zaterdag 13 augustus 2011

Vakantie "BEELDEN"***












In het prachtige Zuidlimburgse landschap in GULPEN-WITTEM hadden wij voor een weekje een vakantiebungalow gehuurd ingericht aan de hedendaagse wensen van comfort. Het grappig deed zich voor, de 2/4 persoons bungalows waren volgeboekt dus kregen wij een heel groot huis ter beschikking waar normaliter 22 personen terecht kunnen. Alles was dus letterlijk GROOTS. Drie koelkasten, twee fornuizen, vaatwasser, magnetron en keukennrichting voor 22 pers. Drie badkamers, twee toiletten en de huiskamer had zeven comfortabele banken plus nog een aanal heerlijke stoelen. Voor Bono dus niet moeilijk om een heerlijk slaapplekje te vinden. Het is een prachtig park vol met zeer oude grote bomen en veel bloeiende struiken. Mooie oude metalen hekken en beelden zo hier en daar half verscholen tussen het groen, werkelijk een lust voor het oog. Mijn lief moest in dat weekje 2X naar een tandarts voor een zenuwbehandeling, hoe kan je het zo treffen, gelukkig was hij daardoor gelukkig wel van de pijn af. We hebben de nodige uitstapjes gemaakt naar Belgie, Maastricht, Vaals het drielandenpunt bekeken. Slenaken waar we vaak uit eten gingen. Epen en nog veel meer leuke kleine plaatsjes. De natuur is adembenemend mooi in deze omgeving en je waant je letterlijk in een stukje buitenland in eigen land. We hebben het ook getroffen met het weer, de temperatuur schommelde zo tussen 22 en 27 graden en zelfs een dagje 31 graden, zeker zomers te noemen. Kortom we hebben genoten van dit weekje, en deze keer heb ik eens een heleboel beelden en mooie deuren op de foto gezet waar ik er hier een aantal van laat zien. Hoop dat de foto's een beetje de sfeer van ons heerlijke week vakantie weergeven ***

Nog een heel fijn weekend Allemaal ***







16 opmerkingen:

  1. Dat moet je nu zeggen...dan hadden wij makkelijk mee gekunt !!....liefs van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk zo'n groot huis! En je hebt heel wat prachtige beelden gezien!Ik vind Limburg altijd een beetje Bourgondisch om te zien. Nou je kunt weer vooruit na zo'n fijne vakantie,

    Groetjes Janny.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ben ik weer....
    na eerst eens goed alles bekenen te hebben!!!

    En het kan niet anders dan dat jullie saampjes genoten hebben van zo'n prachtige omgeving.

    Bij het lezen van je post en dat grote huis......dacht ik meteen.... had maar even iets laten weten;-)hi,hi.
    Maar Ria had daar ook al zin in las ik.....

    Ja, Zuid-Limburg is mooi, héél mooi, wij komen er natuurlijk wel vaker omdat het voor ons niet ver is, en we als we het in onze bol krijgen op zondagmiddag in de auto stappen en daar heen rijden en lekker ergens op een terras gaan zitten en ons laten verwennen met een van die specialiteiten uit de Limburgse keuken.

    Toeval....dat citaat van pythagoras....
    wat ik daar lees op dat mooie schild/ornament...?

    "Indien ge vreugde wilt vermenigvuldigen, moet ge haar delen."

    dan zou ik daar nog bij in willen vullen.

    ''Gedeelde smart is halve smart''

    en dan zijn we weer terug bij het fenomeen waarom ik bloggen zó fijn en mooi vind!!!

    Bedankt dat ik mocht meegenieten van jullie week vakantie in het zuiden!!!

    En ik wens je nog een paar fijne weken!!!
    Lieve groeten,
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Josephine, meestal is een overboeking niet leuk maar in dit geval... Prachtig is het daar, wel jammer dat je man zo vaak naar de tandarts moest, gelukkig is het nu weer goed.
    En Bono ziet er prachtig getrimd uit.
    Fijne zondag, lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto,s!

    Wat is Nederland toch mooi.

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. OOh ik dacht even dat je heeel ver weg was geweest.
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit in limburg ben geweest maar met deze plaatjes denk ik dat dat niet lang meer gaat duren.
    Wat is ons land toch prachtig en wat valt er veel te zien.
    ik heb genoten hoor.
    Lieve groetjes
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoo haha geweldig dat je zo`n groot huis kreeg,je hebt prachtige detail foto`s gemaakt,ik kijk graag naar zulke dingetjes,wat naar voor je lief,maar kiespijn is echt geen pretje,brr,fijn te lezen dat jullie een fijne vakantie hebben gehad,ik wens je een fijne week,lieve groet Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. oooooo heerlijk ben je ook een ijsje gaan eten in epen bij de tent aan de straat.... heerlijk ijs hoor!!! wel grappig wij zijn nu aan de zee hahahahaha......Want voor ons is dat alledaags ... nou meid heerlijk dat je hebt genoten tot blogs....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige beelden Josephine!! ik vind Limburg ook zo mooi en inderdaad krijg je het gevoel alsof je in het buitenland bent.
    en dat huis haha!! was je elkaar niet geregeld kwijt?
    en heerlijk weer lees ik, wat fijn!!
    ik begin nu toch wel een beetje erg de zon te missen hoor.. ik hou zo van het buitenleven wat nu toch al lange tijd op een heel laag pitje staat helaas.. zodra het droog wordt vanmiddag gaan we er nog even lekker op uit!

    hele fijne zondag!
    lieve groetjes, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie beelden van mooie beelden, en deuren, en natuur, jullie hebben van heel wat kunnen genieten, en dan nog in zo'n groot huis, had ik dat geweten ik was meegegaan, die spreuk over de vreugde indachtig :-) en je kan er zeker niet in elkaars weg lopen hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Lieve Josephine. Wat een schitterende beelden heb je gefotografeerd en gemaakt. Als je ergens een serie van wil maken ga je er op letten en dan zie je ineens van alles hè.En je hebt je foto's weer zo mooi ingelijst. Ja ons Limburg is zo mooi , wat dat betreft hoef je inderdaad niet naar het buitenland. Maar ja we houden allemaal ook wel weer van wat avontuur toch.Fijn dat je man weer zonder kiespijn is.
    Lieve groeten van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Josephine,

    Wat een heerlijke vakantie moet dit toch zijn geweest zoals je het omschrijft.
    Wat geweldig zo'n groot huis met zoveel ruimte, wat een bofkonten zijn jullie.
    Wel jammer dat je man last had van zijn kiezen, dat zal wel pijnlijk geweest zijn.

    De foto's van de beelden zijn werkelijk prachtig, mooie collage's ook.
    En Bono is een snoepje om te zien...hij is net een klein fotomodelletje..

    Meis heerlijk dat ons een glimpje hebt laten zien van je vakantie..en dat je dit met ons wil delen..

    Liefs en nog veel plezier in de laatste week van je vakantie..er komt heel wat zon aan, dus genieten hoor!

    Dikke knuffel..
    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig....! En wat heb je een aparte blogvoorkant. Heel mooi.

    Groetjes, Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige foto's en je had ons ook kunnen meenemen in zo'n groot huis!! fijn dat jullie genoten hebben, behalve de tandarts bezoeken, gelukkig was hij van de pijn vanaf!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mis ik toch bijna je vakantiebeelden, Josephine, prachtige foto's !
    Fijn dat jullie, op de tandartsbezoeken na, zo'n heerlijke vakantie hadden !
    Fijne avond,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Misschien tijd dat we ook eens een dichtbijvakantie nemen en die richting uitgaan want ik was er nog nooit, erg hé. Het moois in eigen land ontdekken, moet eens gebeuren.
    Prachtige foto's en die spreuk van Pythagoras is helemaal mooi, het is eens wat anders dan zijn stelling.
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥