dinsdag 7 juli 2009

Rommelig weekje, met heerlijk vooruitzicht.




Als je dit ziet krijg je toch zin......







Bijna is het dan zover en gaan we op vakantie. Het zijn atijd een paar hectische dagen vooraf, bij mij tenminste, heb altijd het idee dat ik iets heel belangrijks vergeet. [Onzin natuurlijk] De reis gaat naar het "Lago Maggiore", een prachtig Italiaans meer waar we al eens eerder zijn geweest, en het bevalt ons daar PRIMA! Behalve dan de circa negentig tunnels waar je doorheen moet om daar te komen maar dat is een verhaal apart. Heerlijk even zo'n periode waarin alles mag en niets moet, dat zal zeker weer volop genieten worden.

Het zal daardoor nu eventjes rustig worden op mijn blog, maar bij terugkomst zal ik natuurlijk een verslag en mooie foto's plaatsen om jullie mee te laten genieten.

Mijn laptop neem ik niet mee op reis dus zal ik even al jullie mooie blogberichten moeten missen. Maar die bekijk ik zeker weer allemaal bij thuiskomst.


Geniet van iedere dag.....


ARRIVEDERCI, groetjes Josephine

8 opmerkingen:

  1. Ga ik zeker doen.....
    En jij van je vakantie natuurlijk. Wat ziet dit er heerlijk uit zeg.........
    Ik ben benieuwd naar je verslag dusse vergeet je camera niet.
    Tot snel......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heerlijke vakantie gewenst!!
    zonder gestress, maar met veel rust en plezier!!!
    Groetjes en tot na de vakantie !
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo josephine,
    Een hele fijne vakantie. Heerlijk genieten van het mooie weer en heerlijke omgeving. Wij moeten nog een paar weekjes werken voordat wij op vakantie gaan. Jammer dat het nu rustig wordt op je blog. Ik vind het erg leuk om je verhaaltjes te lezen. Maar dat komt wel weer...
    Een goede reis...tot na de vakantie.
    Groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Josephine,

    Je site ziet er opnieuw flitsend uit. Prachtig!

    Nog eventjes en al je stress van het inpakken kunt je achter laten en rijden jullie heel relaxt naar Italië.
    Als je deze foto's ziet, krijgt je direct een vakantie gevoel.
    Wens jullie een onwijs fijne vakantie en geniet van alles wat Italië te bieden heeft.
    Zelfs die 90 tunnels hebben iets bijzonders, want als je 'n tunnel uitrijdt is het uitzicht vaak adembenemend.
    Wens jullie een hele goede en veilige reis en een heerlijk verblijf.
    Liefs, Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Josephine, als ik naar deze prachtige foto's kijk krijg ik een blij vakantiegevoel, hier nu regen, dus het vakantiegevoel is ver te zoeken.
    Ik wens je een hele fijne vakantie en kijk uit naar de foto's.
    Groetjes Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik wens je een heerlijke zonnige gezellige vakantie toe en tot over een tijdje weer!

    Geniet er maar op los :)

    Groetjes, Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook vanuit Zweden wens ik je een heerlijke vakantie, heerlijke fotos: echt genieten.

    Tot over een tijdje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben vast te laat om je een heel fijne vakantie te wensen maar die wens ik je dus wel bij deze.
    Ik ben ook al vaker aan het Lago Magiorre geweest en het is daar inderdaad prachtig. Ik zag aan de foto's boven je blog al dat het Italië moest zijn.
    En ja die tunnels...dat vond ik een hel met mijn claustro fobie maar ben er evengoed toch 2 keer geweest omdat het er zo mooi is.
    Tot later!

    Groetjes,
    Gonda

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥