woensdag 10 augustus 2011

KIEKEBOE***



Hihihihi, ik kom stiekem even om het hoekje kijken, gisteren zijn we weer terug gekomen van een heerlijk weekje Limburg. De foto's die ik heb genomen staan uiteraard al op mijn computer en ik ben nu druk bezig ze te bewerken. Ook moet ik nog een verslagje schrijven, dus dat zit er aan te komen. Wel hebben we nog twee weekjes vakantie maar ik ben ook veel thuis dus ga weer bij jullie langs komen om alles te bekijken. Het is echt verslavend hoor dat bloggen, hebben jullie daar nu ook last van ???

             Lieve Groetjes Josephine

17 opmerkingen:

  1. Leuk, daar zo in het venster...Nu zien we je ook eens zonder make-up, hihihi..
    Veel plezier nog tijdens het niet-bloggen hoor!
    Verslavend? Ach, het is een creatieve bezigheid die nog leuke contacten kan opleveren ook en mij vooral goed gestemd maakt. (Meestal)

    Daaaaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verslavend???????? Toen mijn blogje verdween was het grote paniek, alsof de wereld verdween.Mijn mannetje zette me met beide voetjes op de grond door even droog mede te delen dat ik veel slimmer heb meegemaakt :)))
    En dan kijk je heel vlug maar weer vooruit want mijn andere blogsters missen?????GEEN denken aan, maar......verslaafd.......nee hoor, hoezo?
    Ik ben suuuuuuuuperblij dat jij er ook weer bent:)
    Geniet nog lekker van je twee weekjes vakantie,
    liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I see yoe hiihhi
    Leuk! leuk! Verslaving wel nee! hoe komen ze nu op dat idee.
    Hier nog wel alles op een laag pitje hoor maar dat komt meer omdat mijn collega's nu genieten en ik extra druk ben. Straks weer alle tijd om in het gewone ritme door te gaan het is gewoon een onderdeel van je leven en een heeeeeel leuk onderdeel!!
    fijne dagen nog en hopelijk met veel zon!!
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verslavend???? Nee, joh *kuch*
    Ik zou een aantal weken er niet zijn, maar heel langzaam met hier en daar een berichtje kon ik het niet meer laten.
    Blij dat je er straks ook weer bent.

    lieve groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Josephine, fijn dat je er weer bent!

    Ik ben benieuwd naar de foto's

    Groetjes Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lekker nog twee weken samen vrij. Geniet ervan en ik ben erg benieuwd naar je foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Helt helpt me enorm op dit moment het bloggen...heerlijk al die steun en lieve reacties.......liefs van mij...enne welkom thuis gezellig je bent erweer !!...xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Josephine. wat ben ik blij dat ik je weer zie. Verslavend? Ik weet het niet. Ik neem wel als ik op vakanntie ben mijn kleine notebookje mee, eigenlijk om alles te lezen en zo nu en dan een foto'tje te plaatsen. Is dat verslavend? hihi. MIsschien wel, maar soms heb ik er ook wel eens helemaal geen zin in dus dan valt het toch nog mee hè. hihi
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. prachtige foto's om naar uit te kijken! liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik kijk al uit naar je vakantiefoto's, Josephine !
    Verslavend ? Dat ken ik, ik heb tijd te kort en in September begint mijn nieuwe cursus :-)
    Geniet nog van je vakantie,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja verslavend dat kun je wel zo noemen, niet gezond meer haha.Maar wel erg leuk! Tot gauw.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. welkom thuis en wat fijn dat je er weer bent Josephine:)
    even lekker bijkomen en nagenieten en dan weer lekker bloggen:))
    en verslavend.. ja heeeeel erg!!! vooral nu het weer niet bijzonder zomers is zit ik heel wat uurtjes per dag te bloggen!
    ik ben heel benieuwd naar je fotos!!

    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Joehoeeeeeeeeeeeeeeeee....ben je daar weer Josephine..?

    Heerlijk dat je weer op je bloggie bent meis..ik heb je echt gemist hoor..
    Je posten je leuke verhaaltjes wat je mee maakt en bezig houdt..

    Ja inderdaad bloggen is verslavend..en soms baal ik daar wel een beetje van, maar...het heeft me ook zoveel moois en goeds gebracht.
    En wat maken mensen toch geweldig mooie dingen hé meis?
    Of het nu schrijven, fotografen..boetseren, kaarten maken, wat is iedereen toch lekker bezig, ja daar kan ik oprecht van genieten.

    Meiske..wens je nog een fijne verdere vakantie..!
    Liefs en een dikke knuffel,
    Marijkexxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. HI:-)
    Thank You very much for having visited my blog and having become my Follower:-)
    *
    I cannot find any further words about Your 'Creation',but I am going to try:
    All I have seen is...breathtaking.
    Probably I have never been a real fan of photography,either I was not able to appreciate it in a proper way.Possibly,it's just because I've rarely seen really good ones.
    Even if we can say,everything is much easier nowadays,when computer programs help to design every inch of photo-projects,we cannot deny,that main triggers of all visual effects are human's eyes and the 'eye' of a camera.Later on we can decide if that part of life-event we have been able to stop is a piece of real art,or not.
    You have taken my hand and led into another world-the miraculous one,of pure photo-art.
    Thank You for that Fantastic Discovery...
    Only a pity,that my Dutch Language is not so good :-)
    Warm Greetings from Denmark-
    -Halinka-

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Neuh...geen last van hihihi...welkom thuis, Josephine! en geniet nog van je 2 weken vrij!!

    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha lieve Josephine, leuk dat je even door het venster kijkt;-)

    En nog fijner dat ik je weer lees en straks je vakantie verslag en ik denk weer mooie foto's te zien krijg!!

    Nou wil ik de tijd die ik besteed en doorbreng met bloggen niet verslavend noemen, klinkt in m'n oren beetje negatief....en zó voel ik het helemaal niet.
    Ik vind het eerder een positief tijdverdrijf en bovenal gezellig, informatief,humoristisch, creatief,delen in elkaars vreugde en verdriet.....er is eigenlijk van alles wat omdat iedereen het weer op een andere eigen wijze doet....dat bloggen.
    Weet je dat ik zó vaak denk als ik AL die aardige reacties lees bij anderen en op mijn eigen blog, wat zou de wereld er een stuk aangenamer op worden als het in het dagelijks leven ook zo op die manier zou gaan met mensen onderling.

    Ik ga nu naar je volgende post en ben zeer benieuwd:-)

    Tot zo!!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥