woensdag 22 augustus 2012

Mijn roosje, mijn roosje, Mijn Roosjes ***







Inmiddels is de bloemenpracht van mijn ROZEN al flink verminderd, wel doen een aantal door bloeiende klimrozen hun  uiterste best om weer knoppen te vormen. Toch heb ik vorige week nog een paar mooie rozen kunnen fotograferen. Wat is het toch een feest om van zoveel moois dagelijks te kunnen genieten. Weten jullie trouwens nog dat ik een tijdje geleden schreef dat ook mijn VLINDERSTRUIK het door de vorst niet had overleeft? Later dan normaal zag ik toch een piepklein blaadje verschijnen en nu ***** welliswaar een lagere struik dan ik gewend was maar dat komt volgend  jaar wel weer, een PRACHTIGE nieuwe struik vol grote bloemen met dagelijks zwermen vlinders, Wat is de natuur toch sterk en FANTASTISCH!!!


19 opmerkingen:

  1. Hey lieverd, wat heerlijk hè, om zoveel schoonheid gewoon cadeau te krijgen.
    Hier heeft de tuin zich ook flink hersteld maar het lijkt gewoon met alles alsof we nog maar in begin juli zitten ipv bijna september, het is allemaal een beetje te laat beginnen bloeien.
    Hopelijk houd het mooie weer nog even aan zodat we toch lekker lang van alle prachtige bloemen kunnen genieten :)
    Ik wens je een heel mooie dag toe,
    heel veel liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk...die kadootjes van moeder natuur!!

    fijne dag meis....liefs Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag lieverdje♥♥♥
    jeetje wat zijn die rozen nog mooi terug gekomen,en die vlinderstruik
    waar van je dacht dat die voor goed weg was.
    Als je maar genoeg met ze smoest
    hè???
    En die fotolijst met dat meiske er naast zo lief geniet er nog maar van met volle teugen liefs Mamske,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie foto's!!.....liefs van mij,.....xxx....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto's, mijn vlinderstruik heeft de vorst ook overwonnen, ja de natuur is sterk en prachtig, je hebt helemaal gelijk.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow die rozen staan er nog écht prachtig bij na alle warmte en de tijd van het jaar. Hahah mams verraad het geheim. Je zit natuurlijk zoveel tegen die bloemen te kletsen dat zelfs de vlinderstruik niet achter kan blijven ;-) Inderdaad de natuur is wonder(lijk)schoon.
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie rozen,je hebt er aardig wat trouwens en je vlindersttuik vind ik ook mooi,hier ook veel vlinders in de tuin,geweldig,vandaag een citroengele,zo mooi,geniet nog van de dag,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Olá !!!Amei estas rosa! Muito lindas

    Você deve ter um jardim maravilhoso!

    Beijos!
    dedicartes .blogspot,com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Josephine, je rozen zijn prachtig!

    Wat geweldig van je Vlinderstruik, zo zie je maar dat de natuur gewoon na zo'n late vorst haar zelf weer terug vindt, prachtig!

    Hele fijne avond en lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi, ik kom weer even langs.Maar ik heb eerst eens wat vorige posten door 'gelezen'.
    Wat een prachtige foto's en dan lieve Beertje Jasmijn.
    Genieten.
    Op naar een mooi weekend.
    Liefs, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat fijn dat je vlinderstruik het heeft overleefd.
    Das toch bijzonder hoe de natuur zichzelf hersteld he!!!
    Mooie foto's weer Josephine, wat een kleuren en ik kan ze ook een beetje ruiken als ik mijn ogen sluit.
    Gek he, ach ja, maar wel prettig gek dan.
    Liefs Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige Rozenpost Josephine. Ik ben dol op Rozen.
    Hier bloeit de stamroos Schneewitchen nog volop.
    Helaas heeft mijn klimroos de vorst niet overleefd.
    De Vlinderstruik is ook zo'n mooie tuinplant, hier staan er ook twee en de vlinders vliegen af en aan.
    Ik heb genoten van je mooi bewerkte foto's.
    Fijn weekend en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve Josephine.Wat een prachtige rozen en ik zie dat je mamske weet hoe jij ze zo mooi krijgt, hihi. Heerlijk, en die kleuren zo prachtig Zo vreemd, ik zie je foto's op mijn ipad maar ik zie er geen verhaal bij. Dus moest ik op mijn grote toverdoos kijken om te zien wat je erbij vertelde. Ik heb een paar idioot drukke dagen achter de rug dus ben ik wat laat hier.
    Liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig je rozen, Josephine !
    En zo mooi in beeld gebracht !
    Het valt me op dat er bij ons veel minder vlinders zijn dan andere jaren ...
    Fijn weekend,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Josephine....♥;)
    Ja ik ben er weer en heb nu eindelijk tijd om de posten te lezen poehhh...;))
    Ooohhh je hebt er weer een hele MOOIe Lieve plaatjes van gemaakt met die .♥ Roosjes.♥..;))
    En die vlinderstruik wat een geluk ..♥.dat je volgend jaar weer heerlijk kan genieten♥ van die mooie bloemetjes.♥.;))
    Josephine ik heb weer heerlijk kunnen genieten van je mooie kleurrijke.♥ post...;))
    Wens je een heel mooi weekend Liefs van mij Gaby..xxx.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oeps zie nu pas de foutjes in de zinnetjes ooooo ;(..mijn excuus!!.♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hoi meisje,wat was dit weer genieten van al die bloemenpracht, omhult in schitterende foto,s.
    fijne zondag en liefs van An

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Schitterende foto's van schitterende rozen......mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. che meraviglia le tue rose!
    è il mio fiore preferito,e sono bellissime anche quando appassiscono.
    secondo me le rose non muoiono mai...
    ti mando un grande abbraccio e spero di vedere presto le tue nuove meravigliose creazioni!
    kiss

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥