donderdag 25 augustus 2011

Wiskundige Schoonheid







Kunnen jullie hier ook zo van genieten, dit is toch een interessante en leuke manier om te kijken naar wiskundige schoonheid. Dit soort reeksen en trouwens veel zaken waar cijfertjes aan te pas komen daar ben ik dol op.

Ook heb ik nog wat leuke weetjes over het "Menselijk Lichaam"

♥ Je eten heeft 7 seconden nodig om van je mond tot in je maag te komen.
♥ Een menselijke haar kan ongeveer 3 kilo dragen.
♥ De gemiddelde penis van de man is driemaal de lengte van zijn duim.
♥ Een vrouwenhart slaat sneller dan dat van de man.
♥ Er zijn ongeveer een triljoen bacterien op elk van onze voeten.
♥ De huid van een gemiddelde persoon weegt tweemaal zoveel als zijn hersenen.
♥ Het lichaam gebruikt 300 spieren om zichzelf in evenwicht te houden, als je stil staat.

Na het tot je nemen van deze weetjes zijn vrouwen nu uitgelezen. Mannen echter zijn nog druk doende met hun duim na te meten ;-)))






19 opmerkingen:

  1. Hhahaahahhaha!!...leuke post !!!...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke post,
    Ik zit te lachen en manlief wil weten waarom...
    Dus hij is even zijn duim aan het meten haha....

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk Josephine:)) ik hou wel van dit soort weetjes en vind het geweldig te horen dat je zoveel spieren gebruikt bij het stilstaan dat je dan toch ook wel veel calorieën moet verbruiken.. of niet haha!!

    dank je voor je altijd weer leuke en lieve reacties, daar ben ik altijd heel blij mee:)

    slaap lekker voor straks,
    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hihihi oh lieve Josephine, ik ga dat eens even bekijken hihihi. Die cijfertjes dat is niks voor mij maar mijn man is een wiskundecrack dus dat zal ik hem laten zien. hihihi.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig hoor!

    Ik vertel het net aan mijn man en zoon en ik zie ze nadenken ha ha ha....

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dag lieverdje♥♥♥
    wat een leuke post heb je weer geplaatst, en iedereen even zijn rekenmachiine er bij gehaald voor de controle.
    En hoe zit het nu met de mannen die van die kromme duimen hebben hi,hi,hi.
    veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Goedemorgen zonnetje,

    Kijk zo wil ik heel graag wiskundige lesjes leren.
    Hier wordt ik dus heel erg vrolijk van hahhahaha..
    En ook ik kan niet nalaten met de duim van mijn man door te gaan..
    Hij is zijn duim naarstig aan het meten...en Josephine mijn hart gaat daar weer heel snel van kloppen hihi...

    Kortom we leren deze ochtend op een zeer prettige manier wiskundige weetjes..hihhihi..

    Dag zonnetje...wens je een heel mooi week-end,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk al die weetjes !!
    En wat die mannen betreft...las gisteren nog een leuke.
    Er was een man die had op Marktplaats 60 euro voor een penisvergroter uit gegeven had...
    ze stuurde hem een....




    vergrootglas!!
    Ik vind hem hilarisch!!!!!!

    fijne dag...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk !!
    Dat kun je op 10 vingers natellen...

    Gr Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hola, he visitado su blog y me parece muy interesante y creativo ¡ Genial !

    Un saludo desde España.
    Isabel

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hahahahaha,schitterende post,Josephine,fijn weekend lieverd,gr van ons

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 1000 gracias por invitarme a visitar esta magnífica exposición. Ha sido un placer para mí poder conocer a estos geniales artistas ¡ Bellísimo !

    Un abrazo desde España.
    Isabel

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een ontzettend leuke post, zo is wiskunde toch heel erg leuk hihi.
    Ik heb gelijk even bijgelezen, want ik heb heel wat posten van je gemist. Ik heb genoten van je prachtige vakantiebeelden, het lijkt me een prachtige provincie en wat fijn dat je kan terugkijken op een mooie vakantie lieve Josephine.
    Ik wens je een heel fijn weekend en nog bedankt voor je lieve woorden.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hahaha...leuke post en ja cijfertjes vind ik ook heel leuk!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een fijne post, Josephine, fijn om te lezen en te weten :-))
    Wens je een fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat verhaal over die duim is , volgens mijn man, l.u.l.koek , uit de duim gezogen en geldt alleen voor Klein Duimpje , ha ha ha !
    Je maakt heel wat los in een hoop huishoudens zo te lezen ...
    Grappig hoor , dank je wel voor de leuke wetenswaardigheden !!
    Groetjes Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  17. weer terug van weg geweest en ik moest lachen om deze post.
    ik ben een echte kei in wiskunde en had prive les vroeger, maar verder dan a2 + b3= ben ik niet gekomen, ha,ha,.
    ik was dus een regel rechte ramp.
    fijne dag en ik heb weer van je prachtige foto,s genoten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Josephine , Ik vind dit super leuk om te zien deze reeksen met getallen !
    Liefs ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Waarom mis ik al deze leuke posten, zucht, er loopt écht iets mis met mijn leeslijst :(((
    De wiskundige weetjes vind ik super, maar die andere ook hoor ;)))))))))
    liefs, Sonja(die gaat uitzoeken hoe googlereader werkt)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥