maandag 18 maart 2013

Beertje Violetta ***












Dag lieve mensen allemaal, ben weer heerlijk bezig geweest met een nieuw beertje. Het zijn wel behoorlijk wat foto's geworden maar al die verschillende houdingen vind ik zo grappig om te laten zien. Het is een LENTE beertje geworden, haar naam is "VIOLETTA". Het stofje dat ik gebruikt heb is eerst in een verfbadje geweest en viel na het drogen behoorlijk zoeter uit van kleur dan eigenlijk de bedoeling was. Achteraf vind ik het toch wel heel grappig, een baby huidje als het ware. Een klein lief wezentje die ik zo zonder er iets aan toe te voegen eigenlijk het allerleukste vind. Tot nu toe is het één van de kleinste beertjes die ik gemaakt heb, iets langer dan mijn duim lengte ***

19 opmerkingen:

  1. Wat een schatje en ze staat zo lief in de foto houdingen je hebt er weer wat moois van gemaakt en de fotos weer zo mooi bewerkt een feest om te zien

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi modelletje hoor, echt een beertje! Kleurtje is idd erg 'damesachtig'... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Och gussie, wat een snoepie weer en zo piepklein. Ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt. zo lief. ze staat ook prachtig op de foto, fotogenieke Violetta.Heerlijk.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Violetta is echt een zoet lief beertje geworden. Ik vind het een dotje, dus maakt het niet uit hoeveel foto's je post :)

    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve schat♥♥♥
    wat is Violetta schattig geworden,en zo lief hoe ze in al die standen kan staan en zitten.
    Wat een werk moet je hier aan gehad hebben,want alles is zo als ik weet handwerk.
    Die collage met al haar standen vind ik bizonder leuk.
    En hoe je haar op de foto heb gezet {zo als altijd} in mooië lijsten,heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh Dio che dolcezza.....il suo colore porta il profumo di fiori appena sbocciati, e tanta voglia di primavera in questa terribile giornata di vento e pioggia!
    un bacio

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een super schattig beertje geworden !!
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een poepie Josephine, zo leuk dat neusje.
    Ja een lentebeertje, een pracht idee om de lente te verwelkomen, en welkom is die zeker.
    Ik denk dat je een natuur talent bent en je beertjes worden aldoor grappiger en leuker.
    Dikke knuf Chrissie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatje !!...goed gedaan hoor....mooie foto's ook !!...liefs fijne week van mij...xxx..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zit hier mijn duim te bekijken.... Zo klein!? Nu heb ik niet van de langste vingers maar toch, echt een heel fijn werk is dit hoor! Proficiat! Violetta is echt een pareltje en de verschillende houdingen brengen het beertje gewoon tot leven. Echt leuk!
    Lieve groet,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach, wat een schatje! Ik verwonder me elke keer weer hoe klein je beertjes zijn!
    Je foto's zijn prachtig!

    Veel liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat een liefie is Violetta, echt een vrolijk lentekind.
    Wat heb je dit weer mooi gedaan, wat een klein mooi wezentje.
    Ik vind de kleur prachtig en de foto's weer heerlijk met die prachtige bewerkte randen, heerlijk genieten :)
    Fijne week lieverd,
    Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een echt ijdeltuitje dit beertje Violetta. Je geeft je creaties wel een eigen karakter mee Josephine, knap hoor.

    Lieve groet
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Josephine, wat een snoepje van een lente beertje. Echt het zijn de kleine dingen die het doen.
    En dat heb je gedaan, met deze creatie.

    Lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Josephine..♥
    Jeeeeeeeeeeeeetje oooohhhh wat een KUNST♥ om zo'n klein lief♥ lente♥ beertje♥ te maken...;)))))
    Zoals ik al vaker zei.. je♥ hebt een mini♫ beertjes♥ virus te pakken hi hi..;))
    Violetta♥ ..een Prachtige♫ naam♥ het past ook bij haar♥ en de Lente ..;)
    )
    Ik♥ vraag mij wel af hoe lang je♥ er over hebt gedaan .. en welke vulling je gebruikt hebt..?
    ik♥ verneem het wel van je♥..;))

    Het is altijd genieten♥ van je Mooie ♥ beertjes♥..;0
    Ben al nieuwsgierig naar je volgende Kunst♫ werkje♥..;))

    Fijne♥ week♫ en veel Liefs♥ Gaby..♥X♥

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lief ze ie er uit, kleurtje vind ik apart, leuk, en je foto's he.... ben er jaloers op, prachtig weer,
    Groetjes hoor, Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattig klein beertje, Josephine, Violetta ziet er zo lief uit !
    En het kleurtje staat haar prachtig, mooi ook haar handjes en voetjes ... ik heb zelf een paar beertjes gemaakt vroeger, grotere, ik denk dat het niet gemakkelijk is om zo'n klein beertje in elkaar te knutselen ...
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtige pastel kleur heeft je beertje,echt een dotje! fijne avond,lieve groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke beertjes maakt je toch.
    Groetjes Marjon

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥