort,heel veel liefs je Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥