vrijdag 28 december 2012

Happy New Year ***




En dan is het bijna NIEUWJAAR***
*** 2013 ***
LIEVE mensen wat is het jaar weer snel gegaan, 
en wat hebben we allemaal veel gedaan.
365 dagen en zeker NIET allemaal met een lach.
En morgen . . . ? Gewoon weer een nieuwe dag.
De toekomst is nog ingepakt in wat er zal gaan komen,
geborgenheid, succes, geluk 
in kleur verpakte dromen.
Geluk dat is een staat van zijn, 
je kan het niet verwerven.
Het is niet als een oude deur 
die je op tijd moet verven.
Een GLIMLACH is slechts dan oprecht 
als het je hart doet stralen.
Een grimas op een januskop dat is voor mij echt balen.
GELUK zit aan de binnenkant, 
een hart dat graag wil geven.
Dan leeft een mens in overvloed,
en hoop dat iedereen dat mag beleven.
Mijn wens voor 't nieuwe jaar, veel lieve kleine zaken,
negeer ze niet, vergaar ze maar 
opdat ze samen 't"GROOTSTE" maken.
Laat al die voornemens maar los, morgen gaan we gewoon weer beginnen.
Ja hoor . . . . . gewoon zoals het was.
Maar geniet vooral van kleine dingen, 
GENIET lieve mensen
want dan ***** dan LEEF je pas!
Geniet allemaal van een 
mooie jaarwisseling ***
♥ ♥ ♥ ♥ ♥


19 opmerkingen:

  1. Josephine, wat een prachtig gedicht.

    Ook voor jou en de mensen om je heen een heel goed en gezellig uiteinde, maar bovenal een heel gezond, en liefdevol 2013!!!

    Lieve groet,

    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie Nieuwjaarswensen, Josephine !
    Ook voor jou en je familie een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor 2013 !
    Ik wil je ook nog bedanken voor al je fijne reacties telkens weer ...
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieverd,
    ik ben druk, heel druk met een full time baan én een gezin, dus ik ben niet veel meer in blogland MAAR ik wens je zoveel liefs, vriendschap, gezondheid en vooral feest voor 2013.
    Ik vind je een super girl.
    Knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Josephine..♥
    Prachtig♫♥ geschreven♫♥ je woorden ♫♥..;)
    Genieten♥ gaan we♫♥ zeker allemaal♫♥..;)
    ben nu even terug aan het dromen♫♥ over het afgelopen jaar♫♥ het gaat snel...lieve♥ zucht ..;)
    Wens jou♥ en fam♥ ook een hele Fijne♫♥ Jaarwisseling♫♥..met muziek♫♥ Liefde♫♥ een lieve lach♫♥..vooral veel plezier in je HART♫♥...en de liefste♥ wensen♫♥ voor 2013..♫♥
    Liefs♫♥ en Knuffel♥ Gaby..tot volgend jaar♥..;)))) !!X♥X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. My dear, adorable your space here! What lovely inspirations you share with us! A big kiss for you, dear, Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Feestelijk eindejaar en een mooi en zonnig 2013 Josephine!
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh lieverd, wat een mooie eindejaarspost heb je gemaakt, ik geniet van je mooie woorden!
    Ik wens jullie ook een mooi eindejaar toe en een fantastisch 2013, met heel veel mooie genietmomentjes :)
    Liefs, Sonja xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een schitterende boodschap ik zit echt te genieten van je mooie woorden .
    Ik wens jullie ook een hele fijne jaarwisseling en een warm en liefdevol 2013

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige eindejaarspost en wensen voor het nieuwe jaar!
    ik wens jullie ook een fijne jaarwisseling en veel liefde, harmonie en geluksmomentjes voor het nieuwe jaar!

    liefs, Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jij ook lieve Josephine...dat het maar een heel mooi jaar mag worden !!...liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lieve Josephine,

    May your lives be filled with millions of reasons to smile, may you have thousands little moments to cherish, and may everyday be a day worth looking forward to.

    Ik wens je een fijne jaarwisseling en een gelukkig nieuw jaar!

    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. che bella che sei !!!!!
    che belle parole, che belli i tuoi pensieri!!!!
    un milione di auguri,BUON NUOVO ANNO a te e alla tua famiglia!!!
    baci baci
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lieve schat♥♥♥
    wat een prachtige nieuwjaars wens
    heb je gemaakt.
    Daar heeft een mens wat aan voor **********2013*********
    En wat is je begingpostje met dat elfje schattig.
    Heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Passei para te desejar um Ano Novo cheio de alegria e amor.Josephine!Que lindos trabalhos!


    Beijos

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Josephine. Wat een prachtige Nieuwjaarswens . HELEMAAL SCHITTEREND.Je foto's, je woorden.
    Ik wens jullie ook een fijne jaarwisseling en een liefdevol en gezond 2013 met heel veel GROOTSE momenten.
    Veel liefs van ERietje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. VADO A FESTEGGIARE A BRISTOL......CIN CIN AL NUOVO ANNO!
    A PRESTO, DIVERTITI
    BACIO
    ANNALISA

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dag Josephine,
    Dank voor je mooie blogposten, steeds weer inspirerend! Ik wens je een fijne jaarwisseling en een goed, maar voor gezond 2013!
    Lieve groet, Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dear Josephine,

    I wish you Happy New Year 2013, good health and lot of beautiful moments!

    Many loves, Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  19. lieve Josephine bedankt voor je lieve wensen,heel heel even heb ik geen woorden, maar jouw woorden doen me goed ,

    een heel fijn jaar en liefs van greet

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥