woensdag 12 december 2012

Tuin fragmenten ***








Vanmorgen toen ik opstond was het weer volop genieten, wederom een WITTE WERELD, HOERA!!! Dit keer wel veel minder als een paar dagen geleden maar het blijft een groot genieten voor mij als alles zo'n lieflijk wit laagje heeft. Heb er meteen maar een aantal foto's van gemaakt want als ik de berichten zo beluister is het jammer genoeg van korte duur. Vinden jullie het niet prachtig, en kijk nu toch, zelfs een aantal ROOSJES doen ondanks de kou nog enorm hun best. Je waant je toch in een SPROOKJESACHTIGE WERELD als je hier door heen loopt en al die fraaie details voor je lens krijgt. En dan op de collage een overzicht van een gedeelte van de tuin die ik vanaf mijn keukenraam kan bewonderen,
PUUR GENIETEN ***

*** CARPE DIEM ***


19 opmerkingen:

  1. Wat is dit MOOI!!!! Zo'n witte wereld maakt de winter veel draaglijker, alleen moesten wij tot nu toe zonder doen, wel héééééél koud hier maar als er wat valt dan is het regen of hagel. Elke ochtend gevaarlijk glad en ijssterren en een laagje vorst maar geen gezellige zachte wollige deken van sneeuw. Prachtige beelden maakte je ervan Josephine!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen lieve josephine,

    Ja dit is beeldschoon...jouw sprookjeswereld onder een wit laagje poedersuiker.

    De foto's van deze sprookjeswereld zijn prachtig..en de bewerkingen zijn ook net zo prachtig...

    Effies genieten hoor....hier ligt niks...en vorige week kwam er hier ook wat sneeuw, maar dit was zo weer verdwenen..!

    Fijne dag..
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wát mooi dit is echt sprookjesachtig.
    Heerlijk genieten van dit uitzicht :-)
    Wens je een hele mooie dag !!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ohhhh wat mooi die witte wereld van jou wat heb je dit weer schitterend gemaakt echt een spookje

    Liefs Nellie


    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie foto's en ook zo een mooie wereld onder een laagje sneeuw ik hou er ook zo van maar hier zie je er niet veel van, ik ga verhuizen naar Nederland :-)
    Lieve groetjes Carine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat leuk Josephine, en wat een mooie foto's alweer.
    Hier niks geen sneeuw, maar wat niet is kan nog komen .
    Ik zal er eventjes wat minder zijn, ik ga namelijk 3 weekjes werken full time, dus van bloggen zal niet veel komen ( minder dan in ieders geval)
    Voor alsnog een fijne tijd en tot snel hoor.
    Knuffels Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow....wat is er bij jullie een sneeuw gevallen Josephine. Echt een sprookjesachtige wereld en wat bijzonder zo'n enkele roos die de vorst en sneeuw trotseerd.
    Fijne dag en een lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik sluit me helemaal bij je aan, lieve Josephine!
    Er is niets zo mooi als vers gevallen sneeuw!
    Prachtige foto's heb je gemaakt!!
    Hier is het ook weer begonnen met sneeuwen! Het is somber weer dus de kaarsjes en kerst verlichting zijn aan!
    Genieten met een hoofdletter G!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. carissima, sembra un giardino incantato, e queste immagini fanno pensare a quanto non ci sia niente di più bello del miracolo dalla natura!
    ti abbraccio, qui freddo ma un sole incredibile!
    ciao
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig, prachtig en wat geweldig dat die sneeuw bleef liggen. Hier was alles zo weer verdwenen en ik wou zo graag foto's gaan maken.Wat heb jij een schitterende tuin en er staan zulke mooie dingen in. Dat is inderdaad genieten bij jou.
    Lieve groeten van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve schat♥♥♥
    wat een mooië foto's zijn dit weer geworden,en dat de roosjes er ook nog van genieten heel bizonder.
    Inderdaad sprookjesachtig zo je weet krijg ik hier ook nooit genoeg van het komt zo vredig over
    heel veel liefs Mamske.



    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw wat een prachtige sfeerfoto`s,zo is sneeuw op zijn mooist,fijne avond,liefs Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zucht... heb nog steeds geen sneeuw gezien. Mooie winter wonderland foto's.

    Je kerst header is echt fantastisch.

    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi en sfeervol in je tuin, Josephine !
    Hier is ondertussen alle sneeuw weg ...
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  15. You have a wonderful sight from your window ! Marvellous and dreamy garden. No more ice her in PARIS...
    xoxo
    Joëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Josephine ..♥
    PRACHTIG♥ weer jou foto's van de Witte ♫♥♫ Sprookjeswereld ♫♥♫.zóó MOOIII♥..;)
    Dat Mooie♥ rooske♥ springt eruit Lief ♥♫♥..;)
    Je sprookjestuin♥ ook zo Prachtig♥om te zien met je gemaakte collag♥..;))
    Hier♥is het heel erg koud buiten♥misschien komt er nog een Witte♥ deken♥..;)
    Ik wens♥je een Fijn Wit♥ Weekend♥ alvast Veel Liefs♥ Gaby..♥♫♥

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat gaat er een rust uit van je tuin,herlijk hoor,mooie foto's,en dat roosje,dat doet nog erg zijn best,een echt winterroosje.

    hier was het vandaag erg zonnig,ook lekker,
    geniet nog maar fijn van je tuin,want het duurd niet lang meer.
    lieve groetjes greet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. " Stay and sit a while " , 't is een comfortabele zetel , dus ben ik even gebleven en genoten van de feërieke wintertaferelen , groetjes en ik kom nog wel eens terug

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥