dinsdag 17 juli 2012

Poesje Poppelientje ***






Van de week ben ik weer eens heerlijk aan het knutselen gegaan. Het leek me wel leuk om nu eens te proberen een poesje te maken maar dat viel behoorlijk tegen. Het is te hopen dat jullie er een poesje in herkennen, hihi. Ze heet "POPPELIENTJE" ze kijkt wat wild uit haar oogjes maar dat komt omdat ze nog erg klein is, althans dat doe ik mijzelf geloven. Het was de eerste keer voor mij dat ik de klei ging beschilderen, best heel eng want bij de eerste penseel streken had ik al het idee dat het verpruts was. Helemaal niet erg natuurlijk want alles is een mooi leerproces. De zwarte pupillen van glas had ik al in de natte klei ingebracht dus die zaten goed vast, en opeens dacht ik.....o neeee een poesje heeft verticale pupillen. Natuurlijk had ik nog met zwarte verf dat kunnen veranderen maar eerlijk gezegd was ik bang dat dit poesje meteen in de prullenbak was beland, [mezelf kennende] dus heb ik Poppelientje maar gelaten zoals ze nu is.

Ook de vakantie periode is aangebroken, wij gaan heerlijk een aantal weekjes genieten. Dingen ondernemen in eigen land, bij vrienden op bezoek in Bretagne, en ongetwijfeld nog meer gezelligheden, in ieder geval volop genieten. Dit is nu even de laatste post en ik zal ook een tijdje even niet reageren bij jullie. Mijn laptop blijft heerlijk thuis, hoe fijn ik het ook vind om daar mee bezig te zijn. Maar op vakantie sta ik voor 1000 procent open voor andere leuke dingen. Iedereen wens  ik een fijne vakantie periode toe, thuis of elders.

*** TOT SNEL WEER ***


14 opmerkingen:

  1. Dag lieverdje♥♥♥
    oooohhhhh wat is POPPELIENTJE leuk geworden en ze ziet er ook zo schattig uit.
    Dit wist jij nog niet hè na gelang
    ze iets ouder word worden de pupillen van zelf langer HA,HA,HA.
    heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig! Poesje Poppelientje heeft een soort koeiensnuitje...en dat komt me prima uit. Ben op beiden gek ;-)Mijn eigen Poppie ( zonder lientje)baalt enorm van dit regenachtige weer...ze gaat gewoon de wei in! Uhh, de tuin, bedoel ik.
    Groetjezz en slaap lekkerrrrrr...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een enig poesje is poppelientje met haat verbaasde ogen.
    Lieve Josephine ik wens je een heerlijke vakantie. Geniet ervan met volle teugen. IK zal je missen lieverd.
    Heb het fijn.
    LIefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. .....Gelukkig maar dat Poppelientje niet in de prullenbak beland is....want dan was ik ze er hoogstpersoonlijk uit komen pakken;-)

    Ik vind het wel wat hebben hoor....die felle kijkertjes....het past helemaal bij haar!!!

    Lieve Josephine ik wens jullie een heerlijke vakantie tijd en geniet van alles wat op jullie pad zal komen!!!

    Tot blogs,
    liefs.... XXX
    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe schattig, Josephine, ik zie er zeker een poesje in !
    Nog geen zon te zien hier, gisteren en vandaag heeft het bijna de ganse dag geregend en we hadden maar 16°, maar morgen belooft het een zonnige dag te worden, maar daarna weer onweer ... maar duimen dat de zomer hier ook snel komt :-)
    Ik wens je nog een hele fijne vakantie, geniet ervan !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Josephine,ti auguro tanto divertimento e una vacanza da sogno!
    salutami la Bretagna e complimenti sempre per le tue creazioni meravigliose ed originali!
    un abbraccio
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ho...... wacht eens ff jij daar.
    Nog niet weg gaan, want ik heb een mededeling voor je.
    POPPELIENTJE is een schatje.
    Geeft niks als een poes normaal van die verticale streep pupillen heeft, jou Poppelientje is gewoon "apart".
    Da's heerlijk als je apert bent, en lekker doet wat je wilt.
    De wereld straat al vol regels en wetten hoe alles moet, de boel de boel is ook grappig zie je wel.
    Nee hoor, ze is een heerlijk poezebeest geworden en zal tesamen met Rosaline , Fleurtje en de rest van je leuke creaties en leuk plekje in je huis hebben gevonden.
    Heerlijk he, knutselen en je fantasie "op hol " laten gaan.
    Lieve Josephine, geniet van je vakantie, ik ga je vast missen met al je leuke posten en je lieve berichten, maar laat die PC maar lekker uit.
    Doei doei en neem wat zon mee in je koffer als je hem kan vangen, in Bretagne schijnt ook niet veel te zijn met het weer.
    Liefs en een extra zonnestraal heb ik jou kant opgestuurd.
    XXXXXXXXXXXX Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Poppelientje is een schoonheid geworden, met haar prachtige ronde oogjes!

    Ik wens jullie een hele fijne vakantie toe, met veel gezelligheid en.... het zonnetje.

    Lieve groet, Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve Josephine...♥
    oooohhh ..Ach wat is .♥.POPPELIENTJE.♥. toch leuk geworden...♥ ook al kijkt ze een beetje verschrikt het wereldtje in..maar het geeft toch niet het is puur wat er uit je handen getovert word en hoe jij het weer bekleed vanuit je toverdoosje ..dat SIERT jou.♥ weer en daar kan ik nu zo van genieten...!!!;)).♥
    Lieve Josephine .♥ geniet van je vacantie .♥ en laat ff alles voor wat het is ..sluit je laptop en kijk eens om je heen het mooie echte wereldje in en Geniet want er komen nu heel veel zonnestraaltjes..;))
    Ik ga je vast en zeker MISSEN ..;))
    Liefs en have a Beautiful Holliday HUGS Gaby...♥.x.♥.x.♥.x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat weer een mooie creatie is er uit jouw vaardige handen geboren lieve Josephine!!
    heerlijk dat je vakantie hebt, geniet van de vrijheid.. de rust.. en van elkaar!! groot gelijk dat je je laptop thuis laat, geeft zoveel meer rust! maar missen ga ik je wel hoor:)
    tot over een paar weekjes!

    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja ik vind wel dat ze op een poesje lijkt,gewoon met wat verschrikte ogen,zo zie ik de mijne ook wel eens haha,ik wens je een hele fijne vakantie,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hallo Josephine
    Het is echt een mooi poesenbeestje geworden,goed dat ze niet in de prullenmand is beland,haar oogjes maken haar appart en wij zijn ook niet allemaal perfect,gelukkig maar.

    leuke vakantie en tot gauw
    liefs
    elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje!! Nou, ik zag gelijk dat het een poes was hoor! Zo knap gedaan!!
    Wens ik je een hele fijne vakantie met heel veel mooi weer!!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Olá !!1 Amei teu blog é muito lindo!!!Vou te seguir. Abraços

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥