donderdag 12 september 2013

Fantasie patronen ***








Vanavond heb ik heerlijk mijn hoofd leeg gemaakt door mij te storten op het ontwerpen van een aantal fantasie patronen.  Zoals jullie inmiddels wel weten is het hier mee bezig zijn voor mij een zeer ontspannende bezigheid. In eerste instantie maak ik een tekening in mijn grafische programma, en vervolgens ga ik met die tekening stoeien met allerlei mogelijkheden die zo'n programma bied. En dan na  heel veel handelingen ontstaat er iets. Zelf ben ik altijd al verzot geweest op allerlei patronen en in de tijd dat ik nog lampenkappen ontwierp en  vervaardigde kwam dat me goed van pas *** 


6 opmerkingen:

  1. Lieve Josephine.
    Wat een beeldschone patronen zijn dat allemaal, daar kan je je hart aan ophalen. Lekker dat je daar je hoofd helemaal mee kan leegmaken, dat hebben we allemaal zo nu en dan nodig hè.En je hebt ze ook weer zo mooi ingelijst, daar ben ik steeds helemaal weg van.
    Veel liefs van Rietje.
    PS Geen nieuws hier en bij jou?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zijn heel mooie ontwerpen, leuk om te doen denk ik.
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige patronen, Josephine !
    Zo fijn dat het ook nog ontspannend is ... en altijd weer een verrassend resultaat !
    Groetjes,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige patronen heerlijk als je helemaal leeg kan maken met je hobby het ziet er ook schitterend uit

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I like your fantasy patterns.
    That is great you could do this art with joy and creates something that beautiful.

    Greetings,
    Ewa

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥