donderdag 20 december 2012

December kiekjes ***







Zomaar wat December kiekjes laat ik jullie zien, vandaag ben ik druk met versieren aan de gang gegaan. De kerstboom staat maar heb er nog geen foto's van gemaakt. Eigenlijk omdat dat meestal niet lukt zoals ik het zou willen. Hebben jullie dat nu ook? Hij staat namelijk midden in de kamer en dus te donker, maar met flitsen vind ik het niet mooi worden. Dus dan maar een paar details op de foto gezet en eerlijk gezegd vind ik dat altijd het mooiste. Morgen ga ik me eens verder verdiepen wat we allemaal voor lekkers op tafel gaan zetten met de Kerst, heb al wel de nodige ideetjes maar moet het nog verder uitwerken. En dan maar hopen dat de koelkast groot genoeg is, hihihi ***


18 opmerkingen:

  1. Hahahhaha !..leuk hoor je kiekjes.....liefs van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kerstdetails Josephine. Ook ik moet het op die manier oplossen. Binnen fotograferen is helemaal niet zo vanzelfsprekend als buiten, en deze donkere dagen maken het helemaal niet makkelijk. Maar jouw foto's zijn toch echt weer genieten hoor!
    Groetjes,
    Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, we hebben dezelfde plannen en dezelfde problemen ;)
    Ook hier is foto's maken zo moeilijk door te weinig licht, zo jammer maar de kerstlampjes zijn zoooo gezellig!
    Ook ik zit te bedenken wat er op tafel komt want we krijgen sporadisch toch heel veel kerstvisite en het begint al op zaterdag, dus nog maar even doordenken:)
    Je bewerkte foto's zijn weer heerlijk mooi!
    Fijn weekend alvast, dikke knuffel van Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dit weeer mooi en inderdaad fotos maken is nu wel heel erg moeilijk met dit donkere weer maar je bent er heel goed in geslaagd en wat ziet het er weer prachtig uit echt schitterend

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou , je mag niet klagen hoor,ze zijn super.tenminste,,,ik vind ze mooi.wat een leuk popje is dat,hang je dat ook in de boom.

    eten hoef ik niet voor te zorgen wordt gedaan door de kids

    lieve groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen meis,

    Heerlijk zijn deze winterse schilderijtjes die ons hier laat zien...

    Ik krijg gelijk zin in een paar heerlijke Kerstdagen..vol liefde, warmte en lekker eten haha...

    Ik weet nog niet helemaal precies wat er op tafel komt dit jaar...maar ik weet wel dat het lekker wordt hahaha..

    Ik wens jou een heerlijke Kerst en een prachtig 2013!

    En voor nu wens ik je alle liefs en meer dan goeds,
    Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Tes photos sont très belles. C'est vrai que ce n'est pas vraiment facile de photographier l'arbre de Noël. Je n'arrive pas à faire les photos que je voudrais !!!
    bisous
    Joëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke kiekjes!!
    Wat hebben we het allemaal druk met
    Kerst versieringen!
    Heerlijk knus en gezellig!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een sfeervolle decemberkiekjes Josephine. Ja hier zit ik ook altijd te klunzen om iets goed op de foto te krijgen. Door het grijze weer zijn mijn foto's ook wat minder scherp en de kerstboom staat voor het raam en met het tegenlicht is het ook moeilijk foto's nemen.
    Ik wens je hele fijne dagen toe.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. quanta neve sulle tue immagini!
    che bella questa atmosfera di Natale, vorrei non finesse mai.....
    un bacio
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vervelend hoor...ik ken het gevoel....in het echt ziet het er zo sfeervol uit, en op de foto is het toch een stuk minder.....maar zo'n paar details is toch net zo mooi!!
    Ik wens je fijne liefdevolle dagen toe...en voor volgend jaar weer een jaar blog plezier.

    liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dag lieverdje♥♥♥
    wat een lief engeltje,zo te zien ook wel een beetje ondeugend bengeltje.
    En de foto's zijn best aardige geworden hoor!!!
    Heel veel liefs Mamske.


    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schatje op de eerste foto...net als het vogeltje uit je vorige post. Weer even door je posten gebladerd, het ziet er sfeervol uit bij je. Lieve groet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je Kerst kiekjes in kanten lijstjes én het lange Kerstlijsje zijn prachtig,
    ondanks wat minder licht in huis met deze donkere dagen.

    Jou kennende zal het tijdens de Kerstdis aan niks ontbreken,ik wens je veel kook,bak en braad plezier!!!

    Manlief deed vorige week 'n voorstel over wat te eten met Kerst, met de woorden:jij bent van Nieuwjaar tot Kerst altijd al in de weer in die keuken van je,wij gaan eens niet winkel in winkel uit om alle boodschapjes in huis te halen die jij altijd nodig hebt om een Kerstdiner te bereiden,jij gaat geen uren in de keuken staan,laat dat sloofje maar hangen aan het haakje.....wij gaan met heel de bups lekker genieten van het Kerstbuffet in de serre van Oriëntal Greenhouse.
    Soms hebben mannen toch wel goede ideeën;-))

    Fijn weekeind!!
    Liefs,Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hahahah ... ik heb nog wel plek in de koelkast !!!
    Weet zeker dat het helemaal goed komt ;-)
    Wat een prachtige kerstengeltje zó lief.
    Enne je schilderijtjes stuk voor stuk juweeltjes.
    Dat is "toverkunst" ik bak er niks van hihi
    Mijn kerstblogje ook zojuist klaar: even wat minderen hier nu iedereen thuis is.

    Lieve Josephine, wens je een hele gezellige en sfeervolle kerst met iedereen die je lief is. En voor 2013 veel geluk, liefde en bovenal gezondheid !!!
    Groetjezz lfs mij

    BeantwoordenVerwijderen
  16. We hebben allemaal last van de donkere dagen in en buitenshuis :) ja foto's maken is een klus bij weinig licht.

    Maar in mijn hart schijnt de zon... mijn lief is uit het ziekenhuis, dus geen lonely christmas en de kinderen schuiven allemaal aan tijdens ons kerstdiner.

    Ik wens je fijne feestdagen!

    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je kerstfoto's zijn weer kunstwerkjes lieve Josephine. Het engeltje en de ballen,schitterend. Ja dat eten met kerst wil wat hè. Ben er al dagen lang druk mee, heb bijna geen tijd voor mijn blog. dat staat even op een laag pitje. Het huis versieren is zo goed als klaar, ik doe het altijd in etappes. hihi. We hebben dit jaar geen boom, alleen een grote plant waar het een en ander in hangt, dit omdat mijn lief (vandaag al 52 jaar) nog steeds niet in orde is. Het is een virus wat niet te bestrijden valt. Het kan nog wel een poos duren, niemand weet het.
    Dus we wachten maar af.
    Veel liefs van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kerstsfeer hier, Joesphine !
    Bij mij hetzelfde probleem met de kerstboom, hij staat wel bij het venster, maar ik ben ook niet tevreden van de foto's, ik blijf proberen ... :-)
    Wens jou en je familie fijne kerstdagen !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥