donderdag 7 maart 2013

Beertje LouLou ***









Lieve mensen, van de week ben ik weer eens heerlijk bezig geweest met een beertje te maken, en deze kleine snoes heeft de naam  "LouLou" gekregen. Ze is een donkere schone en gek op Salsa dansen, en dat is ook goed te zien aan haar dikke pootjes, hahaha, zien jullie het al voor je? In eerste instantie had ik dunnere beentjes gemaakt maar dat beviel me niet zo goed. Het leek me leuk om nu eens een donker beertje te maken, het stofje is eigenlijk zwart maar door de foto's een beetje in Vintage stijl te bewerken lijkt het op de foto's meer op antraciet. Het is een heel koddig gezicht als je de beertjes zo allemaal bij elkaar ziet zitten. Dit beertje is iets groter geworden dan mijn andere beertjes en ongeveer 20 centimeter ***



17 opmerkingen:

  1. Dag lief schatteke♥♥♥
    wat is Loulou leuk geworden ze ziet er zo parmantig uit met haar stevige stappertjes,daar kan ze zeker goed de salsa mee dansen.
    En wat zijn de foto's leuk zo samen met de blanken zussen, en in mooië lijstjes,en er onder met Liefs Josephineen met Loulou,
    van mij ook heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Josephine.
    Wat een snoepie heb je nou weer gemaakt. Een salsa dansende Loulou, geweldig, met die stevige pootjes, die passen er perfect bij.
    Mijn kijken gaat weer een stukje beter alhoewel , voor de operatie zag ik beter, in ieder geval zonder bril, hihi.Moet twee weken een bril dragen ter bescherming, ik heb er geen, alleen een zonnebril en leesbril, dus loop ik daar nou mee en nou gaat de zon weg!! hihi. Ik ben (nog) erg gevoelig voor licht dus komt hij wel van pas.
    Ik vond van de week nog een pop die ik zo'n dertig jaar geleden eens gemaakt heb, nooit afgemaakt maar wel bewaard.Ik ga eens kijken wat ik hem (of haar ) aan kan trekken dan kan ik een foto maken. HAHA, wat dat internet toch allemaal voor en met ons doet.Je hoeft je niet te vervelen hihi.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. DIO CHE BELLO!CHE BRAVA CHE SEI!HA UN MUSETTO DELIZIOSO, IL SUO VESTITINO è COSI'VINTAGE!
    TI AUGURO UN BUON FINE SETTIMANA, ED UN PARTICOLARE AUGURIO PER LA FESTA DI NOI DONNE!
    ANNALISA

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey lieverd,het bloggen schiet er hier de laatste tijd nogal bij in, het is zoo druk met de winkeltje erbij die gevuld moeten worden.
    Daarbij zag je al dat ik in de avonduren mijn lapjes op schoot neem ipv de laptop, het is even het meest ontspannende en dat doen we dan maar hè ;)
    Wat heb je weer een prachtig beertje gemaakt, zo mooi in die donkere kleur, je moet er maar opkomen , jij hebt dus ook een lapjestik maar je maakt er beertjes van ;)
    Ik wens je een heel mooie vrijdag toe, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Lieve Josehine

    Wat een schatje heb je gemaakt ik zie het echt voor me salsa dansen oh wat heerlijk en zo leuk in die donkere kleur ik zit weer te genieten bij je je ik ga ook aan de freubel en wens jou een heerlijk weekend toe

    Liefs Van Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So cute that he looks real ! Yes sweet teddy bears have a soul moreover in your wonderful pictures.
    xoxo from a rainy PARIS
    Joëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een dotje weer!!
    Ze worden steeds beter he!!
    Oefening baart kunst zegt men!!

    fijn weekend meissie...liefs Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Josephine,

    Ik weet dat je geweldig bent in het maken van een blog wat niet te evenaren valt, maar dat je ook nog van die fantastische knuffeldieren maakt slaat alles. Prachtig.
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je beertje Loulou is een schatje hoor.
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig deze nieuwste creatie, ik vind dat ze een beetje verlegen kijkt.
    Wellicht ziet ze een leuke beer om mee te dansen?

    Een gezellig weekend
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is een schatje...
    heel knap gemaakt, mooie foto;s,
    groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lieve Josephine..♥
    OOOhhhh wat is LOULOU MOOI..♥
    Vind haar♥ pootjes♥ heel leuk en grappig♥ zo dik het past wel bij haar hihi..♥
    Je vorige posten♥ zijn ook weer om te zoenen die mooie♥ vlinders♥ van papier oohhh Josephine..krijg er vlinders♥ van in mijn buik♥die ik al heb hihi ..ik heb nu een vriendje♥ en dan schiet het bloggen er ook bij in olalala ..;))))
    Ja Josephine♥ ik geniet♥ weer van je posten♥ en altijd van je Mooie♥ schattige♥ beerkes♥..;))
    Wens je een Fijne♥ Zondag♥ en lieve♥ Lente♥ groetjes♥ uit het zuiden♥ Liefs♥ Gaby..x♥x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lou Lou is perfect zo. Echt weer een beeldig beertje en hij wil helemaal geen dunnere beentjes. Want toevallig ben ik de berenfluisteraar ha ha.
    Nog bedankt voor je lieve reaktie op mijn blog
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Josephine, wat een leuk lief pittig beertje, ze heeft ook echt iets van een meisjes gezichtje.
    Ze is echt te leuk gemaakt.

    lieve groet Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat ziet LouLou er schattig uit, Josephine !
    En zo'n mooi kanten kleedje en strikje !
    We hebben hier deze morgen een pak sneeuw gekregen ... hoop dat de lente snel komt, vorige week hadden we een dag 17° ...
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo, bedankt voor je reactie, ben gelijk bij jou gaan kijken natuurlijk en ik vind je beertjes echt prachtig! Zo lief en het vintage uiterlijk spreekt ook erg aan.
    Ga even lekker verder met snuffelen op je blog...

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥