maandag 14 oktober 2013

Beertje Bertran met vriendje Victor ***














Dag lieve mensen, het is alweer eventjes geleden dat ik een post heb geplaatst maar ik had het erg druk met van alles en nog wat. Tussendoor ben ik wel bezig geweest met een nieuw beertje te maken en vandaag is dit kleine lieverdje geboren. Zijn naam is BERTRAN, voor Bertran heb ik ook een klein speel vriendje gemaakt met de naam Victor. Ze zijn onafscheidelijk saampjes deze berenkindjes, haha. Bertran is gemaakt van een viscose stof  die vervaardigd  is in de STEIFF-SCHULTE WEVERIJ en kleine Victor is gemaakt van wolvilt, wat een ukkepukkie hé. Op één of andere manier blijf ik steeds weer neigen naar kleine kleine beertjes maken, maar ik ga nu ook een keertje een iets grotere beer proberen, wordt vervolgd ***



13 opmerkingen:

  1. Och wat een lieverdjes weer, Victor en Bertran. Ik zit vol bewondering te kijken naar die kleine dingetjes, zo klein en toch echt te zien wat het is. Zo kunstig.
    Veel liefs van Rietje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh wat een prachtige lieve bere kinderen je hebt ze weer zo mooi gemaakt knap hoor ennnnnnnnnn je kaart komt eraan hoor ben het niet vergeten

    Liefs Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahahaha ma che carini!
    chissà quanto giocano insieme!
    hai fatto bene a mettere le foto in cui si vedono tutti i passaggi della nascita delle tue creature, ero così curiosa di vederle!
    brava come sempre!
    baci
    Annalisa

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieverds weer, Josephine !
    Fijn ook hoe je de patroondelen laat zien, ik heb vroeger ook een paar beertjes gemaakt ...
    Fijne week,
    Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love your teddy bear and his sweet little friend. I don't know how will be your future teddies, but I love those which are tiny like Victor !!
    congratulations for your art, so nice and I love the little wreath around its neck too.

    xoxo from PARIS

    Joëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo snoezig is je allerkleinste berenkind en wat een engelen geduld moet jij hebben om het zoiets kleins in elkaar te zetten.

    Liefs,
    B.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag lieve schat♥ ♥ ♥
    wat heeft Bertran een leuk ondeugend koppie,hij is natuurlijk heel blij met zijn nieuwe vriendje Victor.
    En wat een stoere naam is dit voor dat kleine manneke.
    De foto's staan ook op een leuke achtergrond,heel veel liefs Mamske.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jouw afwezigheid was van kortere duur dan de mijne Josephine en ik zie dat je nog steeds creatief bezig bent en weer de mooiste dingen maakt. Wat een prachtig beertje is Bertran en ook het kleine speeltje Victor is zo mooi gemaakt.
    Ik wens je een fijne avond.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schatjes......zo knap gedaan !!!....liefs van mij hoor...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schatjes......zo knap gedaan !!!....liefs van mij hoor...x!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat prachtig! wat een kunstwerkjes,deze lieve wezentjes,fijne avond,liefs Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Josephine, ik bewonder je werk, zo klein en zo fijn, echt fantastisch !
    groetjes,
    Simonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel goed dat je die mooie Bertram een vriendje hebt gegeven want ik zie dat het een boef is en zonder Victor zou hij wel eens rare streken uit kunnen halen.
    Knap gemaakt deze leukerds.

    Liefs
    Hermine

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat, bedankt.♥