woensdag 1 juli 2009

Nostalgisch kijkhoekje.....
























Op een kast bij ons boven in de hal staan allemaal mooie voorwerpen die uit de familie komen. Een microscoop, een aantal fototoestellen, verrekijker, mooie meet instrumenten enz. Plus nog een aantal kleine voorwerpen waarvan ik niet precies weet waarvoor het eigenlijk in die tijd
gebruikt werd.

Wat ook best uniek is dat bijna bij alles nog het orginele foedraal aanwezig is, meestal gaan die verloren. Fantastisch dat mooie kijkhoekje dagelijks te kunnen bewonderen, daar geniet ik echt intens van, steeds weer.

5 opmerkingen:

  1. Lievertje,
    nu ik niet meer in staat ben bij jullie de trap op te lopen,vind ik het enig om zo toch eens naar alles te kunnen kijken.
    Ieder voor werp is een verhaal met vele herinderingen.
    En het blijft boeien,dat die voorwerpen eerst weer door anderen zijn uitgevondenveel liefs
    Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Josephine, Het is een kijkje terug in de tijd. Erg mooi, dat alles nog compleet is...wauw. Erg leuk zo'n nostalgisch hoekje.Geniet er maar van.
    Groetjes Renata

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai,leuk dat je op mijn blog bent wezen kijken!
    Ik nieuwsgierig genoeg natuurlijk ook bij jou kijken en me als volger aangemeld.
    Ik vind alleen je kleuren erg donker en daardoor heel moeilijk te lezen. Of ligt dat alleen aan mij?
    Als je de tekst letters op wit zou zetten i.p.v grijs zou al een hoop schelen denk ik.

    Fijn weekeind alvast.
    Gr,Gonda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Via Mayflower op jouw blog terecht gekomen, wat een geweldige spulletjes heb je hier staan, Prachtig !!!
    Ga later op mijn gemak je blog verder bekijken....
    Hartelijke groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Tjee ik kom hier voor het eerst maar wat mooi hier zeg.
    En wat maak je prachtige foto's. Bewerk je ze nog met een programma...?
    In ieder geval je hebt er een fan bij hoor. Ik ga je zeker volgen en er volgen vast snel nog heel veel meer.
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥