donderdag 16 augustus 2012

Beertje "Jasmijn" ***








Dag lieve mensen, genieten jullie ook zo van dit prachtige weer, eigenlijk wil ik dan nauwelijks tijd besteden aan  mijn toverdoos. Heerlijk buiten genieten doe ik op dit moment, met vrienden BBQen tot in de kleine uurtjes en genieten van de natuur, de vlinders en vogels, en dromerig voor me uit kijken en alles in mij opzuigen, heerlijk!!! Toen we met de vakantie in Bretagne waren was ik begonnen met een klein beertje te maken, half af ging ze weer mee terug naar huis. Vanmiddag heb ik "Jasmijn", zo noem ik dit beertje, onder de kastanjeboom heerlijk in de schaduw verder afgemaakt. Een klein lieverdje is het geworden van ongeveer 10 cm. groot. Vind het best wel moeilijk om een berenhoofdje te maken maar dit keer is het iets beter gelukt dan het vorige schepseltje dat meer een muizenbeertje was geworden. En waarschijnlijk gaat de volgende  weer een beetje meer op een beertje lijken. Het voelt zo grappig in je hand, bijna vertederend zo'n klein popje dat bijna niets weegt en kan bewegen. Heb er in ieder geval weer met veel plezier aan gewerkt. Geniet allemaal van de tropische dagen die voor ons liggen ***


18 opmerkingen:

  1. Olá gostei do teu urso! achei um trabalho delicado.abraços

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super lief zeg, en dat kantje zo rond de nek, helemaal af!,
    Liefs Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Josephine...♥
    Zit ik hier nog even voor de toverdoos ff ontspannen ja de zenuwen voor ik vertrek poehh..;))
    Kan ik nog even genieten van jou echt MOOIE KLEURIGE creatie...♥
    OOOOhhhh zo'n piepklein beertje Jasmijn zo LIEFFFF♥ ...en in dat kopje zie je pas hoe klein het is..♥
    Daar is echt met dat friemelwerkje geduld voor nodig ..!!!;))
    Het is je weer gelukt zo'n klein schepseltje te maken..en wij er zo van kunnen genieten..;)♥
    Nog bedankt voor je lieve Berichtje Liefs en ZONNIGE Dagen in je mooie tuintje ..;))
    Gaby...♥♥♥X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje! zo met de knoopjes lijkt het wel een tilda beertje. Ze zijn zoo lief. je begint er al echt slag van te krijgen hoor want dit is toch echt een beer. knap gedaan vooral omdat hij zo klein is of zij hii
    fijne dagen
    Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag lief schatteke♥♥♥
    wat is jasmijn leuk geworden nu ze af is, ja,ja. ik heb haar nog als
    onder delen gezien ha,ha,ha.
    10-c.m.en dan te weten dat we zelf ooit zo klein waren en nog veel kleinder.
    Genieten jullie allemaal maar van het mooi weer, ik doe niet mee heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lieffie.....geniet van het mooie weer...zit lekker buiten te genieten...liefs Ria....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo lief alweer en zo klein en toch zo gedetailleerd. Prachtig!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd die Jasmijn en ze kijkt zo pienter uit haar oogjes, nee... die komt er wel;))
    Wat leuk als je zo'n mooi beertje kan maken, knap gedaan hoor.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ze zeggen altijd...oefening baart kunst....nou dat klopt wel hé...ze worden steeds beter.
    Het is een schatje hoor!!!

    Liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jasmijn is zo schattig, Josephine !
    Mooie foto's, ze zit zo lief in het kopje !
    Hier is voor het weekend 35° voorspeld ... puffen :-)
    Fijn weekend en geniet van het zonnetje,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatje jouw beertje Jasmijn.
    Het stofje is super lief.
    Groetjes en een fijn weekend.
    Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ciao bellissimo l orsetto.. brava.. bello anche il blog a presto lu...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. geef mij ook maar zo,n kopje thee,ziet er goed uit,en is al mooi genoeg hoor.
    echt een meisje.enne,,,,,,ik laat je lekker verder mijmeren,,zie het al voor me,,JOSEPHINE starend in de verte ,,wat zal ik nu eens maken,,nou geniet maar verder hoor..liefs van GREET

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lieve Josephine. Ik hoop dat je dit commentaar nog leest want ik zie dat je hem al dagen geleden geschreven hebt. Wat een schattig beertje heb je gemaakt en zo klein. Niet te geloven, wat zal dat een werk zijn , zo', klein kopje en lijfje. Prachtig gedaan. En de naam vind ik zo mooi. Jasmijn, heerlijk.
    Het is eindelijk toch nog zomer geworden hè. Ik lees dat je geniet van je tuin en je vrienden.
    Wij hebben ook prachtig weer gehad, alle dagen. En we hebben genoten. Ik heb weer 800 foto's gemaakt hihihi, kan ik er weer even tegen.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, ik zie er een beertje in...wel een kleine lange, maar dat mag de pret niet drukken en...ze staat mooi bij dat kopje!
    Wat een verrukkelijk zomerweer hebben we gehad en nog!
    Warme groet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jasmijn is écht een prachtige creatie lieve Josephine. Een werkelijk beeldschoon beertje :-)
    Fijne dag !!! Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Josephine, ik kon op je roosjes post niet reageren en doe het dan maar hier ;-)
    Ik herinner me je post over de vlinderstruik nog heel goed. Wat fantastisch dat die er toch nog terug door kwam. Hier was die echt helemaal kapot. De buurman liet ze ondanks alles staan maar ook daar niets. Ik mis echt de vele vlinders die er anders wel en nu niet zijn. Volgend jaar zou ik de vlinderstruik toch echt heel graag vervangen door een nieuw exemplaar. Hopelijk kan ik manlief zover krijgen...
    Ik heb ook genoten van je prachtige rozen!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥